fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

AB InBev Efes Україна та BBDO Ukraine представляє лімітовану серію банок Staropramen з джазовим плей-листом до 10-ї річниці Leopolis Jazz Fest

11/ 06/ 2021
  У травні цього року AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі та музиці, до Leopolis Jazz Fest. «Leopolis Jazz Fest є безпрецедентною подією для України. Він — один із найкращих у своєму форматі і дуже підходить нашому бренду, адже відбувається саме у Львові. Staropramen має такий сами дух, як і фестиваль. Тут музика поєднує в собі традиції і сучасність, щороку на сценах виступають як легенди джазової музики, так і початківці. А Staropramen поєднав празькі традиції пивоваріння з особливим умінням насолоджуватись життям, не поспішаючи, у компанії з друзями та музикою. Тому ми раді знову виступити партнером Leopolis Jazz Fest та підтримати популяризацію джазу в Україні», – розповідає директор з маркетингу AB InBev Efes Україна Анна Руденко. Унікальна історія Staropramen асоціюється з Прагою, де він народився 150 років тому, а також з високими стандартами чеського пивоваріння. За цей час Staropramen став празьким пивом номер 1 у світі. У свою чергу музика є однією з пріоритетних для бренду платформ. Лімітована серія, яка була створена BBDO Ukraine спеціально до Leopolis Jazz Fest, занурює в атмосферу джазу прямо з полиці. Вона складається з трьох видів банок, на кожній з них зображено легендарні празькі пейзажі і музичні інструменти. Кожен дизайн – ціле сюрреалістичне полотно, натхненне художниками епохи джазу, що переносить тебе прямо на вулички Праги. Можна довго розглядати поєднання образів і форм на банках і щоразу знаходити щось нове. Ось видніється Карлів міст, чутно звуки рояля, зграя білих лебедів плаває Влтавою з невимовною величчю. Мелодію підхоплює саксофон, його звучання творить новий вимір: мешканці захоплено танцюють на брукованій вулиці, навколо червоні дахи та гострі шпилі Праги, а десь поміж ними, підхоплені вітром, кружляють листи, помережані нотами. З 2014 року Staropramen є офіційним партнером найбільшого джазового фестивалю в Україні – Leopolis Jazz Fest. Крім того, в рамках лімітованої серії AB InBev Efes Україна запропонувала споживачам спеціальний джазовий плейлист, створений в колаборації з Leopolis Jazz Fest. Щоб отримати його, потрібно просто відсканувати QR-код на банках, після чого автоматично відкриються джазові треки на Spotify. Плейлист створить незабутню атмосферу джазового фестивалю під час зустрічей з друзями і близькими. Cкануйте QR-код на лімітованих банках, щоб прослухати плейлист і зануритися в атмосферу джазового фестивалю цього літа! Унікальні пивні банки можна побачити на полицях магазинів ціле літо. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

У травні цього року AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі та музиці, до Leopolis Jazz Fest.

«Leopolis Jazz Fest є безпрецедентною подією для України. Він — один із найкращих у своєму форматі і дуже підходить нашому бренду, адже відбувається саме у Львові. Staropramen має такий сами дух, як і фестиваль. Тут музика поєднує в собі традиції і сучасність, щороку на сценах виступають як легенди джазової музики, так і початківці. А Staropramen поєднав празькі традиції пивоваріння з особливим умінням насолоджуватись життям, не поспішаючи, у компанії з друзями та музикою. Тому ми раді знову виступити партнером Leopolis Jazz Fest та підтримати популяризацію джазу в Україні», – розповідає директор з маркетингу AB InBev Efes Україна Анна Руденко.

Унікальна історія Staropramen асоціюється з Прагою, де він народився 150 років тому, а також з високими стандартами чеського пивоваріння. За цей час Staropramen став празьким пивом номер 1 у світі. У свою чергу музика є однією з пріоритетних для бренду платформ.

Лімітована серія, яка була створена BBDO Ukraine спеціально до Leopolis Jazz Fest, занурює в атмосферу джазу прямо з полиці. Вона складається з трьох видів банок, на кожній з них зображено легендарні празькі пейзажі і музичні інструменти. Кожен дизайн – ціле сюрреалістичне полотно, натхненне художниками епохи джазу, що переносить тебе прямо на вулички Праги. Можна довго розглядати поєднання образів і форм на банках і щоразу знаходити щось нове. Ось видніється Карлів міст, чутно звуки рояля, зграя білих лебедів плаває Влтавою з невимовною величчю. Мелодію підхоплює саксофон, його звучання творить новий вимір: мешканці захоплено танцюють на брукованій вулиці, навколо червоні дахи та гострі шпилі Праги, а десь поміж ними, підхоплені вітром, кружляють листи, помережані нотами.

З 2014 року Staropramen є офіційним партнером найбільшого джазового фестивалю в Україні – Leopolis Jazz Fest. Крім того, в рамках лімітованої серії AB InBev Efes Україна запропонувала споживачам спеціальний джазовий плейлист, створений в колаборації з Leopolis Jazz Fest. Щоб отримати його, потрібно просто відсканувати QR-код на банках, після чого автоматично відкриються джазові треки на Spotify. Плейлист створить незабутню атмосферу джазового фестивалю під час зустрічей з друзями і близькими.

Cкануйте QR-код на лімітованих банках, щоб прослухати плейлист і зануритися в атмосферу джазового фестивалю цього літа! Унікальні пивні банки можна побачити на полицях магазинів ціле літо.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: