fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

62% українських компаній бракує чіткої стратегії дій під час кіберкризи – бліцопитування 

23/ 04/ 2025
  За даними Держспецзвʼязку, у 2024 році кількість кібератак на Україну зросла на 70%. Calibrated разом із партнерами EBA, LOOQME, MMR та IT Ukraine Association, провели у березні 2025 року бліцопитування, щоб зʼясувати, чи готові українські бізнеси до антикризових комунікацій під час кібер- та інформаційних атак. Переглянути презентацію Понад половина організацій визнають помірну або високу ймовірність кібер- або інформаційних атак у найближчий рік. Однак 30% респондентів відзначили, що їхня компанія ніколи або майже ніколи не проводить оцінку ризиків. 62% респондентів відповіли, що їм не вистачає чіткої стратегії дій під час кіберкризи, 39% компаній не мають окремого антикризового комунікаційного плану. Лише третина опитаних зазначили, що повністю готові до кіберкризи: мають підготовлені команди реагування та визначених спікерів. 41% компаній не мають спеціалізованих практичних тренінгів із підготовки до кібер- та інформаційних криз. За результатами опитування виявилась закономірність: компанії, які вже зазнавали кібератак, демонструють набагато вищий рівень готовності – вони регулярно проводять тренінги і мають повністю інтегрований антикризовий комунікаційний план. Серед основних кіберзагроз для компанії, респонденти найбільше виділяли фішинг електронною поштою (71%) та витоки даних (70%). До першої пʼятірки загроз також увійшли бот-атаки в коментарях під публікаціями компаній (43%), злам акаунтів працівників компанії (41%) та кібератаки на соціальні мережі бренду (40%). Учасники опитування визнали, що основними барʼєрами на шляху до створення дієвої системи реагування на кіберінциденти є швидко еволюціонуючі загрози (57%), нестача внутрішньої експертизи (37%), а також обмежені бюджети на навчання та моніторинг загроз (38% і 30% відповідно). Найбільш затребуваними інструментами для протидії кризам опитані назвали ШI-моніторинг загроз (34%) та сценарні навчання з моделювання криз (32%).  21% відсоток опитаних вважають корисним переймати досвід інших компаній, які стикалися з кіберінцидентами.  В опитуванні взяли участь комунікаційники, топ-менеджери, фахівці з ІТ та безпеки - представники 63 компаній від великих (2000+ співробітників) до малих і середніх бізнесів. Повну версію дослідження читайте за посиланням 

За даними Держспецзвʼязку, у 2024 році кількість кібератак на Україну зросла на 70%. Calibrated разом із партнерами EBA, LOOQME, MMR та IT Ukraine Association, провели у березні 2025 року бліцопитування, щоб зʼясувати, чи готові українські бізнеси до антикризових комунікацій під час кібер- та інформаційних атак.

Переглянути презентацію

Понад половина організацій визнають помірну або високу ймовірність кібер- або інформаційних атак у найближчий рік. Однак 30% респондентів відзначили, що їхня компанія ніколи або майже ніколи не проводить оцінку ризиків.

62% респондентів відповіли, що їм не вистачає чіткої стратегії дій під час кіберкризи, 39% компаній не мають окремого антикризового комунікаційного плану. Лише третина опитаних зазначили, що повністю готові до кіберкризи: мають підготовлені команди реагування та визначених спікерів. 41% компаній не мають спеціалізованих практичних тренінгів із підготовки до кібер- та інформаційних криз.

За результатами опитування виявилась закономірність: компанії, які вже зазнавали кібератак, демонструють набагато вищий рівень готовності – вони регулярно проводять тренінги і мають повністю інтегрований антикризовий комунікаційний план.

Серед основних кіберзагроз для компанії, респонденти найбільше виділяли фішинг електронною поштою (71%) та витоки даних (70%). До першої пʼятірки загроз також увійшли бот-атаки в коментарях під публікаціями компаній (43%), злам акаунтів працівників компанії (41%) та кібератаки на соціальні мережі бренду (40%).

Учасники опитування визнали, що основними барʼєрами на шляху до створення дієвої системи реагування на кіберінциденти є швидко еволюціонуючі загрози (57%), нестача внутрішньої експертизи (37%), а також обмежені бюджети на навчання та моніторинг загроз (38% і 30% відповідно).

Найбільш затребуваними інструментами для протидії кризам опитані назвали ШI-моніторинг загроз (34%) та сценарні навчання з моделювання криз (32%). 

21% відсоток опитаних вважають корисним переймати досвід інших компаній, які стикалися з кіберінцидентами. 

В опитуванні взяли участь комунікаційники, топ-менеджери, фахівці з ІТ та безпеки – представники 63 компаній від великих (2000+ співробітників) до малих і середніх бізнесів.

Повну версію дослідження читайте за посиланням 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: