fbpx

В кризу обирати логістичного партнера треба особливо прискіпливо – експертка групи логістичних компаній ZAMMLER

10/ 04/ 2020

Катерина Бобошко

Експертка групи логістичних
компаній ZAMMLER

Зараз, під час економічної кризи в Україні та світі,  можлива поява дрібних, не завжди добросовісних, компаній. Саме тому, обираючи логістичного провайдера, треба звертати увагу на ряд критеріїв. Як саме обрати надійного логістичного партнера, з якими труднощами можна зіштовхнутись та як змінилась вартість доставки товарів у зв’язку з епідемією коронавірусу розповіла експертка групи логістичних компаній ZAMMLER Катерина Бобошко під час вебінару на тему «Вантажна логістика в умовах карантину: загальний огляд».

«Враховуючи ситуацію, яка на сьогодні склалась, на перше місце серед компетенцій виходить здатність логістичного провайдера швидко реагувати на зміни та оперативно знаходити рішення для своєчасної доставки продукції. При виборі логістичного провайдера звертайте увагу на досвід роботи компанії на ринку, відгуки клієнтів та партнерів. Раджу віддавати перевагу операторам, які можуть надавати повний комплекс логістичних послуг (авто, море, авіа, залізничні перевезення, складська логістика, митно-брокерський супровід), мають розгалужену мережу агентів у світі та демонструюсь фінансову стабільність», – наголосила спікер.

Катерина Бобошко повідомила, що у зв’язку з оптимізацією витрат деякі компанії почали розглядати можливість використання складських площ класу В та С, оскільки це є дешевшим, ніж користування  складськими комплексами класу А. Окрім цього, за словами експертки, дещо змінюється співвідношення товарних запасів.

«Ми помічаємо зростання складських запасів життєво важливих товарів (продуктова група, медикаменти, запчастини, комплектуючі, мобільний зв’язок) на 10-12%, запаси товарів інших сегментів скоротилися на 15-17%», – повідомила експертка.

Також під час вебінару спікерка детально розповіла про вплив епідемії коронавірусу на усі види перевезень. Зокрема, серед ключових факторів, які вплинули на логістичні процеси, виокремила:

  • закриття пропускних пунктів (збільшення транзитного часу на проходження кордонів, підвищення тарифів практично на усі види перевезень, окрім автомобільного транспорту, перебої в логістичному ланцюгу підприємств);
  • закриття міжнародних кордонів (скорочення /скасування рейсів, дефіцит вантажних місць на рейсах, зрив термінів за контрактами);
  • віддалена робота населення та скорочення персоналу (падіння обсягів виробництва, збільшення витрат часу на виконання тих чи інших дій, зменшення купівельної спроможності населення).

Також експертка поділилась досвідом роботи групи логістичних компаній ZAMMLER під час епідемії та дала поради як навіть у кризовій ситуації знайти нові можливості для бізнесу. Серед рекомендацій: не сподіватись на швидке подолання кризи та пристосуватись до нової реальності, провести роботу над помилками, яких допустили в попередній моделі роботи, випрацювати нову стратегію компанії, виходячи із найпесимістичнішого сценарію, дбати про репутацію компанії як про найцінніший актив.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: