fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

AB InBev Efes Україна підбила підсумки першого кварталу 2021 року

07/ 05/ 2021
  Компанія AB InBev Efes Україна, створена в результаті об’єднання одного із найбільших в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв з провідними позиціями Anadolu Efes, підбила підсумки роботи за перший квартал 2021 року. У період непростих умов для бізнесу, AB InBev Efes Україна вдалося продовжити розвиток портфелю брендів та зберегти ринкові позиції. У березні був запущений новий смак квасу «Село і люди» – смородина та м’ята. Згодом компанія обіцяє порадувати споживачів новим смаком сидру «Де Сад Ожина», який поповнить лінійку з трьох смаків: «Яблуко Напівсухий», «Яблуко Сухий» та «Груша». Крім того, безалкогольний портфель компанії також доповнить «Чернігівське біле 0». За даними Nielsen, традиційно зростання продемонстрували бренди: BUD, Stella Artois, Velkopopovický Kozel, Corona Extra, Hoegaarden, Leffe. На початку 2021 року AB InBev Efes Україна продовжила реалізацію планів зі сталого розвитку та об’єдналась з екостартапом Recycle Map – першою в Україні інтерактивною картою, на яку нанесені пункти прийому вторсировини. Такою ініціативою компанія планує поліпшити ситуацію з вторинною переробкою та збільшити кількість вторсировини, яку здають українці. КСО-проєкти в першому кварталі 2021 року були спрямовані на боротьбу з COVID-19 і підтримку регіонів, що залишається пріоритетом для компанії. AB InBev Efes Україна закупила засоби індивідуального захисту для медиків: 1750 захисних комбінезонів, 1000 медичних халатів і 22 600 захисних масок та бахіл. До того ж компанія закупила та передала 16 кисневих концентраторів в медичні установи Миколаївської, Чернігівської та Харківської областей. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Компанія AB InBev Efes Україна, створена в результаті об’єднання одного із найбільших в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв з провідними позиціями Anadolu Efes, підбила підсумки роботи за перший квартал 2021 року.

У період непростих умов для бізнесу, AB InBev Efes Україна вдалося продовжити розвиток портфелю брендів та зберегти ринкові позиції. У березні був запущений новий смак квасу «Село і люди» – смородина та м’ята. Згодом компанія обіцяє порадувати споживачів новим смаком сидру «Де Сад Ожина», який поповнить лінійку з трьох смаків: «Яблуко Напівсухий», «Яблуко Сухий» та «Груша». Крім того, безалкогольний портфель компанії також доповнить «Чернігівське біле 0».

За даними Nielsen, традиційно зростання продемонстрували бренди: BUD, Stella Artois, Velkopopovický Kozel, Corona Extra, Hoegaarden, Leffe.

На початку 2021 року AB InBev Efes Україна продовжила реалізацію планів зі сталого розвитку та об’єдналась з екостартапом Recycle Map – першою в Україні інтерактивною картою, на яку нанесені пункти прийому вторсировини. Такою ініціативою компанія планує поліпшити ситуацію з вторинною переробкою та збільшити кількість вторсировини, яку здають українці.

КСО-проєкти в першому кварталі 2021 року були спрямовані на боротьбу з COVID-19 і підтримку регіонів, що залишається пріоритетом для компанії. AB InBev Efes Україна закупила засоби індивідуального захисту для медиків: 1750 захисних комбінезонів, 1000 медичних халатів і 22 600 захисних масок та бахіл. До того ж компанія закупила та передала 16 кисневих концентраторів в медичні установи Миколаївської, Чернігівської та Харківської областей.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: