fbpx

Українські блогери отримуватимуть винагороду за кожен новий YouTube-контент!

21/ 01/ 2020

Медіакомпанія AIR запускає продюсерський центр ROCKET та пропонує фінансування для перспективних блогерів.

21 січня 2020 року представники медіакомпанії AIR, сертифікованого партнера YouTube, оголосили про створення першого продюсерського центру ROCKET для талановитих креаторів онлайн-відео. Медіаінкубатор, який функціонує на базі компанії, допоможе відеоблогерам проявити свої здібності, створюючи контент для YouTube і при цьому отримувати регулярну винагороду за свою роботу від AIR: від $100 на місяць.

“Блогер не лише реалізує свій творчий задум, але й за підтримки AIR набагато швидше набере свою першу тисячу підписників. Наш досвід та експертиза із роботи з блогерами на ринку онлайн-відео дозволяє очікувати, що до кінця першого року співпраці з ROCKET, учасники програми зможуть вийти на рівень прибутку від монетизації не менше ніж на $300 на місяць. У свою чергу, щомісячна зарплата блогера завжди буде більшою за монетизацію каналу,” — говорить Семен Кременюк, керівник проекту ROCKET.

Згідно досліджень, 83% українських інтернет-користувачів відвідують YouTube мінімум раз на місяць. 55% з них робить це щодня. Із кожним днем онлайн-відео все більше стає невід’ємною частиною життя українців, а також способом самовираження талановитих людей.

“Ми віримо у те, що пік популярності відеоконтенту ще попереду і хочемо підтримати творців нового та цікавого відео. Наша мета — допомогти таким талантам заявити про себе та вирости значно більше, ніж вони зробили б це самостійно. Досвід та експертиза AIR, щоденна робота більше ніж з 3000 відеоканалів дозволяє нам надати нашим майбутнім “зіркам” якісне навчання та підтримку,” — говорить Сергій Білоусов, співзасновник AIR.

В медіаінкубаторі ROCKET є кілька етапів. Спочатку на сайті проєкту https://rocket.air.io/ будь-хто, ознайомившись із усіма правилами та прийнявши їх, може залишити заявку на участь у програмі. Обов’язкова умова – вказати лінк на відео, яке учасник створив спеціально для участі в конкурсі, або ж надіслати вже існуючий запис. Після перевірки відповідності контенту певним критеріям, детально описаним на сайті, відібрані автори отримують 2 тижні умовного випробувального терміну. Якщо креатор виконав усі умови, поставлені перед ним на цей період, співпраця з ним триватиме і він почне отримувати регулярні винагороди за кожне створене відео.

Наступні етапи співпраці включають до себе регулярний контроль та рекомендації з боку команди проєкту стосовно розвитку відеоканалу та покращення якості контенту.

“За багато років роботи з блогерами ми зрозуміли, що на ринку склалася цікава ситуація. Функції смартфону та оманлива легкість створення відеоконтенту призвели до того, що відео записує і викладає на YouTube практично кожен. Проте не все, що з’явилося на YouTube, монетизується однаково добре. Та й щодо змісту часто виникають питання. Ми навчимо створювати якісний контент, який можна буде дивитися, який буде відповідальним — тобто його можна буде дивитися навіть із дітьми — і який також принесе прибуток своєму творцеві,” — говорить Наталя Вишнева, YouTube-продюсер проєкту ROCKET.

Брати участь у проєкті може 100 людей одночасно. Допускаються різноманітні жанри, у тому випадку якщо вони відповідають офіційним правилам проєкту.

* Джерело: Google Україна, за результатами дослідження профілю користувачів “YouTube Audience Profiling Study”.

 

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: