fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

AB InBev Efes Україна та бренд Staropramen – офіційні партнери джазового фестивалю Leopolis Jazz Fest

24/ 06/ 2021
  Бренд Staropramen, який входить у портфель брендів компанії AB InBev Efes Україна, продовжує бути офіційним партнером найбільшого джазового фестивалю в Україні – Leopolis Jazz Fest. Staropramen підтримує партнерство з Leopolis Jazz Fest з 2014 року.  Leopolis Jazz Fest ­– це міжнародний джазовий фестиваль, який щорічно проходить в червні у Львові. На нього приїздять відвідувачі з різних куточків світу. Перший фестиваль відбувся у 2011 році. «Leopolis Jazz Fest вже давно вийшов за територію партеру, це велика культурна подія не тільки для Львова, а й для України в цілому. Для нас головна цінність від співпраці з фестивалем – це той досвід, ті почуття та емоції, які люди отримають від взаємодії з нашим брендом на одному з кращих фестивалів і в одному з кращих міст України. Це те, що будує любов до бренду і продажу в майбутньому, і ми бачимо це за показниками здоровя і любові до бренду, які щороку зростають після фестивалю» – коментує співпрацю директор з маркетингу Анна Руденко. Staropramen відкриє окрему зону на основній території Leopolis Jazz Fest,  а також, як ексклюзивний пивний партнер, буде представлений в продажу на всіх локаціях фестивалю. Крім того, на стадіоні та біля замку Потоцьких Staropramen встановить тематичні бари та обладнані місця для відпочинку. Для тих, хто буде вдень ​​гуляти на площі Ринок, музиканти гратимуть Jazz з балкона одного будинку, що створить приємну атмосферу та подарує гарний настрій перед фестивалем. Загалом Staropramen має багато спільного з Leopolis Jazz. Починаючи від міста, в якому проходить фестиваль – Львів за своєю архітектурою і духом схожий з Прагою. Джаз – це музика, яка дуже гармонійно підходить обом містам. Leopolis Jazz Fest – обєднує в собі все те, що близько для бренду: старе місто з красивою архітектурою, інтелектуальну музику, смачну їжу, локації на відкритому повітрі, дружню і радісну атмосферу і неспішну насолоду життям. Це все, про що говорить бренд. Нагадаємо, що нещодавно AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі та музиці, з джазовим плейлистом до 10-ї річниці Leopolis Jazz Fest.На кожній з банок розміщений QR-код, за яким можна перейти, щоб послухати джазовий плейлист, підібраний спеціально для фестивалю. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.   Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. Моб.: +38 (095) 287-62-28; +38 (068) 344-56-02 E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Бренд Staropramen, який входить у портфель брендів компанії AB InBev Efes Україна, продовжує бути офіційним партнером найбільшого джазового фестивалю в Україні – Leopolis Jazz Fest. Staropramen підтримує партнерство з Leopolis Jazz Fest з 2014 року. 

Leopolis Jazz Fest ­– це міжнародний джазовий фестиваль, який щорічно проходить в червні у Львові. На нього приїздять відвідувачі з різних куточків світу. Перший фестиваль відбувся у 2011 році.

«Leopolis Jazz Fest вже давно вийшов за територію партеру, це велика культурна подія не тільки для Львова, а й для України в цілому. Для нас головна цінність від співпраці з фестивалем – це той досвід, ті почуття та емоції, які люди отримають від взаємодії з нашим брендом на одному з кращих фестивалів і в одному з кращих міст України. Це те, що будує любов до бренду і продажу в майбутньому, і ми бачимо це за показниками здоров’я і любові до бренду, які щороку зростають після фестивалю» – коментує співпрацю директор з маркетингу Анна Руденко.

Staropramen відкриє окрему зону на основній території Leopolis Jazz Fest,  а також, як ексклюзивний пивний партнер, буде представлений в продажу на всіх локаціях фестивалю. Крім того, на стадіоні та біля замку Потоцьких Staropramen встановить тематичні бари та обладнані місця для відпочинку. Для тих, хто буде вдень ​​гуляти на площі Ринок, музиканти гратимуть Jazz з балкона одного будинку, що створить приємну атмосферу та подарує гарний настрій перед фестивалем.

Загалом Staropramen має багато спільного з Leopolis Jazz. Починаючи від міста, в якому проходить фестиваль – Львів за своєю архітектурою і духом схожий з Прагою. Джаз – це музика, яка дуже гармонійно підходить обом містам. Leopolis Jazz Fest – об’єднує в собі все те, що близько для бренду: старе місто з красивою архітектурою, інтелектуальну музику, смачну їжу, локації на відкритому повітрі, дружню і радісну атмосферу і неспішну насолоду життям. Це все, про що говорить бренд.

Нагадаємо, що нещодавно AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі та музиці, з джазовим плейлистом до 10-ї річниці Leopolis Jazz Fest.На кожній з банок розміщений QR-код, за яким можна перейти, щоб послухати джазовий плейлист, підібраний спеціально для фестивалю.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.  

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

Моб.: +38 (095) 287-62-28; +38 (068) 344-56-02

E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: