fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

AB InBev Efes застосовує в системі комплаєнсу штучний інтелект і нейромережі

10/ 11/ 2021
  Для мінімізації правових і репутаційних ризиків компанія AB InBev Efes застосовує в комплаєнс-системі штучний інтелект і нейромережі. Про це повідомив в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов під час панельної дискусії «Законодавчі стимули для доброчесного бізнесу». У дискусії взяли участь представники міжнародних компаній, Державної служби України з питань праці та народні депутати, які обговорили очікування бізнесу від держави та можливі ризики для доброчесних гравців ринку. Захід організувала Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) в рамках Місяця ділової доброчесності 2021 «Compliance 3.0».  Денис Хренов розповів про особливості розвитку комплаєнс-контролю в компанії та окреслив важливі передумови, що стимулювали би відповідальне ведення бізнесу в Україні. «Для нас комплаєнс – невід’ємна частина бізнесу. Як окрема функція він активно розвивається у компанії понад 10 років. І на сьогодні ми використовуємо навіть штучний інтелект та нейромережі для того, щоб відслідковувати сумнівні операції у компанії. У комплаєнс вкладаємо багато сил, енергії, коштів, запроваджуючи найновітніші інструменти і теоретичні знання з усього світу. Обмінюємося практиками з різними країнами, переймаємо їхній досвід», – наголосив він.  AB InBev одна з перших у секторі Consumer Package Goods почала розвивати систему штучного інтелекту в комплаєнсі. У першу чергу, це мінімізує ризик людської помилки при проведенні аналізу ступеня ризику того чи іншого процесу. А також істотно підвищує швидкість виявлення ризиків, що дозволяє зберігати високий рівень безпеки для компанії та її співробітників. У компанії вже автоматизовані процеси прийняття заяв про порушення, проведення дью ділідженс, схвалення і контролю дарування від імені компанії, обліку й оформлення дозвільної документації, дотримання санкцій, відстеження виконання KPI відділом етики та комплаєнсу. Також AB InBev Efes автоматизувала рутинні процеси розрахунку та сплати податків, завдяки впровадженню системи RoboTax, і низку інших процесів у різних департаментах: логістиці, фінансах тощо. «Як компанія, що здійснює свою діяльність прозоро та відповідально, AB InBev Efes Україна прагне створити середовище, в якому доброчесних компаній буде більше. Ми відкриті до будь-якої співпраці з держорганами, громадськими організаціями та будь-якими суб’єктами щодо розбудови доброчесності і боротьби з корупцією в Україні», – наголосив Денис Хренов.  Нагадаємо, раніше очільниця відділу з правових питань комерційних функцій компанії AB InBev Efes Україна Ольга Романова взяла участь у панельній дискусії: «Антимонопольний комплаєнс, з чим його їдять» в рамках Місяця ділової доброчесності 2021 «Compliance 3.0», який проводить Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC). Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.   Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: Nonna.Martynova@abinbevefes.com

Для мінімізації правових і репутаційних ризиків компанія AB InBev Efes застосовує в комплаєнс-системі штучний інтелект і нейромережі. Про це повідомив в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов під час панельної дискусії «Законодавчі стимули для доброчесного бізнесу».

У дискусії взяли участь представники міжнародних компаній, Державної служби України з питань праці та народні депутати, які обговорили очікування бізнесу від держави та можливі ризики для доброчесних гравців ринку. Захід організувала Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) в рамках Місяця ділової доброчесності 2021 «Compliance 3.0». 

Денис Хренов розповів про особливості розвитку комплаєнс-контролю в компанії та окреслив важливі передумови, що стимулювали би відповідальне ведення бізнесу в Україні. «Для нас комплаєнс – невід’ємна частина бізнесу. Як окрема функція він активно розвивається у компанії понад 10 років. І на сьогодні ми використовуємо навіть штучний інтелект та нейромережі для того, щоб відслідковувати сумнівні операції у компанії. У комплаєнс вкладаємо багато сил, енергії, коштів, запроваджуючи найновітніші інструменти і теоретичні знання з усього світу. Обмінюємося практиками з різними країнами, переймаємо їхній досвід», – наголосив він. 

AB InBev одна з перших у секторі Consumer Package Goods почала розвивати систему штучного інтелекту в комплаєнсі. У першу чергу, це мінімізує ризик людської помилки при проведенні аналізу ступеня ризику того чи іншого процесу. А також істотно підвищує швидкість виявлення ризиків, що дозволяє зберігати високий рівень безпеки для компанії та її співробітників.

У компанії вже автоматизовані процеси прийняття заяв про порушення, проведення дью ділідженс, схвалення і контролю дарування від імені компанії, обліку й оформлення дозвільної документації, дотримання санкцій, відстеження виконання KPI відділом етики та комплаєнсу.

Також AB InBev Efes автоматизувала рутинні процеси розрахунку та сплати податків, завдяки впровадженню системи RoboTax, і низку інших процесів у різних департаментах: логістиці, фінансах тощо.

«Як компанія, що здійснює свою діяльність прозоро та відповідально, AB InBev Efes Україна прагне створити середовище, в якому доброчесних компаній буде більше. Ми відкриті до будь-якої співпраці з держорганами, громадськими організаціями та будь-якими суб’єктами щодо розбудови доброчесності і боротьби з корупцією в Україні», – наголосив Денис Хренов. 

Нагадаємо, раніше очільниця відділу з правових питань комерційних функцій компанії AB InBev Efes Україна Ольга Романова взяла участь у панельній дискусії: «Антимонопольний комплаєнс, з чим його їдять» в рамках Місяця ділової доброчесності 2021 «Compliance 3.0», який проводить Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC).

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.  

Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: Nonna.Martynova@abinbevefes.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: