fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Львів HR комітет

01/ 03/ 2021
    1 березня, відбулась перша зустріч HR комітету Західноукраїнського офісу за головуванням та модерацією, Олени Скиби, голови комітету. Тематикою зустрічі обрали «Брендинг роботодавця очима кандидата». Запрошена експертка – Катерина Матющенко розповіла нам про важливість правильної комунікації на кожному кроці шляху кандидата, починаючи від розміщення вакансії до процесу онбордингу. Зокрема, Катя наголосила на таких основних моментах: Використовуйте усі можливі канали комунікації для публікації вакансій такі як Linkedin, Glassdoor, власні канали компанії, телеграм канали та власних співробітників як джерело комуніцкації При описі вакансій варто звернути увагу на певні моменти, що обовязково змусять кандидата звернути увагу на вакансію: - актуальність цієї вакансії; - опис того, чим займатиметься кандидат, а не переліку жорстких вимог щодо віку/освіти, досвіду роботи кандидата; - коротко описати майбутній процес онбордингу; - цінності, які сповідає компанія; - більше інформації про підтримку, яку компанії, надаватимуть своїм працівникам; - креативність опису вакансії, що однозначно привертає увагу. Зручність процесу подання резюме є надважливою, адже на цьому етапі часто можна втратити хорошого кандидата; Перша особа компанії  та існуючі співробітники – найкращий амбасадор бренду; Перший контакт має значення. Тут вимоги до рекрутера або інтерв’юєра такі самі, як і до кандидата; Тестове завдання  - це нормально, але не повинно займати в кандидата  більше 3-4 годин; Зворотній зв’язок – обов’язковий, навіть, якщо ви відмовляєте кандидату та особливо, коли кандидат пройшов вже декілька етапів інтерв’ю. Дякуємо Катерині за інформативну зустріч,  та усім, хто долучився до зустрічі. І  вітаємо Олену Скибу,  з чудовим стартом!
01/

 

1 березня, відбулась перша зустріч HR комітету Західноукраїнського офісу за головуванням та модерацією, Олени Скиби, голови комітету.

Тематикою зустрічі обрали «Брендинг роботодавця очима кандидата». Запрошена експертка – Катерина Матющенко розповіла нам про важливість правильної комунікації на кожному кроці шляху кандидата, починаючи від розміщення вакансії до процесу онбордингу. Зокрема, Катя наголосила на таких основних моментах:

  • Використовуйте усі можливі канали комунікації для публікації вакансій такі як Linkedin, Glassdoor, власні канали компанії, телеграм канали та власних співробітників як джерело комуніцкації
  • При описі вакансій варто звернути увагу на певні моменти, що обов’язково змусять кандидата звернути увагу на вакансію:

– актуальність цієї вакансії;

– опис того, чим займатиметься кандидат, а не переліку жорстких вимог щодо віку/освіти, досвіду роботи кандидата;

– коротко описати майбутній процес онбордингу;

– цінності, які сповідає компанія;

– більше інформації про підтримку, яку компанії, надаватимуть своїм працівникам;

– креативність опису вакансії, що однозначно привертає увагу.

  • Зручність процесу подання резюме є надважливою, адже на цьому етапі часто можна втратити хорошого кандидата;
  • Перша особа компанії  та існуючі співробітники – найкращий амбасадор бренду;
  • Перший контакт має значення. Тут вимоги до рекрутера або інтерв’юєра такі самі, як і до кандидата;
  • Тестове завдання  – це нормально, але не повинно займати в кандидата  більше 3-4 годин;
  • Зворотній зв’язок – обов’язковий, навіть, якщо ви відмовляєте кандидату та особливо, коли кандидат пройшов вже декілька етапів інтерв’ю.

Дякуємо Катерині за інформативну зустріч,  та усім, хто долучився до зустрічі. І  вітаємо Олену Скибу,  з чудовим стартом!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: