fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

VI Міжнародна конференція «Вантажні перевезення річкою Дніпро. Вантажопотоки, інфраструктура, інвестиції»

26/ 08/ 2021
  Дата: 05.10.2021 Місце: Premier Palace Hotel, Київ, бул. Т. Шевченкo / вул. Пушкінська, 5-7/29, Контакти: тел./факс: + 38 (056) 370 18 32, e-mail: conference@promgruz.com 5 жовтня 2021 року в Premier Palace Hotel г. Киев відбудеться VI Міжнародна конференція «Вантажні перевезення річкою Дніпро. Вантажопотоки, інфраструктура, інвестиції». Організатори - ІС Promgruz.com та ІС ISM. Ринок вантажних перевезень річкою Дніпро стоїть на порозі змін. Гравці ринку очікують старту реформи річкових перевезень і набрання чинності закону України про внутрішній водний транспорт, прийнятого в грудні минулого року. До чого готуватися учасникам ринку? Чи стане такий довгоочікуваний закон каталізатором розвитку річкового транспорту? Чи призведе імплементація річкового законодавства до додаткового тиску на українських судновласників? Чи дійсно спостерігається дефіцит перевантажувальних потужностей на Дніпрі? Ці та багато інших питань будуть обговорюватися на VI Міжнародній конференції «Вантажні перевезення по річці Дніпро». Online Реєстрація Попередня програма: Флот і суднобудування: Поточна ситуація на ринку малотоннажного флоту в Азово-Чорноморському басейні. Стан українського флоту. Перспективи розвитку перевезень судами «річка-море» на Дніпрі. Відкриття річки для флоту під іноземним прапором: дискримінація українських судноплавних компаній або поштовх до розвитку ринку і здорової конкуренції? Перспективи експортних річкових перевезень в умовах рекордного зростання ставок в морському малотоннажному секторі. Зростання пропозиції відкритого флоту на Дніпрі: чи сприятиме ріст імпорт в Україну зростанню конкурентоспроможності експортних річкових перевезень? Оцінка потреби і прогноз будівництва річкового флоту. Огляд потужностей українських суднобудівних заводів. Чи зможуть вітчизняні верфі задовольнити зростаючий попит? Фінансування будівництва флоту. Міжнародні інструменти фінансування суднобудівних проектів. Впровадження пільгового кредитування для суднобудування на українських потужностях. Досвід ЄС і США в сфері державної підтримки суднобудування. Адаптація до українських реалій. Приведення українських правил судноплавства на внутрішніх водних шляхах у відповідність з європейським законодавством. Вантажопотоки: Чи призведе двократне зростання експортних цін на готовий прокат, напівфабрикати і лом до істотного збільшення відправлень з річкових портів? Рекордний врожай зернових в Україні - запорука рекордного збільшення обсягів транспортування зерна по Дніпру. Будівельні матеріали: чи збережеться позитивна динаміка останніх років? Фактори, що впливають на ринок. Потенціал зростання річкових перевезень транзитних та імпортних нафтопродуктів. Чи можливе відновлення контейнерного вантажопотоку по Дніпру в умовах феноменально високого контейнерного фрахту в світі? Доцільність запуску фідерної контейнерної лінії з портів Дніпра в турецькі контейнерні порти в умовах величезних черг в портах Великої Одеси. Перспектива збільшення вантажообігу в сегменті мінеральних добрив. Інфраструктурні проблеми. Переваги річкових перевезень рослинного масла. Розвиток технологій обробки маслоналивних вантажів у річкових портах. Транзит: коли на Дніпрі зявляться судна з білоруськими вантажами? На які вантажопотоки розраховувати перевізникам? Інфраструктура: Огляд наявних потужностей і плани з розширення та будівництва нових перевантажувальних комплексів. Чи впорається поточна портова інфраструктура зі зростаючим попитом? Модернізація та збільшення пропускної здатності шлюзів Дніпровського каскаду. Удосконалення правил пропуску суден через судноплавні шлюзи. Днопоглиблення Дніпра і Припяті: плани на 2021-2023 роки. Розвиток гирлових портів-хабів і рейдового перевалювання. Інноваційні технології в сфері навігаційного забезпечення і підвищення безпеки судноплавства. Розвиток внутрішніх водних шляхів та транспортної інфраструктури Республіки Білорусь. Основні інвестиційні проекти. Економіка: Створення спеціального фонду внутрішніх водних шляхів: ресурси наповнення фонду, цілі та обєкти, на які можуть використовуватися кошти фонду. Організація роботи державного підприємства з обслуговування внутрішніх водних шляхів: розподіл функцій між новим і існуючими підприємствами. Необхідність створення реєстру обєктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту та бази обліку вантажів. Умови, необхідні для залучення приватних інвестицій в річкової транспорт. Механізми компенсації інвестицій бізнесу в стратегічну інфраструктуру. Реформа річкової інформаційної служби. Перспективи розвитку коридору Дніпро-Дунай-Чорне море. Інтеграція річки Дніпро в європейську воднотранспортну систему. Перспективи відновлення магістрального водного шляху Е-40 Дніпро-Вісла. Online Реєстрація Для компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації передбачена знижка* 15% від базової вартості участі у конференції. * - при заповнені реєстраційної форми у рядочку «За рекомендацією» слід вказати EBA. Для отримання додаткової інформації про участь у форумі, будь ласка, зв’яжіться з куратором конференції Анастасією Матвеєвою тел./факс: +38 056 370 18 32, моб.: +38 (067) 81136 46, e-mail: a.matveyeva@promgruz.com

Дата: 05.10.2021

Місце: Premier Palace Hotel, Київ, бул. Т. Шевченкo / вул. Пушкінська, 5-7/29,

Контакти: тел./факс: + 38 (056) 370 18 32, e-mail: conference@promgruz.com

5 жовтня 2021 року в Premier Palace Hotel г. Киев відбудеться VI Міжнародна конференція «Вантажні перевезення річкою Дніпро. Вантажопотоки, інфраструктура, інвестиції».

Організатори – ІС Promgruz.com та ІС ISM.

Ринок вантажних перевезень річкою Дніпро стоїть на порозі змін. Гравці ринку очікують старту реформи річкових перевезень і набрання чинності закону України про внутрішній водний транспорт, прийнятого в грудні минулого року. До чого готуватися учасникам ринку? Чи стане такий довгоочікуваний закон каталізатором розвитку річкового транспорту? Чи призведе імплементація річкового законодавства до додаткового тиску на українських судновласників? Чи дійсно спостерігається дефіцит перевантажувальних потужностей на Дніпрі? Ці та багато інших питань будуть обговорюватися на VI Міжнародній конференції «Вантажні перевезення по річці Дніпро».

Online Реєстрація

Попередня програма:

Флот і суднобудування:

  • Поточна ситуація на ринку малотоннажного флоту в Азово-Чорноморському басейні. Стан українського флоту.
  • Перспективи розвитку перевезень судами «річка-море» на Дніпрі.
  • Відкриття річки для флоту під іноземним прапором: дискримінація українських судноплавних компаній або поштовх до розвитку ринку і здорової конкуренції?
  • Перспективи експортних річкових перевезень в умовах рекордного зростання ставок в морському малотоннажному секторі.
  • Зростання пропозиції відкритого флоту на Дніпрі: чи сприятиме ріст імпорт в Україну зростанню конкурентоспроможності експортних річкових перевезень?
  • Оцінка потреби і прогноз будівництва річкового флоту.
  • Огляд потужностей українських суднобудівних заводів. Чи зможуть вітчизняні верфі задовольнити зростаючий попит?
  • Фінансування будівництва флоту. Міжнародні інструменти фінансування суднобудівних проектів. Впровадження пільгового кредитування для суднобудування на українських потужностях.
  • Досвід ЄС і США в сфері державної підтримки суднобудування. Адаптація до українських реалій.
  • Приведення українських правил судноплавства на внутрішніх водних шляхах у відповідність з європейським законодавством.

Вантажопотоки:

  • Чи призведе двократне зростання експортних цін на готовий прокат, напівфабрикати і лом до істотного збільшення відправлень з річкових портів?
  • Рекордний врожай зернових в Україні – запорука рекордного збільшення обсягів транспортування зерна по Дніпру.
  • Будівельні матеріали: чи збережеться позитивна динаміка останніх років? Фактори, що впливають на ринок.
  • Потенціал зростання річкових перевезень транзитних та імпортних нафтопродуктів.
  • Чи можливе відновлення контейнерного вантажопотоку по Дніпру в умовах феноменально високого контейнерного фрахту в світі? Доцільність запуску фідерної контейнерної лінії з портів Дніпра в турецькі контейнерні порти в умовах величезних черг в портах Великої Одеси.
  • Перспектива збільшення вантажообігу в сегменті мінеральних добрив. Інфраструктурні проблеми.
  • Переваги річкових перевезень рослинного масла. Розвиток технологій обробки маслоналивних вантажів у річкових портах.
  • Транзит: коли на Дніпрі з’являться судна з білоруськими вантажами? На які вантажопотоки розраховувати перевізникам?

Інфраструктура:

  • Огляд наявних потужностей і плани з розширення та будівництва нових перевантажувальних комплексів. Чи впорається поточна портова інфраструктура зі зростаючим попитом?
  • Модернізація та збільшення пропускної здатності шлюзів Дніпровського каскаду. Удосконалення правил пропуску суден через судноплавні шлюзи.
  • Днопоглиблення Дніпра і Прип’яті: плани на 2021-2023 роки.
  • Розвиток гирлових портів-хабів і рейдового перевалювання.
  • Інноваційні технології в сфері навігаційного забезпечення і підвищення безпеки судноплавства.
  • Розвиток внутрішніх водних шляхів та транспортної інфраструктури Республіки Білорусь. Основні інвестиційні проекти.

Економіка:

  • Створення спеціального фонду внутрішніх водних шляхів: ресурси наповнення фонду, цілі та об’єкти, на які можуть використовуватися кошти фонду.
  • Організація роботи державного підприємства з обслуговування внутрішніх водних шляхів: розподіл функцій між новим і існуючими підприємствами.
  • Необхідність створення реєстру об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту та бази обліку вантажів.
  • Умови, необхідні для залучення приватних інвестицій в річкової транспорт.
  • Механізми компенсації інвестицій бізнесу в стратегічну інфраструктуру.
  • Реформа річкової інформаційної служби.
  • Перспективи розвитку коридору Дніпро-Дунай-Чорне море.
  • Інтеграція річки Дніпро в європейську воднотранспортну систему. Перспективи відновлення магістрального водного шляху Е-40 Дніпро-Вісла.

Online Реєстрація

Для компаній-членів Європейської Бізнес Асоціації передбачена знижка* 15% від базової вартості участі у конференції.

* – при заповнені реєстраційної форми у рядочку «За рекомендацією» слід вказати EBA.

Для отримання додаткової інформації про участь у форумі, будь ласка, зв’яжіться з куратором конференції Анастасією Матвеєвою тел./факс: +38 056 370 18 32, моб.: +38 (067) 81136 46, e-mail: a.matveyeva@promgruz.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: