fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса PR та Marketing HUB

23/ 06/ 2020
  Останні події у світі призвели до того, що компанії стикнулися з рядом викликів, і більшість з них була пов’язана з переведенням бізнес-процесів в он-лайн, віддаленим управлінням командами та продажами. І ці виклики в деякій мірі повязані з нестачею потрібних знань і навичок, в тому числі і в стратегічному управлінні маркетингом. Про них ми і вирішили поговорити детальніше на он-лайн зустрічі Маркетингового Хабу Асоціації в Одесі 23 червня. Зокрема, розглядали для чего необхідна розробка стратегії інтернет-маркетингу, акцентували увагу на використанні онлайн-інструментів для компаній,  та аналізували ключові помилки бізнесу у роботі з даними інструментами. Більш того допомагали участникам зрозуміти, який формат взаємодії у сфері маркетингу краще обрати у кожному конкретному випадку. Тому провели порівняльну характеристику маркетолога на аутсорсингу, інхауз спеціаліста та маркетингових агенств. Так, будь-яке управління маркетингом розпочинається з побудови бізнес-процесів, а вже далі плавно перетікає у промоцію (частина маркетингу), і рекламу (частина промоції). Якщо по порядку, на першому місці маркетинг-аудит, далі відбувається узгодження концепції розвитку, затвердження стратегії, бюджетування та перехід до активних дій. Однак,  у кожному окремому випадку слід ураховувати особливості і завдання кожного окремого бізнесу. Саме зважена стратегія просування компанії дозволить вам використовувати бюджет максимально ефективно. А ось реалізувати стратегію на практиці допоможуть он-лайн-інструменти: залучення і утримання клієнтів (цифрова реклама, просування); управління компанією/командою (таск менеджери); управління клієнтськими даними (Exel, CRM, GDPR). У цілому, зараз ідеальний момент для того, щоб розпочати направляти зусилля на розвиток і просування компаній в інтернет-мережі. Усі зовнішні умови цьому сприяють. Тому, бажаємо, аби виклики стали рушійною силою нових можливостей масштабування вашого бізнесу!

Останні події у світі призвели до того, що компанії стикнулися з рядом викликів, і більшість з них була пов’язана з переведенням бізнес-процесів в он-лайн, віддаленим управлінням командами та продажами. І ці виклики в деякій мірі пов’язані з нестачею потрібних знань і навичок, в тому числі і в стратегічному управлінні маркетингом.

Про них ми і вирішили поговорити детальніше на он-лайн зустрічі Маркетингового Хабу Асоціації в Одесі 23 червня. Зокрема, розглядали для чего необхідна розробка стратегії інтернет-маркетингу, акцентували увагу на використанні онлайн-інструментів для компаній,  та аналізували ключові помилки бізнесу у роботі з даними інструментами. Більш того допомагали участникам зрозуміти, який формат взаємодії у сфері маркетингу краще обрати у кожному конкретному випадку. Тому провели порівняльну характеристику маркетолога на аутсорсингу, інхауз спеціаліста та маркетингових агенств.

Так, будь-яке управління маркетингом розпочинається з побудови бізнес-процесів, а вже далі плавно перетікає у промоцію (частина маркетингу), і рекламу (частина промоції). Якщо по порядку, на першому місці маркетинг-аудит, далі відбувається узгодження концепції розвитку, затвердження стратегії, бюджетування та перехід до активних дій. Однак,  у кожному окремому випадку слід ураховувати особливості і завдання кожного окремого бізнесу. Саме зважена стратегія просування компанії дозволить вам використовувати бюджет максимально ефективно. А ось реалізувати стратегію на практиці допоможуть он-лайн-інструменти:

  • залучення і утримання клієнтів (цифрова реклама, просування);
  • управління компанією/командою (таск менеджери);
  • управління клієнтськими даними (Exel, CRM, GDPR).

У цілому, зараз ідеальний момент для того, щоб розпочати направляти зусилля на розвиток і просування компаній в інтернет-мережі. Усі зовнішні умови цьому сприяють. Тому, бажаємо, аби виклики стали рушійною силою нових можливостей масштабування вашого бізнесу!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: