fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Харків HR

21/ 02/ 2017
  Зазвичай конфлікти між співробітниками сприймаються негативно, і мало хто може подивитись на конфліктну ситуацію, як на ресурс. Про те, як можна ефективно взаємодіяти навіть у такому стані і зберегти, а іноді і реанімувати, відносини учасники дізнались на засіданні Комітету з управління персоналом. Як не заглиблюватись у ситуацію, як розв’язати її з мінімальними ризиками, дзеркально подивитись на конфлікт та які методи використовувати– розповіла бізнес-тренер та психолог Грушка Ольга.

Зазвичай конфлікти між співробітниками сприймаються негативно, і мало хто може подивитись на конфліктну ситуацію, як на ресурс. Про те, як можна ефективно взаємодіяти навіть у такому стані і зберегти, а іноді і реанімувати, відносини учасники дізнались на засіданні Комітету з управління персоналом. Як не заглиблюватись у ситуацію, як розв’язати її з мінімальними ризиками, дзеркально подивитись на конфлікт та які методи використовувати– розповіла бізнес-тренер та психолог Грушка Ольга.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: