fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро Маркетинг та комунікації

21/ 11/ 2018
  Стратегія – всьому голова, а чіткі завдання і правильний розподіл ресурсів компанії  - вже половина успіху. Саме тому ми запросили Юлію Бойко, провідного тренера студії управляння часом BogushTime, на чергове засідання Комітету з маркетингу та комунікацій Асоціації у Дніпрі. Надзвичайно цікаво було послухати про шкалу прибутковості у бізнесі і те, які чинники впливають на ефективність роботи компанії і команди. А що найголовніше,  ми дізналися, як ними управляти, а саме: як правильно поводитися компанії у період економічної нестабільності; яким чином оптимізувати свою фінансову стратегію та на чому не можна економити; як збільшити продажі і покращити маркетингову стратегію; роль PR під час кризи; в чому різниця між стратегічним управлінням та плануванням; та як підтримувати бойовий дух команди. Дякуємо усім учасникам заходу за активну участь у спілкуванні, ваші цікаві запитання і гарний настрій! Дякуємо нашим партнерам центру конференцій Parle за затишну атмосферу і компанії UCC за запашну каву!
01/

Стратегія – всьому голова, а чіткі завдання і правильний розподіл ресурсів компанії  – вже половина успіху. Саме тому ми запросили Юлію Бойко, провідного тренера студії управляння часом BogushTime, на чергове засідання Комітету з маркетингу та комунікацій Асоціації у Дніпрі. Надзвичайно цікаво було послухати про шкалу прибутковості у бізнесі і те, які чинники впливають на ефективність роботи компанії і команди. А що найголовніше,  ми дізналися, як ними управляти, а саме:

  • як правильно поводитися компанії у період економічної нестабільності;
  • яким чином оптимізувати свою фінансову стратегію та на чому не можна економити;
  • як збільшити продажі і покращити маркетингову стратегію;
  • роль PR під час кризи;
  • в чому різниця між стратегічним управлінням та плануванням;
  • та як підтримувати бойовий дух команди.

Дякуємо усім учасникам заходу за активну участь у спілкуванні, ваші цікаві запитання і гарний настрій!

Дякуємо нашим партнерам центру конференцій Parle за затишну атмосферу і компанії UCC за запашну каву!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: