fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

03/ 08/ 2015
  Контроль вод ізольованого баласту в портах України остаточно скасовано Контроль вод ізольованого баласту – корупційна схема, з якою стикається кожне судно під час заходу в морські порти України. Схема «контролю» вод ізольованого баласту в цифрах: 25-30 млн дол. США/рік отримували екологічні інспектори в портах України під час проведення хімічного аналізу проб ізольованого баласту; 10-25 тис. дол. США/добу – збитки судновласників під час простою суден в портах України; 2-3 тис. дол. США – стільки коштувало «відкупитись» від штрафів екологічних інспекторів. Контроль вод ізольованого баласту: Суперечив ратифікованій Україною Конвенції МАРПОЛ 73/78; Збільшував час на проходження контрольних процедур судном; В цілому, мав вкрай негативний вплив на загальну кількість транзитних вантажів, що проходять через Україну; Призводив до значних збитків судновласників та містив суттєві корупційні ризики. Компанії Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації не стояли осторонь цієї проблеми, яка фактично нівелювала привабливість морських портів України. Однак, кожна нова «юридична перемога» та зміни до нормативно-правових актів не приводили до фактичного зникнення контролю ізольованого баласту. Нещодавно Кабінетом Міністрів України (КМУ) завдяки активній позиції бізнес-спільноти була прийнята Постанова, що вносить зміни до Правил охорони внутрішніх морських вод і територіального моря України від забруднення та засмічення. Цими змінами остаточно скасовується хімічний аналіз вод ізольованого баласту, а усі операції з ізольованим баластом мають здійснюватися відповідно до Конвенції МАРПОЛ 73/78. Ми сподіваємося, що саме цей крок КМУ поставить крапку у скасуванні контролю вод ізольованого баласту та пов’язаних з ним корупційних схемах. Асоціація хотіла б висловити подяку за рішучі дії Прем’єр-міністру України, Міністерству інфраструктури України, Державній регуляторній службі України, а також усім компаніям-членам Асоціації, які брали активну участь у цьому процесі. Ми готові далі працювати над вирішення проблемних питань у цій галузі, сподіваємось на підтримку органів влади та відкритий діалог з бізнесом. Юридична довідка: Прийнята 7 липня 2015 року Постанова КМУ №492 вносить зміни до Правил охорони внутрішніх морських вод і територіального моря України від забруднення та засмічення, затверджених Постановою КМУ №269 від 29 лютого 1996 року. Постанова КМУ №492 набрала чинності 24 липня цього року. Такі зміни, серед іншого, вводять визначення терміну «ізольований баласт», передбачають проведення операцій з ізольованим баластом відповідно до Конвенції МАРПОЛ 73/78, а також встановлюють, що перевірки відповідності ізольованого баласту нормативам гранично допустимих концентрацій основних забруднюючих речовин у морському порту можуть здійснюватися виключно у разі забруднення води під час його скидання (є зримі плавучі частки або виникають видимі сліди нафти чи нафтовмісних або інших забруднюючих речовин в районі скиду). Якщо у Вас виникли питання, будь ласка, напишіть Юлії Маліч, Координатору Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації, або зателефонуйте по телефону (044) 496-06-01.

Контроль вод ізольованого баласту в портах України остаточно скасовано

Контроль вод ізольованого баласту – корупційна схема, з якою стикається кожне судно під час заходу в морські порти України.

Схема «контролю» вод ізольованого баласту в цифрах:
25-30 млн дол. США/рік отримували екологічні інспектори в портах України під час проведення хімічного аналізу проб ізольованого баласту;
10-25 тис. дол. США/добу – збитки судновласників під час простою суден в портах України;
2-3 тис. дол. США – стільки коштувало «відкупитись» від штрафів екологічних інспекторів.

Контроль вод ізольованого баласту:

  • Суперечив ратифікованій Україною Конвенції МАРПОЛ 73/78;
  • Збільшував час на проходження контрольних процедур судном;
  • В цілому, мав вкрай негативний вплив на загальну кількість транзитних вантажів, що проходять через Україну;
  • Призводив до значних збитків судновласників та містив суттєві корупційні ризики.

Компанії Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації не стояли осторонь цієї проблеми, яка фактично нівелювала привабливість морських портів України. Однак, кожна нова «юридична перемога» та зміни до нормативно-правових актів не приводили до фактичного зникнення контролю ізольованого баласту.

Нещодавно Кабінетом Міністрів України (КМУ) завдяки активній позиції бізнес-спільноти була прийнята Постанова, що вносить зміни до Правил охорони внутрішніх морських вод і територіального моря України від забруднення та засмічення. Цими змінами остаточно скасовується хімічний аналіз вод ізольованого баласту, а усі операції з ізольованим баластом мають здійснюватися відповідно до Конвенції МАРПОЛ 73/78. Ми сподіваємося, що саме цей крок КМУ поставить крапку у скасуванні контролю вод ізольованого баласту та пов’язаних з ним корупційних схемах.

Асоціація хотіла б висловити подяку за рішучі дії Прем’єр-міністру України, Міністерству інфраструктури України, Державній регуляторній службі України, а також усім компаніям-членам Асоціації, які брали активну участь у цьому процесі.

Ми готові далі працювати над вирішення проблемних питань у цій галузі, сподіваємось на підтримку органів влади та відкритий діалог з бізнесом.

Юридична довідка:

Прийнята 7 липня 2015 року Постанова КМУ №492 вносить зміни до Правил охорони внутрішніх морських вод і територіального моря України від забруднення та засмічення, затверджених Постановою КМУ №269 від 29 лютого 1996 року. Постанова КМУ №492 набрала чинності 24 липня цього року.

Такі зміни, серед іншого, вводять визначення терміну «ізольований баласт», передбачають проведення операцій з ізольованим баластом відповідно до Конвенції МАРПОЛ 73/78, а також встановлюють, що перевірки відповідності ізольованого баласту нормативам гранично допустимих концентрацій основних забруднюючих речовин у морському порту можуть здійснюватися виключно у разі забруднення води під час його скидання (є зримі плавучі частки або виникають видимі сліди нафти чи нафтовмісних або інших забруднюючих речовин в районі скиду).

Якщо у Вас виникли питання, будь ласка, напишіть Юлії Маліч, Координатору Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації, або зателефонуйте по телефону (044) 496-06-01.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: