fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса PR та Marketing HUB

06/ 07/ 2021
  Нарешті ринок PR-послуг перетворюється з традиційного ринку продавця в ринок споживача: піарники, фахівці з маркетингу та інші співробітники, так чи інакше повязані з комунікаціями, зобовязані пояснити, як їх діяльність відібється на головній мети кожної компанії - зростанні бізнесу і отриманні прибутку. 6 липня 2021 року під час засідання ПР і Маркетингового Хабу Асоціації в Одесі ми розглянули стратегічні документи маркетингу для В2В і сервісного бізнесу. Детальніше про них розповів Ігор Казакуца - керівник відділу маркетингу і комерційних проєктів Міжнародної юридичної служби Interlegal. Так, усі маркетингові стратегії є результатом розумового експерименту та будуються на трьох головних опорах: аналітиці, позиціонуванні і плануванні, тому не лише маркетологи, але й Топ менеджери та керівники підрозділів повинні мати відношення до її написання. Серед головних етапів створення та реалізації стратегії можна виділити: об’єктивну оцінку ситуації або маркетинговий аудит, написання маркетингової стратегії з головними цілями та тими каналами, в яких ми будемо комунікувати з нашим клієнтом/споживачем, планування та розрахунок бюджету, контроль за виконанням стратегії та продажами, оцінку результатів від її реалізації. Найбільший пласт роботи повязаний саме з маркетинговим аудитом, адже тут необхідно детально дослідити та зрозуміти макросередовище ведення бізнесу і його головні тренди, сильні та слабкі сторони своєї компанії,  продукти та їх переваги, провести аналіз конкурентів та з’ясувати свої конкурентні переваги, сегментувати клієнтів та в кінцевому підсумку обрати декілька ключових напрямків, для яких слід спроєктувати позиціонування і унікальне повідомлення бренду. І вже після усіх цих стадій переходити до її написання та планування діяльності. Однак саме аудит в області маркетингу дає можливість побачити, наскільки результати проведених заходів відповідають показникам, зазначеним у ході планування. Якщо обрана маркетингова стратегія показує себе не так добре, як хотілося би, варто задуматися про внесення коригування або вибір іншої схеми роботи. Якщо ж аналіз показує поліпшення позицій фірми на ринку і зростання прибутку, значить, напрямок був обраний правильно, і надалі компанія може стати лідером у своїй галузі.

Нарешті ринок PR-послуг перетворюється з традиційного “ринку продавця” в “ринок споживача”: піарники, фахівці з маркетингу та інші співробітники, так чи інакше пов’язані з комунікаціями, зобов’язані пояснити, як їх діяльність відіб’ється на головній мети кожної компанії – зростанні бізнесу і отриманні прибутку.

6 липня 2021 року під час засідання ПР і Маркетингового Хабу Асоціації в Одесі ми розглянули стратегічні документи маркетингу для В2В і сервісного бізнесу. Детальніше про них розповів Ігор Казакуца – керівник відділу маркетингу і комерційних проєктів Міжнародної юридичної служби Interlegal.

Так, усі маркетингові стратегії є результатом розумового експерименту та будуються на трьох головних опорах: аналітиці, позиціонуванні і плануванні, тому не лише маркетологи, але й Топ менеджери та керівники підрозділів повинні мати відношення до її написання. Серед головних етапів створення та реалізації стратегії можна виділити: об’єктивну оцінку ситуації або маркетинговий аудит, написання маркетингової стратегії з головними цілями та тими каналами, в яких ми будемо комунікувати з нашим клієнтом/споживачем, планування та розрахунок бюджету, контроль за виконанням стратегії та продажами, оцінку результатів від її реалізації.

Найбільший пласт роботи пов’язаний саме з маркетинговим аудитом, адже тут необхідно детально дослідити та зрозуміти макросередовище ведення бізнесу і його головні тренди, сильні та слабкі сторони своєї компанії,  продукти та їх переваги, провести аналіз конкурентів та з’ясувати свої конкурентні переваги, сегментувати клієнтів та в кінцевому підсумку обрати декілька ключових напрямків, для яких слід спроєктувати позиціонування і унікальне повідомлення бренду. І вже після усіх цих стадій переходити до її написання та планування діяльності. Однак саме аудит в області маркетингу дає можливість побачити, наскільки результати проведених заходів відповідають показникам, зазначеним у ході планування. Якщо обрана маркетингова стратегія показує себе не так добре, як хотілося би, варто задуматися про внесення коригування або вибір іншої схеми роботи. Якщо ж аналіз показує поліпшення позицій фірми на ринку і зростання прибутку, значить, напрямок був обраний правильно, і надалі компанія може стати лідером у своїй галузі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: