fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення

01/ 02/ 2023
  На щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу у 2023 році Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup. Місце проведення: м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8 Партнери конференції Партнер з лояльності Art Nation Loyalty Партнер з стимулювання продажів - Pepsell Партнер з мерчендайзингових рішень – OUTFORZ Партнер з автоматизації та консалтингу - Consulting for Retail Трансформаційний Партнер – YouCoach   Партнер кава-брейків - ONE LOVE  Спікери конференції: Модератор конференції Сергій Цимбал, Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу, ТОВ «Епіцентр К» Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт? Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як це впливає на ринок? Вячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек Подорожник, – Діджиталізація... на часі. Ольга Момчилович, директорка з маркетингу ЛотОК, - Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду. Ірина Громова, Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty, - Практики фіджитал для покращення клієнтського досвіду у ритейлі Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки. Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період. Дмитро Тимохін, Керівник управління трейд-маркетингу МХП, –Як використовувати BIG DATA-рішення при розробці трейд маркетингової стратегії, що працює зараз? Леся Нікуліна, Начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот, - Емоційна складова комунікації в умовах воєнної економіки. Як задовольнити очікування клієнта на тор. Майданчику Ростислав Прядко, Партнер, керівник з розвитку та маркетингу в Pepsell – Нові підходи до стимулювання продажів Марина Вознесенська, Директор з маркетингу мережі магазинів «Експрес Маркет box» - ЕФЕКТИВНІ НЕЦІНОВІ ПРОМО ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ Столярук Іван Ігорович, Провідний фахівець з просування та розробки програмного забезпечення OUTFORZ, - PICSELL: ефективне рішення задач по управлінню полицею та командою мерчендайзерів. Євген Чорний, керівник з продуктів Big Data, Kyivstar, - Big Data-аналітика: як залишатися актуальним для клієнта? Василь Яцишин, Керівник служби торгового маркетингу Кормотех, - Розробляємо ефективну а гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації. Чому виробник також може мати програму лояльності. У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.

На щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу у 2023 році

Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.
Місце проведення: м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8

Партнери конференції

  • Партнер з лояльності Art Nation Loyalty
  • Партнер з стимулювання продажівPepsell
  • Партнер з мерчендайзингових рішень – OUTFORZ
  • Партнер з автоматизації та консалтингу – Consulting for Retail
  • Трансформаційний Партнер – YouCoach  
  • Партнер кава-брейків – ONE LOVE 

Спікери конференції:

Модератор конференції Сергій Цимбал, Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу, ТОВ «Епіцентр К»

  • Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
  • Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як це впливає на ринок?
  • В’ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек “Подорожник”, – Діджиталізація… на часі.
  • Ольга Момчилович, директорка з маркетингу “ЛотОК”, – Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
  • Ірина Громова, Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty, – Практики фіджитал для покращення клієнтського досвіду у ритейлі
  • Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
  • Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період.
  • Дмитро Тимохін, Керівник управління трейд-маркетингу МХП, –Як використовувати BIG DATA-рішення при розробці трейд маркетингової стратегії, що працює зараз?
  • Леся Нікуліна, Начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот, – Емоційна складова комунікації в умовах воєнної економіки. Як задовольнити очікування клієнта на тор. Майданчику
  • Ростислав Прядко, Партнер, керівник з розвитку та маркетингу в Pepsell – Нові підходи до стимулювання продажів
  • Марина Вознесенська, Директор з маркетингу мережі магазинів «Експрес Маркет box» – ЕФЕКТИВНІ НЕЦІНОВІ ПРОМО ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
  • Столярук Іван Ігорович, Провідний фахівець з просування та розробки програмного забезпечення OUTFORZ, – PICSELL: ефективне рішення задач по управлінню полицею та командою мерчендайзерів.
  • Євген Чорний, керівник з продуктів Big Data, Kyivstar, – Big Data-аналітика: як залишатися актуальним для клієнта?
  • Василь Яцишин, Керівник служби торгового маркетингу Кормотех, – Розробляємо ефективну а гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації. Чому виробник також може мати програму лояльності.

У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: