fbpx

Живий бренд роботодавця у 2021 році. Яким він має бути, якщо ви шукаєте співробітників дистанційно?

09/ 04/ 2021
  Автор: Анна Ремінська, HR-директор компанії MDCONSULT  Бренд роботодавця надзвичайно важливий для бізнесу, який розвивається. Тому не варто покладатися лише на репутацію. Бренд роботодавця складається з різних елементів: від думок ваших співробітників до вашої присутності в соціальних мережах. Усі ці чинники впливають на те, як кандидати сприймають вашу компанію. У цьому році (через очевидні причини) спостерігається ріст віддаленого режиму роботи. Ця тенденція набирає обороти, оскільки відкриває двері для талантів у будь-якій точці світу, що може мати вирішальне значення для масштабування компанії. При правильному використанні технологій, на кшталт відеоінтерв’ю, ви отримуєте конкурентну перевагу, адже маєте змогу знати людей попри кордони. Але є важливий нюанс, під час підбору співробітників дистанційно, виникають «складнощі перекладу» й трансляції ваших цінностей місії й корпоративної культури. Під час масштабування бізнесу, культура компанії й брендинг роботодавця є вашою конкурентною перевагою навіть перед гігантами ринку, все залежить від комунікації та позиціювання.  Ось 9 важливих моментів, які варто зробити, щоб оживити ваш бренд під час дистанційного найму співробітників Зробіть захист інтересів співробітників пріоритетним. Ваші працівники — це голос, якому потрібно довіряти. Він є авторитетним стосовно життя вашого бізнесу. Під час дистанційного пошуку персоналу їх думка має велике значення, адже вона допоможе знайти найкращі таланти будь-де. Кандидати не можуть особисто спостерігати за розвитком вашої корпоративної культури, не бачать офісне середовище, не знаходяться офлайново на одній хвилі з іншими. Саме ваші співробітники, які люблять компанію, дихають нею, допоможуть їм зрозуміти, на що схожий день в офісі. Коли відсутня перевага у вигляді офісного простору, люди створюють цілісну картину культури, за допомогою елементарних розмов та свого ставлення до роботи. Вдосконалюйте взаємодію в соціальних мережах. Де б ще знайти краще місце, щоб показати, який ви роботодавець, у віддаленому режимі. Простими словами, додайте щіпку творчості в рутину. Використовуйте контент у соціальних мережах, щоб додати індивідуальності своєму бізнесу, покажіть, що відбувається за кулісами та яка у вас команда. Якщо немає змоги зібрати всіх в офісі, соціальні мережі вашої компанії — ліпший спосіб зробити команду міцніше та спілкуватися з потенційними співробітниками. Створюйте список запитань для співбесіди свідомо. Якщо ви усвідомили важливість бренду роботодавця, тоді немає сенсу використовувати стандартні запитання на співбесіді, особливо коли методи постійно змінюються. У добу дистанційних співбесід, подумайте, чи релевантні ваші запитання в нинішніх реаліях, чи дають вони уявлення про те, хто ви як роботодавець. Ми не пропонуємо ставити запитання, на кшталт: «Якби ви були фруктом, то яким?» І не радимо запитання, які виглядають, як копіпаст з job-сайту. Якщо ви зацікавлені в тому, щоб кандидат дізнався про вас більше, подумайте про те, як саме компанія адаптувалася до нового життя у 2020 році чи про те, як ваші цілі змінилися. Ставте запитання на їх основі, таким чином ви знайдете таланти, котрі відповідають цінностям вашої компанії, котрі стануть адвокатами вашого бренду роботодавця. Пам’ятайте про цінність щирої комунікації. Співбесіда необов’язково має бути холодною, формальною та структурованою, особливо сьогодні. Дуже важливо створити невимушену атмосферу, яка сподобається кандидату. Навіть якщо ви наймаєте людину на технічну посаду, невелика преамбула матиме велике значення та позитивно впливатиме на бренд. Знайдіть час, щоб заспокоїти кандидата, проявіть щирий інтерес до його життя. Це демонстрація вашої зацікавленості в людині, а вже потім в її навичках. Пам’ятайте про цінність щирої комунікації. Співбесіда необов’язково має бути холодною, формальною та структурованою, особливо сьогодні. Дуже важливо створити невимушену атмосферу, яка сподобається кандидату. Навіть якщо ви наймаєте людину на технічну посаду, невелика преамбула матиме велике значення та позитивно впливатиме на бренд. Знайдіть час, щоб заспокоїти кандидата, проявіть щирий інтерес до його життя. Це демонстрація вашої зацікавленості в людині, а вже потім в її навичках.  Приділіть увагу голосу топменеджерів та їх присутності на всіх рівнях. Важливий компонент для розвитку бренду роботодавця — це якісно налаштована комунікація, у якій топменеджмент доступний для потенційно нових співробітників. Це не означає, що співробітників потрібно залучати під час дзвінків в Zoom. Є прості та ефективні методи. Радимо збільшити присутність генеральних директорів та топменеджерів на керівних позиціях у соціальних мережах. У них мають бути голоси у вашій сфері. Попросіть їх записати короткі відеоролики для нових співробітників. Ведення блогу та публікація контенту від їх імені — ідеальне рішення для розповіді про ваш бренд. Організовуйте віртуальні зустрічі за кавою . Якщо вам потрібно перенести процес найму у віртуальний світ, скоріш за все, ви не зможете зустрітися з новачками за чашкою кави найближчим часом. Багато компаній використовують зустріч за кавою чи обідом як один з етапів процесу адаптації. Це хороший спосіб познайомити команду з новим співробітником та оживити бренд роботодавця. Такий метод досить просто реалізувати й віртуально. Заохочуйте свою команду/ відділ до таких зустрічей, особливо, коли обираєте нового співробітника дистанційно.   Даруйте брендовані подарунки. Усі люблять подарунки, особливо коли влаштовуються на нову роботу. Навіть якщо ви не зустрілися ще особисто з новим співробітником, варто надіслати йому фірмову продукцію для ознайомлення. По-перше, це приємний знак уваги, що також позитивно впливає на бренд роботодавця, по-друге, обрані вами продукти можуть розповісти про цінності компанії. Варіантів продукції, яку можна персоналізувати в наш час, безмежна кількість. Експериментуйте! Є шанс, що новий співробітник розповість про свої враження в соціальних мережах, і таким чином буде розповсюджувати інформацію про ваш бізнес. Регулярно збирайте відгуки після інтерв’ю. Кандидати цілком справедливо очікують на зворотний зв’язок після співбесіди, попри те, успішним воно було чи ні. Персоналізований зворотний зв’язок замість стандартного листа з відмовою покращить враження кандидата після співбесіди. Також це прояв турботи щодо працевлаштування людини. Якщо вам не по дорозі, це не заважає попросити кандидата про зворотний зв’язок після інтерв’ю. Під час пандемії процес підбору кардинально перевернувся. Для багатьох масштабних компаній світ дистанційного рекрутингу — terra incognita. Запит щодо зворотного зв’язку через онлайн-опитування чи навіть особисто після співбесіди покращить враження кандидата в перспективі, це також допоможе адаптувати процес співбесіди на віддаленій основі з користю для бренду роботодавця. Запитувати про думку — це не ознака слабкості в бізнесі, це демонстрація вашого розвитку, гнучкості й готовності до змін й покращень.  Якщо у вас виникають питання чи труднощі щодо підбору персоналу на дистанційній основі, наші фахівці допоможуть та проконсультують вас.

Автор: Анна Ремінська, HR-директор компанії MDCONSULT 

Бренд роботодавця надзвичайно важливий для бізнесу, який розвивається. Тому не варто покладатися лише на репутацію. Бренд роботодавця складається з різних елементів: від думок ваших співробітників до вашої присутності в соціальних мережах. Усі ці чинники впливають на те, як кандидати сприймають вашу компанію.

У цьому році (через очевидні причини) спостерігається ріст віддаленого режиму роботи. Ця тенденція набирає обороти, оскільки відкриває двері для талантів у будь-якій точці світу, що може мати вирішальне значення для масштабування компанії. При правильному використанні технологій, на кшталт відеоінтерв’ю, ви отримуєте конкурентну перевагу, адже маєте змогу знати людей попри кордони. Але є важливий нюанс, під час підбору співробітників дистанційно, виникають «складнощі перекладу» й трансляції ваших цінностей місії й корпоративної культури.

Під час масштабування бізнесу, культура компанії й брендинг роботодавця є вашою конкурентною перевагою навіть перед гігантами ринку, все залежить від комунікації та позиціювання. 

Ось 9 важливих моментів, які варто зробити, щоб оживити ваш бренд під час дистанційного найму співробітників

Зробіть захист інтересів співробітників пріоритетним

Ваші працівники — це голос, якому потрібно довіряти. Він є авторитетним стосовно життя вашого бізнесу. Під час дистанційного пошуку персоналу їх думка має велике значення, адже вона допоможе знайти найкращі таланти будь-де. Кандидати не можуть особисто спостерігати за розвитком вашої корпоративної культури, не бачать офісне середовище, не знаходяться офлайново на одній хвилі з іншими. Саме ваші співробітники, які люблять компанію, дихають нею, допоможуть їм зрозуміти, на що схожий день в офісі. Коли відсутня перевага у вигляді офісного простору, люди створюють цілісну картину культури, за допомогою елементарних розмов та свого ставлення до роботи.

Вдосконалюйте взаємодію в соціальних мережах

Де б ще знайти краще місце, щоб показати, який ви роботодавець, у віддаленому режимі. Простими словами, додайте щіпку творчості в рутину. Використовуйте контент у соціальних мережах, щоб додати індивідуальності своєму бізнесу, покажіть, що відбувається за кулісами та яка у вас команда. Якщо немає змоги зібрати всіх в офісі, соціальні мережі вашої компанії — ліпший спосіб зробити команду міцніше та спілкуватися з потенційними співробітниками.

Створюйте список запитань для співбесіди свідомо

Якщо ви усвідомили важливість бренду роботодавця, тоді немає сенсу використовувати стандартні запитання на співбесіді, особливо коли методи постійно змінюються. У добу дистанційних співбесід, подумайте, чи релевантні ваші запитання в нинішніх реаліях, чи дають вони уявлення про те, хто ви як роботодавець. Ми не пропонуємо ставити запитання, на кшталт: «Якби ви були фруктом, то яким?» І не радимо запитання, які виглядають, як копіпаст з job-сайту. Якщо ви зацікавлені в тому, щоб кандидат дізнався про вас більше, подумайте про те, як саме компанія адаптувалася до нового життя у 2020 році чи про те, як ваші цілі змінилися. Ставте запитання на їх основі, таким чином ви знайдете таланти, котрі відповідають цінностям вашої компанії, котрі стануть адвокатами вашого бренду роботодавця.

Пам’ятайте про цінність щирої комунікації

Співбесіда необов’язково має бути холодною, формальною та структурованою, особливо сьогодні. Дуже важливо створити невимушену атмосферу, яка сподобається кандидату. Навіть якщо ви наймаєте людину на технічну посаду, невелика преамбула матиме велике значення та позитивно впливатиме на бренд. Знайдіть час, щоб заспокоїти кандидата, проявіть щирий інтерес до його життя. Це демонстрація вашої зацікавленості в людині, а вже потім в її навичках.

Пам’ятайте про цінність щирої комунікації

Співбесіда необов’язково має бути холодною, формальною та структурованою, особливо сьогодні. Дуже важливо створити невимушену атмосферу, яка сподобається кандидату. Навіть якщо ви наймаєте людину на технічну посаду, невелика преамбула матиме велике значення та позитивно впливатиме на бренд. Знайдіть час, щоб заспокоїти кандидата, проявіть щирий інтерес до його життя. Це демонстрація вашої зацікавленості в людині, а вже потім в її навичках. 

Приділіть увагу голосу топменеджерів та їх присутності на всіх рівнях

Важливий компонент для розвитку бренду роботодавця — це якісно налаштована комунікація, у якій топменеджмент доступний для потенційно нових співробітників. Це не означає, що співробітників потрібно залучати під час дзвінків в Zoom. Є прості та ефективні методи.

Радимо збільшити присутність генеральних директорів та топменеджерів на керівних позиціях у соціальних мережах. У них мають бути голоси у вашій сфері. Попросіть їх записати короткі відеоролики для нових співробітників. Ведення блогу та публікація контенту від їх імені — ідеальне рішення для розповіді про ваш бренд.

Організовуйте віртуальні зустрічі за кавою 

Якщо вам потрібно перенести процес найму у віртуальний світ, скоріш за все, ви не зможете зустрітися з новачками за чашкою кави найближчим часом. Багато компаній використовують зустріч за кавою чи обідом як один з етапів процесу адаптації. Це хороший спосіб познайомити команду з новим співробітником та оживити бренд роботодавця.

Такий метод досить просто реалізувати й віртуально. Заохочуйте свою команду/ відділ до таких зустрічей, особливо, коли обираєте нового співробітника дистанційно.  

Даруйте брендовані подарунки

Усі люблять подарунки, особливо коли влаштовуються на нову роботу. Навіть якщо ви не зустрілися ще особисто з новим співробітником, варто надіслати йому фірмову продукцію для ознайомлення. По-перше, це приємний знак уваги, що також позитивно впливає на бренд роботодавця, по-друге, обрані вами продукти можуть розповісти про цінності компанії. Варіантів продукції, яку можна персоналізувати в наш час, безмежна кількість. Експериментуйте! Є шанс, що новий співробітник розповість про свої враження в соціальних мережах, і таким чином буде розповсюджувати інформацію про ваш бізнес.

Регулярно збирайте відгуки після інтерв’ю

Кандидати цілком справедливо очікують на зворотний зв’язок після співбесіди, попри те, успішним воно було чи ні. Персоналізований зворотний зв’язок замість стандартного листа з відмовою покращить враження кандидата після співбесіди. Також це прояв турботи щодо працевлаштування людини. Якщо вам не по дорозі, це не заважає попросити кандидата про зворотний зв’язок після інтерв’ю.

Під час пандемії процес підбору кардинально перевернувся. Для багатьох масштабних компаній світ дистанційного рекрутингу — terra incognita. Запит щодо зворотного зв’язку через онлайн-опитування чи навіть особисто після співбесіди покращить враження кандидата в перспективі, це також допоможе адаптувати процес співбесіди на віддаленій основі з користю для бренду роботодавця. Запитувати про думку — це не ознака слабкості в бізнесі, це демонстрація вашого розвитку, гнучкості й готовності до змін й покращень. 

Якщо у вас виникають питання чи труднощі щодо підбору персоналу на дистанційній основі, наші фахівці допоможуть та проконсультують вас.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: