Залучити й утримати. Система мотивації для персоналу фасіліті компанії

22/ 02/ 2019

У сфері фасіліті менеджмент персонал є головним ресурсом компанії. Від інженерного персоналу залежить правильність роботи систем і створення комфортних умов всередині приміщень, обслуговуючий персонал відповідає за зовнішній і внутрішній вигляд об’єкта нерухомості, а також за настрій відвідувачів і сприятливу атмосферу, а без відповідальної управлінської ланки модель надання послуг працювати не буде. Якість послуг, як найважливіша конкурентна перевага залежить від багатьох факторів, і персонал тут грає важливу роль.

Проблеми ринку праці в сфері фасіліті менеджменту

Фасіліті менеджери

У всьому світі, як і в Україні, фасіліті компанії відчувають гостру нестачу робочої сили. В першу чергу це стосується безпосередньо професії фасіліті менеджерів. ФМ спеціалізація вимагає різнопланових знань в технічній, фінансовій, економічній, маркетинговій, HR сфері. З’єднати такі великі знання в одній людині досить складно, тому хороший фасіліті менеджер завжди в ціні. А це означає, що для того щоб його утримати однієї зарплати буде мало. Система адаптації, навчання, бонусів і створення позитивної атмосфери є важливою складовою роботи HR служби.

Обслуговуючий персонал

Поговоримо про обслуговуючий персонал. У розвинених країнах якість і кількість обслуговуючого персоналу багато в чому залежить від еміграційної політики. Приплив біженців, емігрантів суттєво впливає на HR ринок. Наприклад, Великобританія в зв’язку з Brexit, і посиленням еміграційної політики, на даному етапі відчуває гостру нестачу саме обслуговуючого персоналу.

В Україні причини браку обслуговуючого персоналу дещо інші. Останні кілька років ми спостерігаємо глобальний відтік робочої сили за кордон, і як наслідок знижується рівень кваліфікації на внутрішньому ринку. Традиційно, робота з обслуговуючим персоналом пов’язана з великою плинністю, і відповідно до складності підтримки якості послуг на належному рівні. Тому на перший план тут виходить створення простої та структурованої системи навчання та адаптації.

Інженери

Проблеми пов’язані з інженерами багато в чому збігаються з уже переліченими вище. Однак основною відмінністю тут є необхідність певного рівня технічних знань, які неможливо отримати за кілька днів. Крім того, важливу роль в роботі з системами будівлі грає досвід, який дозволяє передбачати поломки і усувати їх на початковій стадії.

Поради від експертів компанії SHEN

Яким же чином найняти, а головне утримати персонал в сучасних реаліях? Олександр Хоменко та Світлана Кожушко – експерти з підбору та адаптації компанії SHEN, дають кілька слушних порад про те, як працювати з персоналом в цей непростий для ринку час.

Як залучити персонал? Це мабуть є найпершим і важливим питанням з яким ми стикаємося у своїй роботі в компанії SHEN.

При підборі персоналу важливо виділити ключові цінності для майбутнього співробітника, крім заробітної плати. Маючи чималий досвід спілкування з кандидатами ми виділили кілька найважливіших складових:

  • Безпека. Цією цінністю часто нехтують. Однак кожен співробітник хоче відчувати себе захищеним, знати, що його не кинуть, допоможуть адаптуватися і влитися в робочий процес.
  • Причетність. Починаючи з телефонного дзвінка і закінчуючи особистою зустріччю, будьте доброзичливі з здобувачем і приділяйте йому достатньо часу. Грубість і байдужість може призвести до відтоку шукачів та в підсумку тільки нашкодити компанії. Позитивна атмосфера колективу, завжди сприяє плавному процесу адаптації та загальної зацікавленості в роботі.
  • Повага. Можливо вже давно банальне, але при цьому не втратило своєї сили правило – стався до людей так, як хочеш, щоб ставилися до тебе, найбільш актуально саме в сфері HR.
  • Самореалізація. У момент залучення кандидата, не давайте йому забувати, що розвиток важлива частина роботи, яка всіляко вітається компанією. Існуючі в SHEN навчальні програми тільки допомагають професійному зростанню і будь-який співробітник може ними скористатися

Важливою проблемою на переважній більшості підприємств, стає недостатня організація корпоративної культури і слабка мотивація персоналу (як матеріальна, так і нематеріальна). Як підсумок – ми можемо отримати відтік якісного персоналу, при найменшому збої в системі. Ухил необхідно робити на розвиток фахівця, а не тільки на фінансову складову.

Виходячи з усього вищесказаного, варто відзначити, що правильний підхід до системи підбору, навчання та адаптації персоналу відіграє найважливішу роль в бізнес моделі фасилити менеджменту. Мотивація, підтримка і точне розуміння своєї ролі в компанії дає впевненість персоналу в завтрашньому дні, що безпосередньо впливає на лояльність і значно знижує плинність кадрів.

Джерело: https://shen.ua/ua/sistema_motivacii_personala_ot_SHEN

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: