fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

93% українців подобається смак Біг Мака після оновлення способу приготування

09/ 01/ 2024
  Із втіленням стратегії готувати смачні та якісні страви і пропонувати клієнтам найкраще, McDonald’s® переосмислив приготування класичних бургерів. Зміни стосуються перш за все класичних фірмових бургерів Біг Мак®, Чізбургер і Дабл Чізбургер, які особливо люблять українці. У 2023 році клієнти McDonald’s по Україні споживали в середньому десятки тисяч Біг Маків, Чізбургерів і Дабл Чізбургерів на день.  McDonald’s вніс багато малих змін у технологію приготування, щоб бургери були ще соковитішими. Приміром, якщо раніше цибулю додавали на етапі складання страви, то тепер її кладуть на щойно приготовлені мʼясні біфштекси ще на грилі. А булочки з поліпшеною рецептурою мають рум’яну скоринку. Серед інших змін – зменшена кількість яловичих біфштексів, що одночасно готуються на грилі, переналаштування гриля, збільшення соусу в Біг Маку та інші. При цьому інгредієнти залишаються незмінними. Біфштекси готуються із 100% натуральної яловичини, і рецептура соусу для Біг Маку – та сама, що й раніше.    Українці оцінили оновлення і відчули їх на смак. Згідно з дослідженням*, 93% відвідувачів МакДональдз подобається смак Біг Маку після запроваджених змін. Подібні високі показники і в Чізбургера і Дабл Чізбургера – 95 та 94% відповідно.   Усі ці зміни компанія планувала впровадити протягом 2022 року, проте через повномасштабне вторгнення запуск було відкладено. На початку 2023 року McDonald’s почав поступово оновлювати спосіб приготування фірмових бургерів. Понад 9500 працівників мережі впродовж кількох місяців пройшли навчання та відпрацювали нові процедури.   В усіх ресторанах McDonald’s по країні готують лише оновлені страви. Адже McDonald’s змінюється, щоб ставати ще кращим, і зробив улюблені бургери ще соковитішими.  Дізнатися про графік роботи та перелік усіх ресторанів McDonald’s в Україні можна з офіційних джерел інформації компанії: на сайті McDonald’s в Україні та в мобільному застосунку в AppStore та Google Play.  * * * Про McDonald’s Україна McDonald’s в Україні — лідер серед ресторанів швидкого обслуговування. Перший заклад відкрито 24 травня 1997 р. в Києві. McDonald’s щорічно входить до переліку 100 найбільших платників податків в Україні, а також до переліку найкращих роботодавців. McDonald’s в Україні — партнер-засновник і найбільший корпоративний партнер Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні.   Слідкуйте за сторінками McDonald’s в Україні в соцмережах Facebook, Instagram і YouTube.  Один з головних пріоритетів компанії – турбота про громади. З початком повномасштабного вторгнення компанія McDonald’s з «Фундацією Дім Рональда МакДональда» та за активної волонтерської участі працівників компанії підтримує Україну і українців через програми гуманітарної допомоги. У  програмі з закупівлі життєво важливого медичного обладнання медичні заклади одержали 620 сучасних апаратів для лікування навіть найскладніших ран. А в програмі «Продуктовий набір», яка досі триває, українські родини, які постраждали внаслідок воєнних дій, отримали понад 250 тисяч наборів з продуктами першої необхідності.  *Опитування споживачів проведені дослідницькою агенцією ТОВ «ІНФО САПІЄНС» у дві хвилі в період з 03 по 10 травня та з 20 по 26 червня 2023 року в м. Київ (надалі – Результати досліджень). 

Із втіленням стратегії готувати смачні та якісні страви і пропонувати клієнтам найкраще, McDonald’s® переосмислив приготування класичних бургерів. Зміни стосуються перш за все класичних фірмових бургерів Біг Мак®, Чізбургер і Дабл Чізбургер, які особливо люблять українці. У 2023 році клієнти McDonald’s по Україні споживали в середньому десятки тисяч Біг Маків, Чізбургерів і Дабл Чізбургерів на день. 

McDonald’s вніс багато малих змін у технологію приготування, щоб бургери були ще соковитішими. Приміром, якщо раніше цибулю додавали на етапі складання страви, то тепер її кладуть на щойно приготовлені мʼясні біфштекси ще на грилі. А булочки з поліпшеною рецептурою мають рум’яну скоринку. Серед інших змін – зменшена кількість яловичих біфштексів, що одночасно готуються на грилі, переналаштування гриля, збільшення соусу в Біг Маку та інші. При цьому інгредієнти залишаються незмінними. Біфштекси готуються із 100% натуральної яловичини, і рецептура соусу для Біг Маку – та сама, що й раніше.   

Українці оцінили оновлення і відчули їх на смак. Згідно з дослідженням*, 93% відвідувачів МакДональдз подобається смак Біг Маку після запроваджених змін. Подібні високі показники і в Чізбургера і Дабл Чізбургера – 95 та 94% відповідно.  

Усі ці зміни компанія планувала впровадити протягом 2022 року, проте через повномасштабне вторгнення запуск було відкладено. На початку 2023 року McDonald’s почав поступово оновлювати спосіб приготування фірмових бургерів. Понад 9500 працівників мережі впродовж кількох місяців пройшли навчання та відпрацювали нові процедури.  

В усіх ресторанах McDonald’s по країні готують лише оновлені страви. Адже McDonald’s змінюється, щоб ставати ще кращим, і зробив улюблені бургери ще соковитішими. 

Дізнатися про графік роботи та перелік усіх ресторанів McDonald’s в Україні можна з офіційних джерел інформації компанії: на сайті McDonald’s в Україні та в мобільному застосунку в AppStore та Google Play. 

* * *

Про McDonald’s Україна

McDonald’s в Україні — лідер серед ресторанів швидкого обслуговування. Перший заклад відкрито 24 травня 1997 р. в Києві. McDonald’s щорічно входить до переліку 100 найбільших платників податків в Україні, а також до переліку найкращих роботодавців. McDonald’s в Україні — партнер-засновник і найбільший корпоративний партнер Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні.  

Слідкуйте за сторінками McDonald’s в Україні в соцмережах Facebook, Instagram і YouTube

Один з головних пріоритетів компанії – турбота про громади. З початком повномасштабного вторгнення компанія McDonald’s з «Фундацією Дім Рональда МакДональда» та за активної волонтерської участі працівників компанії підтримує Україну і українців через програми гуманітарної допомоги. У  програмі з закупівлі життєво важливого медичного обладнання медичні заклади одержали 620 сучасних апаратів для лікування навіть найскладніших ран. А в програмі «Продуктовий набір», яка досі триває, українські родини, які постраждали внаслідок воєнних дій, отримали понад 250 тисяч наборів з продуктами першої необхідності. 

*Опитування споживачів проведені дослідницькою агенцією ТОВ «ІНФО САПІЄНС» у дві хвилі в період з 03 по 10 травня та з 20 по 26 червня 2023 року в м. Київ (надалі – Результати досліджень). 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: