fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

A.S. Watson Group: 15-тисячний крок до успіху

27/ 03/ 2019
  Домінік Лай, керуючий директор групи компаній А.С. Watson Group (4-й зліва) проводить церемонію розрізання стрічки в 15-тисячному магазині Групи в супроводі Маліни Нгай, головного операційного директора групи A.S. Watson Group (4-й праворуч), Алана Хітона, фінансового директора групи A.S. Watson Group (3-й праворуч), Енн Лау, директора по роботі з персоналом (Азія) A.S. Watson Group (2-й праворуч), Рода Роутлі, регіонального керуючого директора (Азія) A.S. Watson Group (3-й зліва), Керін Ло, керуючого директора Watsons Malaysia (2-й зліва) і Нур Рашмін, менеджера магазина Central i-City store (1-й зліва) Найбільший у світі і стрімко зростаючий роздрібний рітейлер товарів здоровя та краси A. S. Watson Group відзначає важливу віху - 15-тисячний магазин групи, який відчинив двері у Куала Лумпурі. Як відомо, Watsons Україна є частиною всесвітньовідомої групи компаній. Зростання на максимальній швидкості Четвертий рік поспіль відкриття нових магазинів A.S. Watson відбувається зі неймовірною швидкістю - один магазин кожні сім годин на 25 ринках в Азії та Європи. Відкриття 15-тисячного магазину в світі A.S. Watson Group співпадає з відкриттям 500-го магазину Watsons в Малайзії, одній з країн, де швидко розвивається ринок краси та здоров’я. Watsons є флагманським роздрібним брендом A.S. Watson Group має понад 7200 магазинів на 13 ринках Азії та Східної Європи. Новий магазин розташований у ТЦ «i-City» в Малайзії – торговому центрі, який максимально використовує технології для покращення досвіду клієнтів. Магазин площею 390 квадратних метрів обладнаний технологією StyleMe, AR (Доповнена реальність), щоб продемонструвати трендовий продукт, у веселий та привабливий спосіб для клієнтів. Також для клієнтів працює Watsons Hi Mirror - пристрій для аналізу шкіри, щоб оцінити стан шкіри прямо в магазині. Доміник Лай, управляючий директор групи компаній А.С. Watson Group (в центрі), члени Watsons Malaysia Elite (3-й зліва і 1-а праворуч) разом з Маліною Нгай, головним операційним директором A.S. Watson Group (4-та праворуч), Алан Хітон, фінансовий директор A.S. Watson Group (3-й праворуч), Енн Лау, директор по роботі з персоналом (Азія) А.С. Watson Group (2-а з правого боку), Род Роутлі, регіональний керуючий директор (Азія) А.С. Watson Group (4-й зліва), Керін Ло, керуючий директор Watsons Малайзія (2-й праворуч) і Нур Рашмин, менеджер магазина «Central i-City store» (1-й зліва) на церемонії відкриття. Стратегія O + O - зміцнення зв’язку з клієнтами онлайн та офлайн Домінік Лай, генеральний директор групи A.S. Watson Group коментує святкування цього важливого етапу для компанії: «Постійний успіх нашого бізнесу - це залучення клієнтів, а точніше, наша здатність долучати клієнтів до продуктів, тенденцій та досвіду, які вони хочуть отримати у сфері краси та здоров’я. Наша O + O (онлайн і офлайн) стратегія зосереджена на забезпеченні розгалуженої мережі магазинів, відмінному обслуговуванні клієнтів у магазинах, найкращому асортименті товарів для здоровя та краси, в поєднанні з онлайн магазином та програмами лояльності. Глобально A.S. Watson Group нараховує понад 135 000 000 членів програми лояльності, а з 2012 року інвестує приблизно 128 млн. дол. США в діджитал, щоб підвищити рівень обслуговування клієнтів. Це дозволяє підприємству бути ближчим до клієнтів та задовольняти їх потреби. «Ми є однією з найстаріших компаній у світі з 178-річною історією. Досягти успіху можна тільки завдяки любові наших клієнтів, відданості наших 140 000 колег по всьому світу, а також безперервної підтримки наших ділових партнерів». З однієї аптеки в Гонконзі до 15 000 магазинів по всьому світу, A.S. Watson Group побудував тісні відносини з клієнтами і сильну команду з 140 тисяч колег. Про Watsons Watsons - найбільша роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоровя в Азії. На сьогодні мережа налічує більше 7200 магазинів і понад 1500 аптек на 13 ринках Азії і Європи. В їх число входять континентальний Китай, Тайвань, Гонконг і Макао, Сінгапур, Таїланд, Малайзія, Філіппіни, Індонезія, а також Туреччина і Україна. Watsons Україна - провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоровя в Україні. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах. Понад 4500 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця. У квітні 2018 року Watsons відсвяткувала своє семиріччя в Україні. Восени 2018 року компанія Watsons другий рік поспіль визнана рітейлерів року в drogerie за версією Retail & Development Business Awards. А також - Watsons перемогла в конкурсі «Вибір року Україна» в номінації «Магазин року краси та здоровя». Протягом багатьох років Watsons формує стандарти на ринку товарів для краси і здоровя, надаючи персональні рекомендації та консультації, пропонуючи найширший асортимент продукції. У тому числі - товари власних торгових марок Watsons Exclusive, допомагаючи клієнтам виглядати і відчувати себе добре кожен день. З 2009 року мережі аптек Watsons є № 1 в Азії. * * Campaign Asia-Pacifics «Asias Top 1,000 Brands». Огляд 2015 року, понад 6000 респондентів в Азії Слідкуйте за нами в соціальних мережах - Watsons Україна і Приходь у Watsons. Про A. S. Watson Group Заснована в Гонконзі 1841 року, A. S. Watson Group є найбільшою у світі міжнародною роздрібною мережею торгівлі продукцією для краси й здоров’я, представленою 15 000 магазинами на 25 ринках. Щотижня понад 5.2 мільярдів покупців роблять покупки в наших онлайн- і офлайн-магазинах 12 ретейл-брендів по всьому світу. У 2018 році A.S. Watson Group відсвяткувала 178-річчя. Понад 120 000 чоловік працюють в A. S. Watson Group, включаючи 12 900 працівників у Гонконзі. Кількість постійних клієнтів Групи нараховує майже 120 мільйонів чоловік. S. Watson Group також є членом мультинаціонального конгломерату CK Hutchison Holdings Limited, який спеціалізується на портах і пов’язаних з ними послугах, роздрібній торгівлі, інфраструктурі, енергетиці та телекомунікаціях більш ніж у 50 країнах. Докладнішу інформацію про A. S. Watson Group розміщено на офіційному сайті www.aswatson.com. Прес-офіс Watsons: Начальник відділу корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Катерина Веремєєва [email protected] +380503608382 Фахівець із зовнішніх комунікацій Ірина Васільєва [email protected] +380932705680 [email protected]

Домінік Лай, керуючий директор групи компаній А.С. Watson Group (4-й зліва) проводить церемонію розрізання стрічки в 15-тисячному магазині Групи в супроводі Маліни Нгай, головного операційного директора групи A.S. Watson Group (4-й праворуч), Алана Хітона, фінансового директора групи A.S. Watson Group (3-й праворуч), Енн Лау, директора по роботі з персоналом (Азія) A.S. Watson Group (2-й праворуч), Рода Роутлі, регіонального керуючого директора (Азія) A.S. Watson Group (3-й зліва), Керін Ло, керуючого директора Watsons Malaysia (2-й зліва) і Нур Рашмін, менеджера магазина Central iCity store (1-й зліва)

Найбільший у світі і стрімко зростаючий роздрібний рітейлер товарів здоров’я та краси A. S. Watson Group відзначає важливу віху – 15-тисячний магазин групи, який відчинив двері у Куала Лумпурі. Як відомо, Watsons Україна є частиною всесвітньовідомої групи компаній.

Зростання на максимальній швидкості

Четвертий рік поспіль відкриття нових магазинів A.S. Watson відбувається зі неймовірною швидкістю – один магазин кожні сім годин на 25 ринках в Азії та Європи.

Відкриття 15-тисячного магазину в світі A.S. Watson Group співпадає з відкриттям 500-го магазину Watsons в Малайзії, одній з країн, де швидко розвивається ринок краси та здоров’я. Watsons є флагманським роздрібним брендом A.S. Watson Group має понад 7200 магазинів на 13 ринках Азії та Східної Європи.

Новий магазин розташований у ТЦ «i-City» в Малайзії – торговому центрі, який максимально використовує технології для покращення досвіду клієнтів. Магазин площею 390 квадратних метрів обладнаний технологією StyleMe, AR (Доповнена реальність), щоб продемонструвати трендовий продукт, у веселий та привабливий спосіб для клієнтів.

Також для клієнтів працює Watsons Hi Mirror – пристрій для аналізу шкіри, щоб оцінити стан шкіри прямо в магазині.

Доміник Лай, управляючий директор групи компаній А.С. Watson Group (в центрі), члени Watsons Malaysia Elite (3-й зліва і 1-а праворуч) разом з Маліною Нгай, головним операційним директором A.S. Watson Group (4-та праворуч), Алан Хітон, фінансовий директор A.S. Watson Group (3-й праворуч), Енн Лау, директор по роботі з персоналом (Азія) А.С. Watson Group (2-а з правого боку), Род Роутлі, регіональний керуючий директор (Азія) А.С. Watson Group (4-й зліва), Керін Ло, керуючий директор Watsons Малайзія (2-й праворуч) і Нур Рашмин, менеджер магазина «Central i-City store» (1-й зліва) на церемонії відкриття.

Стратегія O + O – зміцнення зв’язку з клієнтами онлайн та офлайн

Домінік Лай, генеральний директор групи A.S. Watson Group коментує святкування цього важливого етапу для компанії: «Постійний успіх нашого бізнесу – це залучення клієнтів, а точніше, наша здатність долучати клієнтів до продуктів, тенденцій та досвіду, які вони хочуть отримати у сфері краси та здоров’я.

Наша O + O (онлайн і офлайн) стратегія зосереджена на забезпеченні розгалуженої мережі магазинів, відмінному обслуговуванні клієнтів у магазинах, найкращому асортименті товарів для здоров’я та краси, в поєднанні з онлайн магазином та програмами лояльності”.

Глобально A.S. Watson Group нараховує понад 135 000 000 членів програми лояльності, а з 2012 року інвестує приблизно 128 млн. дол. США в діджитал, щоб підвищити рівень обслуговування клієнтів. Це дозволяє підприємству бути ближчим до клієнтів та задовольняти їх потреби.

«Ми є однією з найстаріших компаній у світі з 178-річною історією. Досягти успіху можна тільки завдяки любові наших клієнтів, відданості наших 140 000 колег по всьому світу, а також безперервної підтримки наших ділових партнерів».

З однієї аптеки в Гонконзі до 15 000 магазинів по всьому світу, A.S. Watson Group побудував тісні відносини з клієнтами і сильну команду з 140 тисяч колег.

Про Watsons

Watsons – найбільша роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я в Азії. На сьогодні мережа налічує більше 7200 магазинів і понад 1500 аптек на 13 ринках Азії і Європи. В їх число входять континентальний Китай, Тайвань, Гонконг і Макао, Сінгапур, Таїланд, Малайзія, Філіппіни, Індонезія, а також Туреччина і Україна.

Watsons Україна – провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я в Україні. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах. Понад 4500 співробітників обслуговують близько 3 млн покупців щомісяця. У квітні 2018 року Watsons відсвяткувала своє семиріччя в Україні. Восени 2018 року компанія Watsons другий рік поспіль визнана рітейлерів року в drogerie за версією Retail & Development Business Awards. А також – Watsons перемогла в конкурсі «Вибір року Україна» в номінації «Магазин року краси та здоров’я».

Протягом багатьох років Watsons формує стандарти на ринку товарів для краси і здоров’я, надаючи персональні рекомендації та консультації, пропонуючи найширший асортимент продукції. У тому числі – товари власних торгових марок Watsons Exclusive, допомагаючи клієнтам виглядати і відчувати себе добре кожен день. З 2009 року мережі аптек Watsons є № 1 в Азії. *

* Campaign Asia-Pacific’s «Asia’s Top 1,000 Brands». Огляд 2015 року, понад 6000 респондентів в Азії

Слідкуйте за нами в соціальних мережах – Watsons Україна і Приходь у Watsons.

Про A. S. Watson Group

Заснована в Гонконзі 1841 року, A. S. Watson Group є найбільшою у світі міжнародною роздрібною мережею торгівлі продукцією для краси й здоров’я, представленою 15 000 магазинами на 25 ринках. Щотижня понад 5.2 мільярдів покупців роблять покупки в наших онлайн- і офлайн-магазинах 12 ретейл-брендів по всьому світу.

У 2018 році A.S. Watson Group відсвяткувала 178-річчя. Понад 120 000 чоловік працюють в A. S. Watson Group, включаючи 12 900 працівників у Гонконзі. Кількість постійних клієнтів Групи нараховує майже 120 мільйонів чоловік. S. Watson Group також є членом мультинаціонального конгломерату CK Hutchison Holdings Limited, який спеціалізується на портах і пов’язаних з ними послугах, роздрібній торгівлі, інфраструктурі, енергетиці та телекомунікаціях більш ніж у 50 країнах.

Докладнішу інформацію про A. S. Watson Group розміщено на офіційному сайті www.aswatson.com.

Прес-офіс Watsons:

Начальник відділу корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю

Катерина Веремєєва

[email protected]

+380503608382

Фахівець із зовнішніх комунікацій

Ірина Васільєва

[email protected]

+380932705680

[email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: