fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

23/ 04/ 2021
  Сьогодні представники Комітету з логістики, долучилися до участі у вебінарі «Розвиток портів в Україні - концесії та приватизація», організованого юридичною фірмою Інтерлігал. В рамках обговорень Менеджер Комітету розповіла про ставлення компаній-членів Асоціації до концесії та приватизації українських портів. Зокрема, Дар’я Січкар проінформувала про внесок Комітету до Путівника Європейської Бізнес Асоціації з реформ 2030, зокрема щодо частини про розвиток українських портів. Путівник з реформ 2030 – це комплексний стратегічний документ, який містить бачення бізнесу щодо необхідних реформ на найближчі 10 років та охоплює ключові галузі економіки з фокусом на описі стану галузей, проблем та рекомендацій щодо їх вирішення. Також у ході експертних обговорень було зазначено про проведення Асоціацією торік першого експертного дослідження щодо загального стану розвитку транспортної інфраструктури в Україні – Інфраструктурний індекс. Його результати виявили, що на переконання бізнес-спільноти найефективнішою формою партнерства та моделлю інвестування в інфраструктурні проекти в майбутньому є: - Орендна плата - 12% -  приватизація - 19% -  ДПП, концесія - 67% Таким чином, на думку компаній-членів ЄБА, концесія є надійним та ефективним методом залучення приватного капіталу для модернізації існуючої інфраструктури порту, збільшення пропускної спроможності перевантажувальних потужностей та експлуатації та обслуговування порту за моделлю концесії. Водночас це також можливість поповнити державний бюджет за рахунок концесійних платежів - частка доходу від діяльності приватних інвесторів. Висловлюємо вдячність компанії Інтерлігал за організацію та запрошення до участі в потужному експертному заході!

Сьогодні представники Комітету з логістики, долучилися до участі у вебінарі «Розвиток портів в Україні – концесії та приватизація», організованого юридичною фірмою Інтерлігал.

В рамках обговорень Менеджер Комітету розповіла про ставлення компаній-членів Асоціації до концесії та приватизації українських портів.

Зокрема, Дар’я Січкар проінформувала про внесок Комітету до Путівника Європейської Бізнес Асоціації з реформ 2030, зокрема щодо частини про розвиток українських портів. Путівник з реформ 2030 – це комплексний стратегічний документ, який містить бачення бізнесу щодо необхідних реформ на найближчі 10 років та охоплює ключові галузі економіки з фокусом на описі стану галузей, проблем та рекомендацій щодо їх вирішення.

Також у ході експертних обговорень було зазначено про проведення Асоціацією торік першого експертного дослідження щодо загального стану розвитку транспортної інфраструктури в Україні – Інфраструктурний індекс. Його результати виявили, що на переконання бізнес-спільноти найефективнішою формою партнерства та моделлю інвестування в інфраструктурні проекти в майбутньому є:

– Орендна плата – 12%

–  приватизація – 19%

–  ДПП, концесія – 67%

Таким чином, на думку компаній-членів ЄБА, концесія є надійним та ефективним методом залучення приватного капіталу для модернізації існуючої інфраструктури порту, збільшення пропускної спроможності перевантажувальних потужностей та експлуатації та обслуговування порту за моделлю концесії. Водночас це також можливість поповнити державний бюджет за рахунок концесійних платежів – частка доходу від діяльності приватних інвесторів.

Висловлюємо вдячність компанії Інтерлігал за організацію та запрошення до участі в потужному експертному заході!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: