fbpx
До головної Second Chance Bank

Правила користування платформою

Про проєкт Second Chance Bank

Загальна інформація

Second Chance Bank / Банк Другий Шанс (Проєкт) – це проєкт, на який нас надихнула книга Беа Джонсон «Дім – нуль відходів». Почалося усе з ідеї у травні 2021 року та перших комунікацій з нашими членам щодо такої ініціативи. Ми в Європейській Бізнес Асоціації зробили фокус на нашу сильну сторону – потужну бізнес-спільноту, яка готова до нових експериментів та викликів. І не прогадали 😀

Проєкт є соціально-орієнтованим та спрямований на розвиток культури повторного використання речей і свідомого ставлення до нашої планети. Ця платформа є онлайн reuse центром. Якщо говорити мовою амбітної цілі – то це наш спосіб зробити внесок в сталий розвиток бізнесу та створити зручний і простий у користуванні майданчик, де речі будуть отримувати «друге життя» та приносити користь тим, хто має у цьому потребу.

Отримання речей, що розміщуються на платформі, для цілей їх подальшого перепродажу (в тому числі, на будь-яких майданчиках та маркетпрейсах) не є прийнятним та йде у розріз із завданнями та місією Проєкту.

Європейська Бізнес Асоціація (Асоціація) є власником та адміністратором платформи. З будь-яких питань, що стосуються Проєкту та інструментів, які спрямовані на його реалізацію, ви можете звернутися до нашого Care Project Coordinator Юліани Цвєткової ([email protected]).

Засновники Проєкту

Бізнес-спільнота Асоціації – це потужний рушій змін на краще в нашій країні. І у нас є безліч прикладів серед наших членів, котрі своїми підходами, практиками і прикладом надихають і нас, і своїх партнерів ставати кращими версіями себе.

Цей Проєкт не став виключенням і має потужних фундаторів, що стоять у його витоків, котрі дбайливо ставляться до навколишнього середовища та усвідомлюють серйозність викликів, пов’язаних з екологічною ситуацією в країні та світі.

З нашими драйверами ініціативи ви можете познайомитися в розділи SCB Heroes

Місія Проєкту

  1. Менше викидай. Те, що втратило цінність для одних, може бути знахідною для інших. Справа в тому, що чимало речей, котрі ми викидаємо, нерідко ще мають потенціал бути корисними у використанні. Це треба просто усвідомити.
  2. Більше повторно використовуй. Це дієвий спосіб продовжити життєвий цикл речей та зменшити недоцільне використання енергії, видобуток ресурсів, утворення відходів та запобігти засміченню нашої планети.
  3. Турбуйся про майбутнє. Стале майбутнє та краще життя – це, перш за все, про глибокі зміни у мисленні кожної людини, а також про трансформації в моделях споживання та виробництва. Адже лише уявіть, за останні 20 років кожен з нас став приблизно на 80% більше купувати та викидати сміття.

Завдання Проєкту

  • Мотивуємо. Коли є розуміння, що віддати непотрібні речі – це просто, то сформувати звичку «віддавати», а «не викидати» на смітник можна буде у декілька кліків. А ще тут можна буде отримувати digital ечівки (онлайн нагороди) за ваші досягнення за виконання завдань, про які ми будемо інформувати підписників SCB дайджесту. Погодьтесь, буде цікаво та з турботою до нашої планети.
  • Формуємо культуру zero waste. Ми хочемо, щоб цей Проєкт дійсно надихнув та закохав вас у waste-free lifestyle. Тому будемо розширювати знання наших користувачів по усім напрямам 9Rs свідомого споживання (Refuse, Rethink, Reduce, Reuse, Repair, Refurbish, Remanufacture, Repurpose, Recycle, Recover)
  • Масштабуємо. Ми переконанні, що великі цілі можуть бути досягнуті маленькими кроками великої спільноти однодумців. Тому хочемо розширювати мережу донорів та реципієнтів цієї платформи.

Наші цінності

Ми відкриті до нових ідей та рішучих кроків у напрямку відповідального ставлення до  навколишнього середовища.

Ми експериментатори та doers, а тому невдалих рішень для нас не існує. Є рішення, які варто відкинути, щоби рухатися далі.

Ми сміливі, бо маємо наснагу та амбіцію шукати рішення, які адресуватимуть кліматичні зміни як на законодавчому, так і на практичному рівнях.

Ми турботливі, тому будемо розширювати мережу користувачів платформою, чим масштабуватимемо позитивний ефект для різних груп населення, для яких допомога та підтримка є потрібними. Це турбота і про себе, і про своє оточення, і про нашу планету.

Хто може долучитися до Проєкту

Компанії-члени Асоціації. Наша бізнес-спільнота зростає кожного року, тому ми дуже розраховуємо на підтримку та активну участь зі сторони членів EBA сім’ї.

Організації соціального спрямування. Ми розуміємо, що є ряд організацій, котрі взяли на свої плечі важливі завдання та місію – допомагати та розвивати різні групи населення. Благодійні організації, фонди, дитячі будинки, лікарні, бібліотеки тощо, ми знімаємо перед вами капелюх та цінуємо те, що ви робите. Розраховуємо на вашу зацікавленість у продовжені циклу життя пропонованих речей на майданчику Second Chance Bank.

Учасники проєкту UNLIMIT Ukraine. Пишаємося цим ком’юніті, учасників якого вже більше 3 000. Натхненні молоді підприємці з амбіційними цілями розвивати свою справу в Україні, сподіваємося, що і для вас ця ініціатива принесе додаткові можливості.

Будь-хто, хто розділяє місію та завдання проєкту Second Chance Bank.

Тож долучайтесь – Надайте вашим речам другий шанс, адже вони того варті!

Правила користування платформою

Статус платформи Second Chance Bank та роль Європейської Бізнес Асоціації

Дана платформа є одним з основних інструментів реалізації проєкту Асоціації Second Chance Bank. На ній розміщуються оголошення:

  • про речі, що були у користуванні та яким надається шанс на друге життя;
  • про речі, у яких є потреба та зібрати які разом буде швидше і легше.

Доступ до платформи є безкоштовним, а сам проєкт Second Chance Bank реалізується Асоціацією в рамках її статутної діяльності без мети отримання прибутку. Асоціація не отримує жодної винагороди (фінансової чи нефінансової) за розміщення користувачами оголошень в розділі Second Chance Bank, так само як і внаслідок успішного закриття оголошення, коли речі знаходять своїх нових користувачів.

Асоціація є адміністратором і власником розділу Second Chance Bank. Як адміністратор платформи ми можемо здійснювати:

  • модерацію оголошень, що формуються користувачами для публікації на майданчику. Чому це важливо? Щоб переконатися, що наданої інформації дійсно достатньо для прийняття рішення потенційними реципієнтами;
  • модерацію запитів на лот, коли користувач виявляє бажання його забрати. Чому це важливо? Щоб переконатися, що такі запити відповідають вимогам, встановленим Правилами користування платформою;
  • блокування користувачів, що порушують Правила користування платформою або своїми діяннями компрометують завдання та місію Проєкту.

Ця платформа не передбачає:

  • отримання речей, що на ній розміщуються, для цілей їх подальшого перепродажу, в тому числі на будь-яких майданчиках та маркетплейсах;
  • розміщення на ній оголошень для цілей комерційного продажу лінійки продукції відповідного користувача.

Ми просимо вас ознайомитися з Кодексом поведінки Асоціації, принципи якого ми будемо застосовувати до користувачів платформи. Так, зокрема, користувачі платформи повинні:

  • підтримувати професійну поведінку у взаємодії між собою та будь-якими зовнішніми контрагентами. Це означає, розміщення на платформі речей, отриманих незаконним способом або в результаті неетичної поведінки, є недопустимим;
  • поважати та не порушувати право власності. Це означає, що на платформі мають розміщуватися речі, якими користувач в праві розпоряджатися, тобто визначати їх подальшу долю;
  • поважати права інтелектуальної власності. Тому, наприклад, розміщуючи фотографії речей, переконайтеся, що у вас є право на це;
  • утримуватися від дій, що можуть зашкодити репутації Асоціації або користувачам платформи, або скомпрометувати цілі та завдання Проєкту;
  • підтримувати шанобливий та ввічливий тон спілкування як з представниками Асоціації, так і між користувачами;
  • не здійснювати будь-який дій, використовуючи платформу, що можуть призвести до узгоджених дій та обмежити конкуренцію.

Асоціація не є власником речей, що розміщуються на платформі користувачами, та не здійснює їх зберігання, пакування та доставку. Ми не можемо гарантувати, що їх зовнішній вигляд, стан, кількість тощо, зазначені користувачами в оголошеннях, відповідають фактичним характеристикам таких речей та умовам їх передачі. Однак у разі неетичної поведінки користувачів або виявлення фактів розміщення неправдивої інформації, або отримання скарг зі сторони інших користувачів платформи Асоціація залишає за собою право вивчити такі ситуації та, наприклад, заблокувати / видалити оголошення / профіль відповідної особи.

Публікації, що розміщуються на майданчику Second Chance Bank, включаючи текстові, графічні, фото- та відеоматеріали, є об'єктами права інтелектуальної власності Асоціації або авторизованих користувачів, або третіх осіб. Без письмової згоди відповідних уповноважених осіб використання такого контенту, доступного в розділі Second Chance Bank, зокрема, обробка інформації, їх агрегація, передача третім особам, розповсюдження на інших сайтах тощо, забороняється.

Використання логотипу Second Chance Bank або ж Європейської Бізнес Асоціації без згоди Асоціації забороняється.

Асоціація не зобов’язана брати участі у комунікації між користувачами платформи, у зв’язку із чим не несе відповідальності за фактичне дотримання користувачами платформи вимог професійної етики, антимонопольного законодавства, інших положень чинного законодавства України, які є застосовними до осіб (або компаній, яких вони представляють), що взаємодіють між собою.

У випадку досягнення домовленостей про передачу речей, інформація про які розміщена на платформі, користувачі самостійно визначають порядок юридичного та бухгалтерського оформлення такої передачі. Асоціація не виступає стороною договірних відносин, що можуть виникнути, і не забезпечує та/або не здійснює доставку, пакування самостійно або з залученням третіх осіб, що надаються послуги пакування, перевезення, для передачі речей між учасниками.

Асоціація залишає за собою право періодично переглядати, доповнювати та змінювати ці Правила користування платформою. Ми просимо вас самостійно відслідковувати такі оновлення в розділі Second Chance Bank на сайті Асоціації. Однак ми розуміємо, що це може бути не завжди зручно, тому користувачів, які підписані на отримання періодичних дайджестів Проєкту, ми будемо інформувати засобами електронного зв’язку. Оновлена редакція Правил буде набувати чинності з дня, наступного за днем їх публікації, якщо інша дата не буде визначена Асоціацією.

Категорії користувачів платформи

Доступ до веб-сайту платформи Second Chance Bank мають будь-які користувачі мережі Інтернет.

На платформі існує три умовні категорії користувачів:

  • Візитери – користувачі, які просто ознайомлюються з контентом, що розміщується на ресурсі, та не вчиняються будь-яких активних дій.
  • Донори – користувачі, що розміщують на платформі оголошення про речі, яким вони бажають «дати другий шанс».
  • Реципієнти – користувачі, які зацікавлені в отриманні речей для досягнення завдань, що вони перед собою ставлять, або які самостійно створюють оголошення про речі, в яких є потреба.

Тож донори та реципієнти є активними користувачами платформи, котрі можуть створювати оголошення, а також робити запити на лоти.

Типи оголошень

На платформі можна створювати оголошення 2 типів:

  • оголошення про лот – це публікації, в яких представлені речі, котрим донор хотів би продовжити цикл корисного використання, тобто віддати їх на визначених ним умовах;
  • оголошення про потреби – це публікації-прохання, де реципієнт вказує, в чому є потреба та для задоволення яких цілей проводиться та чи інша ініціатива. Наприклад, коли є потреба зібрати школярів якогось дитячого будинку до школи і треба комплект зошитів, ручок, щоденників тощо. У цьому випадку зрозуміло для кого і для яких цілей це робиться.

Будь-який авторизований користувач може створювати оголошення. Тобто особа, котра має свій персональний кабінет на сайті Асоціації та, що найголовніше, пам’ятає свій логін та пароль 😀

Представникам компаній-членів Асоціації, котрі мають свої персональні кабінети на сайті Асоціації, створювати нові (додаткові) облікові записи не потрібно. Достатньо просто ввести свій логін та пароль і перейти в розділ Second Chance Bank. Тож, якщо це про вас, і ви вже готові стати активним амбасадором повторного використання, то вперед – переходьте за цим посиланням.

Якщо у співробітника компанії-члена Асоціації ще немає персонального кабінету на сайті Асоціації, то створити його можна буквально у декілька кліків, натиснувши на кнопку «Зареєструватися» (ось посилання для зручності).
До речі для такої категорії осіб створення будь-яких інших кабінетів на сайті Асоціації не є потрібним. Це ваш супер кабінет, де є усе: від функціоналу Second Chance Bank до підписок на розсилки ЕВА та календаря обраних вами подій.
Представники компанії / організації, що не є членом ЕВА, можуть так само створити свій персональний кабінет для цілей користування розділом Second Chance Bank. Для цього натискайте кнопку «Увійти», потім «Зареєструватися» та заповнюйте форму зворотного зв’язку «Стати Учасником SCB».
Після опрацювання такого запиту на створення персонального кабінету ми проінформуємо вас про результат.
Зверніть увагу, що функціонал такого кабінету буде обмежений розділом Second Chance Bank. Якщо ваша компанія зацікавилась вступом до Асоціації та бажає користуватись й іншими перевагами членства, то вам сюди.

Асоціація залишає за собою право відмовити у реєстрації персонального кабінету для цілей користування платформою Second Chance Bank з власних міркувань та не зобов’язана пояснювати причину такої відмови.

Покрокова інструкція, як створити оголошення

  1. Натискайте на кнопку «Створити оголошення»

Скоріш за все, ви вже визначилися, що саме ви хотіли б запропонувати на цьому майданчику. Ми дуже розраховуємо, що ви також ознайомилися з цими Правилами для розуміння цілей та можливостей на платформі Second Chance Bank.  

Для створення оголошення необхідно авторизуватися в своєму персональному кабінеті або в разі його відсутності – створити такий обліковий запис, як це описано вище.

  1. Обирайте тип оголошення

Якщо плануєте щось віддати, то це оголошення про лот. Цей тип оголошення відкривається по default. Нагадаємо, які категорії речей можуть розміщуватися: меблі, офісна техніка, побутова техніка, канцелярія, будівельні матеріали тощо.  

Якщо ж у вас є потреба в якихось речах, то змінюйте тип оголошення на оголошення про потреби.

Не забувайте, що, коли йдеться про благодійну допомогу, то Асоціація та/або користувачі, котрі віддають речі на благодійність або бажають підтримати ініціативу вашої організації, можуть затребувати пакет документів для цілей власної звітності. Ось орієнтовний перелік:

  • Реєстраційні документи (витяг / виписка з ЄДР, довідка про неприбутковість)
  • Статут
  • Наказ про призначення керівника
  • Офіційний лист з номером та датою з проханням надати благодійну допомогу
  • Фінансові та податкові звіти
  • Фото звіт належного використання допомоги

Якщо оголошення про потребу передбачає збір коштів на придбання якихось речей, то додатково до документів, що зазначені вище, Асоціація та/або користувачі, котрі виявлять бажання надавати таку фінансову допомогу, залишають за собою право затребувати надання документів, що підтверджують закупівлю відповідних речей (наприклад, рахунки, виписки з банків, накладні з переліком найменувань, що були придбані), а також, якщо це є релевантним для відповідної потреби, документів про їх подальшу передачу тим, для кого ця закупівля робилася (наприклад, акт прийому-передачі благодійної допомоги в натуральній формі).

Асоціація не здійснює закупівлю та передачу будь-яких речей, оголошення про потреби в яких створюють користувачі платформи, а також не несе відповідальності за цільове використання як коштів, що збираються для задоволення певної потреби, так і речей у натуральній формі. Однак у разі виявлення випадків недоброчесної поведінки зі сторони осіб, що розміщують оголошення на майданчику, Асоціація має право заблокувати облікові записи таких користувачів та публічно висвітлити факти виявлених зловживань.

Асоціація не розміщує від себе як від юридичної особи оголошень про потреби, які передбачають збір коштів.

  1. Заповнюйте форму оголошення

Будь яке оголошення має містити правдиву та таку, що не вводить в оману, інформацію. Так, наприклад, якщо річ має певні дефекти (а це нормально, оскільки йдеться переважно про речі, що були у використанні) або особливості (наприклад, ноутбук йде без програмного забезпечення), то це обов’язково треба зазначити в описі. Або, якщо в оголошенні про потребу декларуються певні цілі, яких планується досягти за результатами збору речей, то вони мають бути реалістичними для досягнення, бо, до прикладу, нормальною практикою є надання звіту про належне використання допомоги.

Сміливо заповнюйте поля оголошення та слідуйте пропонованим підказкам, ми намагалися спростити цей процес для вашої зручності.

Якщо ви хочете розмістити оголошення про лот, то зробіть фото речей, котрі ви хочете віддати. Нехай це буде їх найкраща фотосесія, щоб їх точно захотілося забрати 😀

Фотографії речей мають відповідати дійсності та опису оголошення. На них має бути зображений пропонований товар. Нічого страшного, якщо речі не ідеальні, адже усі розуміють, що на цьому майданчику переважна більшість речей були у користуванні.

Чого робити не потрібно:

  • Розміщувати фото, що НЕ мають відношення до суті оголошення (включаючи «стокові» фото товару, які зазвичай розміщуються магазинами);
  • Додавати відверті, лякаючі або естетично неприйнятні фотографії.

Інформація про лоти на цій платформі може розміщуватись виключно їх законними власниками або особами, які мають право ними розпоряджатися або пропонувати до продажу.

Звертаємо увагу на умови, на яких може віддаватися лот. Пропоновані речі можуть передаватися безкоштовно або за плату, визначену донором. За плату? Це, напевно, те питання, що у вас зараз з’явилося. Спішимо пояснити. Не усі речі можуть віддаватися компаніями безкоштовно. Це може бути пов’язано з особливостями бухгалтерського обліку кожної окремої компанії та, наприклад, амортизацією відповідних засобів на балансі юридичної особи. Одразу вибачаємося за це складне речення, але інакше пояснити цей нюанс неможливо 😀

  1. Відправляйте на модерацію

Модерацію здійснює команда Асоціації. Ми залишаємо за собою право відмовити в публікації оголошення, якщо дійдемо висновку, що воно не відповідає цим Правилам або не переслідує місію чи завдання Проєкту.

Після успішної модерації ваше оголошення буде опубліковано, та інші користувачі зможуть взаємодіяти з ним (про це трохи нижче).

Термін модерації не є нормованим, але ми будемо робити усе в наших силах, щоб опрацьовувати запити у найкоротші строки.

Зареєстровані (авторизовані) користувачі мають змогу одночасно і розміщувати оголошення про лоти та/або про потреби, і робити запити на отримання лотів, яким вони б хотіли надати другий шанс. Тож користувачі з обліковими записами мають супер силу 😀

Через персональний кабінет автор оголошення може переглядати, редагувати свої оголошення або видаляти їх.

Оскільки користувач розміщує оголошення на платформі Second Chance Bank, вчиняючи активні дії, ми розуміємо, що вони надають Асоціації право на використання наданого контенту на сайті www.eba.com.ua.

Як взаємодіяти з оголошеннями про лоти?

Для того, щоб виявити бажання забрати якийсь лот, не потрібно мати персональний кабінет на сайті Асоціації. Достатньо скористатися кнопкою «Даю другий шанс». Не зайвим буде нагадати, що метою Проєкту є повторне використання речей, що продовжує цикл користування відповідними об’єктами. Перепродаж отриманих реципієнтами речей, в тому числі на будь-яких майданчиках або маркетплейсах, є неприйнятним.

А ось і покрокова інструкція:

  1. Знаходьте оголошення, які можуть задовольнити ваші потреби та сприяти досягненню цілей, та натискайте на кнопку «Даю другий шанс». Звертайте увагу на місцезнаходження лотів, їх стан, умови, на яких їх віддають.
  2. Заповнюйте форму запиту на лот. Слідуйте підказкам, що ми для вас залишити у формі запиту.
  3. Відправляйте на модерацію. Запити на лот перевіряються командою Асоціації. На що ми звертаємо увагу? На повноту та правдивість інформації, на відповідність запиту вимогам, встановленим даними Правилам, на цілі, для задоволення яких ви цікавитесь пропонованими речами.

Асоціація, як адміністратор платформи, залишає за собою право відхилити ваш запит з власних міркувань та не зобов’язана пояснювати причину такого відхилення. Також ми можемо рекомендувати, як доопрацювати ваш запит на лот, щоб інформації було достатньо для передачі такого запиту до автора оголошення.  

Термін модерації не є нормованим, але ми будемо робити усе в наших силах, щоб опрацьовувати запити у найкоротші строки.

  1. Розгляд запиту на лот донорами. Після успішної модерації ваш запит на лот буде направлено автору оголошення. Донор приймає рішення самостійно та не зобов’язаний інформувати про хід комунікації з потенційним реципієнтом Асоціацію.

Зверніть увагу, що лот, запит на отримання якого успішно пройшов нашу модерацію, «випадає з гри», тобто отримує статус «Заброньований». Це означає, що інші користувачі платформи не матимуть змоги подати нові запити на такий лот.

Результат розгляду запиту на лот донором:

  1. Відхилити запит на лот без пояснення причини.
  2. Віддати лот повністю. Наприклад, якщо оголошення було комплексним та включало у себе комбінацію меблів / техніки тощо, а реципієнт має бажання повторно використовувати усі пропоновані речі.
  3. Віддати лот частково. У цьому випадку не усі речі, представлені в оголошені, знайшли свого реципієнта. Але це не біда, адже те, що залишалося, буде в «грі» і надалі. Тому нові реципієнти зможуть робити запити щодо такого оновленого оголошення. Важливо, щоб автор оголошення актуалізував його для відображення коректної інформації. 

Дії щодо запитів на лот вчиняються донорами через функціонал персонального кабінету в розділі Second Chance Bank. Залежно від стадії обробки запиту на лот донор (автор оголошення) має змінювати статус такого запиту (відхилити | віддав повністю | віддав частково). Чому це важливо? Бо:

  1. Відхиливши запит, донор поверне своє оголошення «у гру», бо до цього моменту воно матиме помітку «Зарезервовано»;
  2. Віддавши повністю, це оголошення зникне з головної сторінки платформи та з’явиться у донора в розділі Success Cases, де можна буде відслідковувати результативність публікацій;
  3. Віддавши частково, донор так само поверне своє актуалізоване оголошення «у гру», та воно буде чекати свого реципієнта, якому пропоновані речі в уже зменшеній кількості від первинного оголошення можуть стати в нагоді.

Як взаємодіяти з оголошеннями про потреби?

Нагадаємо, що створити оголошення про потреби може тільки авторизований користувач, тобто особа, яка має персональний кабінет на сайті Асоціації.

Оголошення про потреби розміщуються у вигляді дошки оголошень. Тут користувачі майданчика можуть ознайомитися з:

  • Описом, в чому є потреба;
  • Додатковою інформацією, що може бути корисною для розуміння завдань та цілей організації / компанії та відповідної ініціативи, під яку здійснюється пошук певних речей.

Асоціація буде акумулювати такі оголошення в періодичних дайджестах для привернення до них уваги компаній-членів Асоціації та осіб, що підписалися на отримання таких розсилок.

Якщо у вас є бажання відгукнутися на якесь оголошення про потреби, вам потрібно самостійно зв’язатися з контактною особою, вказаною у відповідному оголошенні. Такі контактні дані є доступними лише для авторизованих користувачів.

Речі, які можуть розміщуватись на платформі, та вимоги до них

На платформі переважно розміщуються оголошення про речі, що були у використанні та потреба в яких зникла у їх нинішніх власників. Лоти можуть бути 2 типів: особисті – тобто ті, що належать безпосередньо автору оголошення, та корпоративні – тобто ті, що належать суб’єкту господарювання. Однак незалежно від типу речей вони мають підпадати під наведенні нижче категорії, яким можна надати другий шанс на платформі:

  • Меблі
  • Офісна техніка
  • Побутова техніка
  • Електроніка
  • Посуд
  • Канцелярія
  • Будівельні матеріали
  • Транспортні засоби
  • Спецодяг

Ці категорії з часом можуть змінюватись (доповнюватись, деталізуватись) Асоціацією на її власний розсуд.

На платформі не можуть розміщуватись, серед іншого, такі речі:

  • Речі, первісно призначені донором для комерційного продажу;
  • Продукти харчування, термін придатності яких минув, лікарські засоби (включаючи психотропні речовини), біологічно активні добавки, предмети і засоби нетрадиційної медицини, медичні вироби одноразового використання тощо;
  • Засоби особистої та інтимної гігієни;
  • Алкогольні напої, тютюнові вироби, необроблений тютюн, рідини для електронних сигарет;
  • Будь-яка зброя, у тому числі холодна та метальна, включаючи комплектуючі, боєприпаси, аксесуари до такої зброї, матеріали та техніка військового призначення, а також розпилювачі газу, зокрема, перцеві балончики, незалежно від того, обмежене їх застосування законом чи ні;
  • Хімічні, вибухонебезпечні речовини і піротехніка;
  • Відходи;
  • Пам’ятки археології, об’єкти культурної спадщини;
  • Біологічний матеріал, людські тканини, об’єкти трансплантації тощо;
  • Тварини, комахи;
  • Речі, отримані незаконним шляхом (наприклад, шляхом шахрайських дій, крадіжки, грабежу, привласнення чи іншого кримінального або адміністративного правопорушення);
  • Об'єкти сексуального, еротичного, порнографічного змісту;
  • Підроблені товари, тобто товари, які марковані таким чином, що може ввести в оману щодо походження, кількості, якості, складових, способу виробництва, придатності, застосовності, ремонту, обслуговування або інших істотних характеристик товарів;
  • Речі, які вилучені із цивільного обороту та обмежено оборотоздатні речі;
  • Об’єкти, що розпалюють ненависть, наприклад, на підставі національних, етнічних, расових, релігійних або нерелігійних відмінностей тощо, у тому числі предмети із зображенням нацистської, комуністичної символіки.

Оголошення, що будуть містити предмети з переліку заборонених до розміщення речей, будуть видалятися Асоціацією.

Головною вимогою до речей, які можуть бути розміщені на платформі, є такий їх стан, котрий дозволить новому власнику використовувати їх повторно, що дозволить продовжити цикл життя таких об’єктів. Не виключається, що такі речі можуть мати певні недоліки/дефекти, які потребуватимуть усунення з боку реципієнта і про які важливо зазначати в оголошеннях.

Вимоги до віку речей не встановлюються.

Асоціація може змінювати, доповнювати списки заборонених до пропонування категорій речей / брендів / виробників / торгових марок на свій розсуд, без узгодження та попереднього попередження користувачів платформи.

Правила комунікації на платформі

Для нас важливо, щоб комунікація, яка відбувається на платформі між усіма користувачами та представниками Асоціації, була ввічливою та коректною.

Давайте дотримуватися трьох простих правил:

  1. Повага один до одного. Тому не припустимими є образи, лайки, дискримінаційні або агресивні заклики, вульгарний або непристойний текст.
  2. Конкретність і лаконічність. Важливо орієнтуватися на результат. Пропоновані лоти дуже хочуть побути корисними для своїх нових власників, а оголошення про потреби нерідко мають дедлайни, яких важливо дотримуватися.
  3. Чесність – запорука успіху. Під час комунікації інформація, якою обмінюються користувачі, має бути правдивою, коректною та такою, що не вводить в оману. Цей підхід є застосовним і до документів, котрими можуть обмінюватися сторони.

Асоціація не втручається в листування та усну комунікацію між донором та реципієнтом, а також не виступає стороною в усних або письмових домовленостях між сторонами, тому не може нести відповідальність за дотримання останніми законодавчих вимог, що є застосовними до них в рамках виникаючих відносин.

Заходи впливу

У разі обґрунтованих скарг користувачів на оголошення та/або поведінку інших користувачів на платформі Second Chance Bank Асоціація залишає за собою право застосувати такі заходи:

  1. Відправити попередження, якщо скарга є одиничною;
  2. Видалити оголошення, якщо його зміст став неприйнятним та/або таким, що не відповідає цим Правилам та завданням Проєкту;
  3. Тимчасово або назавжди заблокувати без попереднього повідомлення обліковий запис користувача, що порушує Правила або на оголошення або поведінку якого систематично (що означає більше одного разу) надходять скарги.

Після такого блокування оголошення користувача стануть недоступними для перегляду та подальшої взаємодії з ними іншими користувачами.

Повідомлення про блокування приходить на електронну адресу користувача, котра зазначена у відповідному обліковому записі. У повідомленні вказуються причини блокування і можуть зазначатися кроки, котрі треба зробити для відновлення роботи персонального кабінету.

Асоціація на власний розсуд встановлює строк блокування облікового запису.

Якщо оголошення порушує законодавство, то воно буде видалено, а профіль його автора буде заблоковано.

Умови доставки і оплати лотів, розміщених на платформі

Асоціація не встановлює уніфікованих чи стандартизованих правил оплати і доставки лотів, розміщених на платформі. Відповідні умови є результатом домовленостей між донорами і реципієнтами.

Зверніть увагу, що не усі лоти віддаються безкоштовно. Умови передачі речей визначаються донорами самостійно, враховуючи їх внутрішні процедури, правила, застосовні до них вимоги законодавства.

Асоціація не здійснює та не забезпечує здійснення пакування та/або транспортування речей, що передаються від донора реципієнту.

Обробка персональних даних на платформі

Обробка персональних даних здійснюється згідно з Політикою конфіденційності Асоціації. Ось деякі деталі, які допоможуть розібратися.

Які персональні дані можуть оброблятися під час користування платформою Second Chance Bank?

  • Прізвище, ім’я та по батькові
  • Електронна адреса
  • Контактний номер телефону
  • Посада, яку обіймає власник персонального кабінету

Для яких цілей здійснюється обробка цих персональних даних?

  • для того, щоб користувачі платформи Second Chance Bank могли зв’язатися між собою. Наприклад, коли користувач (реципієнт) робить запит на лот, його контактні дані вказуються в формі зворотного зв’язку та направляються автору оголошення після позитивної модерації. Автор (донор), в свою чергу, може зв’язатися з потенційним реципієнтом для погодження деталей взаємодії.

Або, наприклад, коли користувач хоче підтримати оголошення про потреби і потребує більше деталей, то він може зв’язатися з контактною собою, що вказана в такому оголошенні;

  • для того, щоб Асоціація могла зв’язатися з користувачами платформи.

Наприклад, за результатами модерації публікації оголошень, запитів на лоти або в наслідок скарг на оголошення чи поведінку користувача, або в інших випадках для більш оперативного зворотного зв’язку щодо питань, пов’язаних з Проєктом; 

  • для направлення автоматичних повідомлень на електронну адресу користувача, що інформують, наприклад, про результати модерації публікації оголошень, запитів на лот, запитів про створення персональних кабінетів тощо;
  • для періодичного направлення повідомлень, дайджестів, які містять інформацію про оголошення, що розміщуються на платформі Second Chance Bank, заходи, події, котрі можуть відвідуватися користувачами майданчика тощо;
  • для реєстрації на заходи, події, що організовуються та проводяться Асоціацією в рамках її статутної діяльності та реалізації Проєкту;
  • для нагадування про заходи, події, що охоплюються Проєктом та на які зареєструвалися або бажають зареєструватись користувачі платформи, або для інформування про організаційні зміни, перенесення або скасування відповідних заходів та подій тощо;
  • для надання відповідей на запити, питання та реагування на інші потреби користувачів платформи, що пов’язані з реалізацією Проєкту.

Це важливо: персональні дані контактних осіб, що зазначаються в оголошеннях про потреби (ПІБ, номер телефону, email), будуть розміщувати на платформі Second Chance Bank. До них матимуть доступ авторизовані на сайті Асоціації користувачі. Асоціація не несе відповідальність за подальше використання третіми особами таких персональних даних. Але ми закликаємо усіх користувачів, у яких є доступ до такої інформації, з повагою ставитися до неї та дотримуватися законодавства про захист персональних даних.

Наші контакти

У випадку, якщо ви дочитали від початку до цього розділу, то з нас особисті обіймашки 😀 Тож, якщо є необхідність поставити нам питання або ви хочете поскаржитись на дії користувачів платформи, або є потреба в живому спілкуванні з приводу цього Проєкту, то направляйте повідомлення на ось цю електронну адресу: [email protected] або заповнюйте форму зворотного зв’язку

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: