fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Побутова електротехніка

02/ 10/ 2013
  Кабінет Міністрів України (надалі – КМУ) прийняв та нарешті опублікував Постанову КМУ «Про затвердження технічних регламентів щодо енергетичного маркування» № 702 від 7 серпня 2013 року (надалі - Постанова), яка врахувала пропозиції Європейської Бізнес Асоціації (надалі – Асоціація) та затвердила нові редакції наступних технічних регламентів, а саме: «Технічного регламенту енергетичного маркування електрообладнання побутового призначення», «Технічного регламенту енергетичного маркування побутових холодильників, морозильників та їх комбінацій» та «Технічного регламенту енергетичного маркування побутових пральних машин» (надалі - Технічні регламенти). Довідкова інформація: Технічні регламенти були розроблені Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України (надалі – Держенергоефективності) з метою гармонізації вимог українського законодавства щодо енергетичного маркування енергоспоживчих продуктів відповідно до оновленого законодавства ЄС. У той же час компанії-члени Комітету побутової електротехніки Асоціації (надалі - Комітет) виступали проти положення проекту Постанови, що передбачало здійснення державного ринкового нагляду за відповідністю побутової електротехніки вимогам Технічних регламентів, починаючи з 1 січня 2014 року. Представники індустрії були стурбовані тим, що за такий короткий період виробникам було б надзвичайно важко розробити та налагодити виробництво енергетичних етикеток. Таким чином, Комітет активно відстоював ідею продовження періоду, з якого органи ринкового нагляду будуть здійснювати перевірку відповідності обладнання Технічним регламентам, що надало б можливість учасникам ринку безболісно підготуватися до виконання вимог Технічних регламентів. Результатом зусиль Асоціації стала фінальна версія Постанови, що передбачає ринковий нагляд за відповідністю обладнання вимогам Технічних регламентів з 1 липня 2014 року, а не з 1 січня 2014 року, як було передбачено у попередній редакції проекту Постанови. Ми дякуємо всім членам Асоціації, хто підтримував наші зусилля, спрямовані на вирішення цього питання  та органам державної влади за ефективну співпрацю. У той же час ми будемо продовжувати роботу спрямовану на розроблення спільно з Держенергоефективності Настанови щодо застосування Технічних регламентів, яка враховуватиме інтереси представників індустрії.



Кабінет Міністрів України (надалі – КМУ) прийняв та нарешті опублікував Постанову КМУ «Про затвердження технічних регламентів щодо енергетичного маркування» № 702 від 7 серпня 2013 року (надалі – Постанова), яка врахувала пропозиції Європейської Бізнес Асоціації (надалі – Асоціація) та затвердила нові редакції наступних технічних регламентів, а саме: «Технічного регламенту енергетичного маркування електрообладнання побутового призначення», «Технічного регламенту енергетичного маркування побутових холодильників, морозильників та їх комбінацій» та «Технічного регламенту енергетичного маркування побутових пральних машин» (надалі – Технічні регламенти).


Довідкова інформація: Технічні регламенти були розроблені Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України (надалі – Держенергоефективності) з метою гармонізації вимог українського законодавства щодо енергетичного маркування енергоспоживчих продуктів відповідно до оновленого законодавства ЄС. У той же час компанії-члени Комітету побутової електротехніки Асоціації (надалі – Комітет) виступали проти положення проекту Постанови, що передбачало здійснення державного ринкового нагляду за відповідністю побутової електротехніки вимогам Технічних регламентів, починаючи з 1 січня 2014 року. Представники індустрії були стурбовані тим, що за такий короткий період виробникам було б надзвичайно важко розробити та налагодити виробництво енергетичних етикеток.


Таким чином, Комітет активно відстоював ідею продовження періоду, з якого органи ринкового нагляду будуть здійснювати перевірку відповідності обладнання Технічним регламентам, що надало б можливість учасникам ринку безболісно підготуватися до виконання вимог Технічних регламентів. Результатом зусиль Асоціації стала фінальна версія Постанови, що передбачає ринковий нагляд за відповідністю обладнання вимогам Технічних регламентів з 1 липня 2014 року, а не з 1 січня 2014 року, як було передбачено у попередній редакції проекту Постанови.


Ми дякуємо всім членам Асоціації, хто підтримував наші зусилля, спрямовані на вирішення цього питання  та органам державної влади за ефективну співпрацю. У той же час ми будемо продовжувати роботу спрямовану на розроблення спільно з Держенергоефективності Настанови щодо застосування Технічних регламентів, яка враховуватиме інтереси представників індустрії.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: