fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

IT

28/ 03/ 2017
  Головні тези панельної дискусії «Інформаційні та комунікаційні технології» в рамках презентації Експортної стратегії України на 2017-2021: Освіта – має бути на першому місці списку дій; Закони про працю; Закони про міграційну політику; Податкова система, яка дозволяє розвиватися; Промотування індустрії. Спільний план асоціацій (Європейської Бізнес Асоціацїі разом з Асоціацією Информационные технологии Украины та уряду, Export Promotion Office / Офіс з Просування Експорту); Приватно-публічне партнерство. Юрій Антонюк, голова EPAM Україна «За 10 років змін в сфері регулювання не з’явилося. Тому сьогодні або ти працюєш за КЗоТ, який не підходить під дистанційну та мобільну роботу компаній, або використовуєш приватно-контрактну форму роботи, як це робить ІТ-індустрії…» «Держава має осмислити, що освіта – фундамент цієї індустрії. Тому освіта має бути в пріоритетному фокусі України…» «Промотування індустрії має відбуватися як всередині країни, так і ззовні. Бо сьогодні немає розуміння, що таке нові креативні сервіси. Це паростки нової економіки, а не просто валюта та експорт. Це економіка яку держава має пропагувати.» Тарас Кицмей, співзасновник SoftServe «Щоб бути успішним треба виграти 2 конкуренції: - світову конкуренцію за замовлення; - світову конкуренцію за таланти. Пріоритет – освіта.» «Хвилюючим є те, що таланти виїжджають на етапі вступу до ВУЗу. Змінити це можна лише посиливши якість нашої освіти та зробити її конкурентною на європейському рівні. Бо люди обирають де краще і де простіше жити. Це означає, що якщо не буде достойної інфраструктури і умов життя, а головне – освіти, то наступного креативного покоління не буде.» Наталія Микольська, заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України - торговий представник України «Поняття «креативні індустрії» лише формується в головах уряду і суспільства. Потрібно зафіксувати визначення ключових понять: ІТ-індустрія- це; Креативна економіка – це…» «Що потрібно зробити, щоб сформувати в іноземців розуміння «Ukraine = tailor-made unique IT solutions?» «В рамках секторального підходу обрати 10 ринків, на яких ми готові просувати індустрію. Створити більше якісних інструментів (ролики, брошури).» «Таланти. Ми маємо спільно змінити освіту. Що потрібно: зустріч з асоціаціями та урядом (МЕРТ, Міносвіти), де обговорять чіткі сформульовані пропозиції що треба зробити і як бізнес може допомогти.»

Головні тези панельної дискусії «Інформаційні та комунікаційні технології» в рамках презентації Експортної стратегії України на 2017-2021:

  • Освіта – має бути на першому місці списку дій;
  • Закони про працю;
  • Закони про міграційну політику;
  • Податкова система, яка дозволяє розвиватися;
  • Промотування індустрії. Спільний план асоціацій (Європейської Бізнес Асоціацїі разом з Асоціацією “Информационные технологии Украины” та уряду, Export Promotion Office / Офіс з Просування Експорту);
  • Приватно-публічне партнерство.

Юрій Антонюк, голова EPAM Україна

«За 10 років змін в сфері регулювання не з’явилося. Тому сьогодні або ти працюєш за КЗоТ, який не підходить під дистанційну та мобільну роботу компаній, або використовуєш приватно-контрактну форму роботи, як це робить ІТ-індустрії…»

«Держава має осмислити, що освіта – фундамент цієї індустрії. Тому освіта має бути в пріоритетному фокусі України…»

«Промотування індустрії має відбуватися як всередині країни, так і ззовні. Бо сьогодні немає розуміння, що таке нові креативні сервіси. Це паростки нової економіки, а не просто валюта та експорт. Це економіка яку держава має пропагувати.»

Тарас Кицмей, співзасновник SoftServe

«Щоб бути успішним треба виграти 2 конкуренції:

– світову конкуренцію за замовлення;
– світову конкуренцію за таланти.

Пріоритет – освіта.»

«Хвилюючим є те, що таланти виїжджають на етапі вступу до ВУЗу. Змінити це можна лише посиливши якість нашої освіти та зробити її конкурентною на європейському рівні. Бо люди обирають де краще і де простіше жити. Це означає, що якщо не буде достойної інфраструктури і умов життя, а головне – освіти, то наступного креативного покоління не буде.»

Наталія Микольська, заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – торговий представник України

«Поняття «креативні індустрії» лише формується в головах уряду і суспільства. Потрібно зафіксувати визначення ключових понять: ІТ-індустрія- це; Креативна економіка – це…»

«Що потрібно зробити, щоб сформувати в іноземців розуміння «Ukraine = tailor-made unique IT solutions?»

«В рамках секторального підходу обрати 10 ринків, на яких ми готові просувати індустрію. Створити більше якісних інструментів (ролики, брошури).»

«Таланти. “Ми маємо спільно змінити освіту”. Що потрібно: зустріч з асоціаціями та урядом (МЕРТ, Міносвіти), де обговорять чіткі сформульовані пропозиції що треба зробити і як бізнес може допомогти.»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: