fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

29/ 10/ 2019
  Представники Комітету з логістики взяли участь у зустрічі щодо  розвитку мультимодальних терміналів, логістичних центрів та вантажних залізничних станцій в Україні за участі  керівництва Мінінфраструктури, представників Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури, АТ «Укрзалізниця», експертів Світового Банку. Співголова Комітету з логістики Андрій Шкляр представив концепцію розвитку мультимодальних логістичних центрів, що розроблялась експертами Світового Банку за підтримки спеціалістів Центру Транспортних Стратегій. Бізнес-спільнота вітає підтримку заходів для розбудови мережі мультимодальних терміналів тастворення сприятливого середовища для розвитку мультимодальних перевезень, зокрема, існує потреба устворенні мережі мультимодальних логістичних центрів для консолідації вантажних відправлень. Водночас, проблемним питанням також постає відсутність достатньої кількості компаній – фрейт форвардерів дляорганізації комплексної логістики. Окрім цього, на зустрічі було запропоновано розглянути можливість концесії малодіяльних вантажнихстанцій, що буде окремо опрацьовуватись бізнес-спільнотою.
01/

Представники Комітету з логістики взяли участь у зустрічі щодо  розвитку мультимодальних терміналів, логістичних центрів та вантажних залізничних станцій в Україні за участі  керівництва Мінінфраструктури, представників Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури, АТ «Укрзалізниця», експертів Світового Банку.

Співголова Комітету з логістики Андрій Шкляр представив концепцію розвитку мультимодальних логістичних центрів, що розроблялась експертами Світового Банку за підтримки спеціалістів Центру Транспортних Стратегій. Бізнес-спільнота вітає підтримку заходів для розбудови мережі мультимодальних терміналів тастворення сприятливого середовища для розвитку мультимодальних перевезень, зокрема, існує потреба устворенні мережі мультимодальних логістичних центрів для консолідації вантажних відправлень. Водночас, проблемним питанням також постає відсутність достатньої кількості компаній – фрейт форвардерів дляорганізації комплексної логістики.

Окрім цього, на зустрічі було запропоновано розглянути можливість концесії малодіяльних вантажнихстанцій, що буде окремо опрацьовуватись бізнес-спільнотою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: