fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

AB InBev планує досягти вуглецевої нейтральності у ланцюзі поставок до 2040

13/ 12/ 2021
  Найбільший у світі виробник пива компанія AB InBev ставить перед собою дедалі амбітніші цілі на шляху до кліматичної нейтральності та зобовязується досягти нульового рівня викидів до 2040 року. Це прагнення якнайкраще відображає нову глобальну мету компанії: «Ми мріємо про більше, наповнюючи майбутнє радісними моментами». Компанія вже взяла на себе зобовязання сприяти декарбонізації та підвищенню стійкості до зміни клімату в рамках досягнення Цілей Сталого Розвитку до 2025 року.  У період з 2017 по 2020 роки викиди парникових газів (GHG emissions) в оперативній діяльності (Scope 1 та 2) були знижені майже на 25%, а викиди у виробничо-збутовому ланцюзі (Scope 1, 2, 3) були знижені на понад 10% на гектолітр продукції. «Ми завжди покладалися на природні ресурси для приготування пива. І оскільки ми хочемо займатися пивоварінням довгі роки, нам вкрай необхідно захищати та зберігати ці природні ресурси. Виробництво якісного пива залежить від чистого довкілля та добробуту спільнот. Стійкий розвиток – це не просто частина нашого бізнесу, це наш бізнес – і так буде завжди», – наголосив віце-президент AB InBev Європа Барт Грітен. Вже у 2028 році компанія очікує отримати нульовий показник викидів на пяти великих броварнях Європи. Йдеться про броварні Magor та Samlesbury у Великій Британії у 2026 році, а також Leuven, Jupille та Bremen у Бельгії та Німеччині в 2028 році. Таке рішення дозволить зменшити річні викиди CO2 на 110 740 тонн, що дорівнює викидам майже 35 000 автомобілів. Стратегія з досягнення вуглецевої нейтральності в Європі заснована насамперед на переході на екологічні джерела енергії та підвищенні енергоефективності. Компанія визначила 29 різних технологій, які допоможуть в реалізації цієї мети. Зокрема британський бізнес AB InBev (Budweiser Brewing Group UKI) вивчає можливість використання «зеленого» водню з нульовим рівнем викидів на пивоварні Magor. Цей проєкт передбачає встановлення спеціального обладнання, яке включатиме батарею, сховище та станцію заправки воднем для вантажних автомобілів. Крім того, AB InBev має намір побудувати сонячну ферму Budweiser Solar Farm в Іспанії, яка дозволить починаючи з березня 2022 року варити все пиво в Західній Європі на відновлювальній енергетиці в рамках угоди про віртуальну купівлю електроенергії (VPPA). У межах проєкту заплановане будівництво двох нових сонячних станцій, які забезпечать 250 гігават-годин відновлюваної електроенергії на рік для пивоварень AB InBev. Крім переходу на екологічно чисте паливо, компанія продовжує вивчати способи підвищення енергоефективності своєї діяльності. Зокрема, впроваджуючи технологію Simmer&Strip, винайдену в глобальному центрі досліджень та розробок AB InBev у Льовені (Бельгія). Інноваційний процес забезпечує 80% економії енергії на етапі варіння і скорочує викиди на 5%. Патент на використання цієї технології також був переданий й маленьким броварням. Раніше цього року AB InBev оголосила про створення перших броварень з нульовим викидом CO2 в Ухані (Китай) та Понта-Гроса (Бразилія), а також про заснування першого солодового заводу з нульовим викидом вуглецю в Бразилії. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.   Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Найбільший у світі виробник пива компанія AB InBev ставить перед собою дедалі амбітніші цілі на шляху до кліматичної нейтральності та зобов’язується досягти нульового рівня викидів до 2040 року. Це прагнення якнайкраще відображає нову глобальну мету компанії: «Ми мріємо про більше, наповнюючи майбутнє радісними моментами».

Компанія вже взяла на себе зобов’язання сприяти декарбонізації та підвищенню стійкості до зміни клімату в рамках досягнення Цілей Сталого Розвитку до 2025 року.  У період з 2017 по 2020 роки викиди парникових газів (GHG emissions) в оперативній діяльності (Scope 1 та 2) були знижені майже на 25%, а викиди у виробничо-збутовому ланцюзі (Scope 1, 2, 3) були знижені на понад 10% на гектолітр продукції.

«Ми завжди покладалися на природні ресурси для приготування пива. І оскільки ми хочемо займатися пивоварінням довгі роки, нам вкрай необхідно захищати та зберігати ці природні ресурси. Виробництво якісного пива залежить від чистого довкілля та добробуту спільнот. Стійкий розвиток – це не просто частина нашого бізнесу, це наш бізнес – і так буде завжди», – наголосив віце-президент AB InBev Європа Барт Грітен.

Вже у 2028 році компанія очікує отримати нульовий показник викидів на п’яти великих броварнях Європи. Йдеться про броварні Magor та Samlesbury у Великій Британії у 2026 році, а також Leuven, Jupille та Bremen у Бельгії та Німеччині в 2028 році. Таке рішення дозволить зменшити річні викиди CO2 на 110 740 тонн, що дорівнює викидам майже 35 000 автомобілів.

Стратегія з досягнення вуглецевої нейтральності в Європі заснована насамперед на переході на екологічні джерела енергії та підвищенні енергоефективності. Компанія визначила 29 різних технологій, які допоможуть в реалізації цієї мети.

Зокрема британський бізнес AB InBev (Budweiser Brewing Group UKI) вивчає можливість використання «зеленого» водню з нульовим рівнем викидів на пивоварні Magor. Цей проєкт передбачає встановлення спеціального обладнання, яке включатиме батарею, сховище та станцію заправки воднем для вантажних автомобілів.

Крім того, AB InBev має намір побудувати сонячну ферму Budweiser Solar Farm в Іспанії, яка дозволить починаючи з березня 2022 року варити все пиво в Західній Європі на відновлювальній енергетиці в рамках угоди про віртуальну купівлю електроенергії (VPPA). У межах проєкту заплановане будівництво двох нових сонячних станцій, які забезпечать 250 гігават-годин відновлюваної електроенергії на рік для пивоварень AB InBev.

Крім переходу на екологічно чисте паливо, компанія продовжує вивчати способи підвищення енергоефективності своєї діяльності. Зокрема, впроваджуючи технологію Simmer&Strip, винайдену в глобальному центрі досліджень та розробок AB InBev у Льовені (Бельгія). Інноваційний процес забезпечує 80% економії енергії на етапі варіння і скорочує викиди на 5%. Патент на використання цієї технології також був переданий й маленьким броварням.

Раніше цього року AB InBev оголосила про створення перших броварень з нульовим викидом CO2 в Ухані (Китай) та Понта-Гроса (Бразилія), а також про заснування першого солодового заводу з нульовим викидом вуглецю в Бразилії.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.  

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: