fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Харків Маркетинг

11/ 04/ 2019
  Нюх – це найпотужніше почуття людини. 75 % щоденних емоцій пов’язані саме з ним. Ми робимо 15 вдохів та видихів у хвилину, що складає 20 000 разів на день. Більше ніж 1000 генів ДНК людини повязані з відчуттям ароматів та підсвідомим сприйняттям світу. Запахи і аромати викликають емоції, образи й асоціації, створюють настрій, впливаючи на прийняття рішень і поведінку. Вони одразу діють на підсвідомість, оминаючи раціональне мислення, і є потужним інструментом впливу на людину. Саме з цих причин в останні часи бурхливо розвивається аромамаркетинг – мистецтво створення емоцій і настрою за допомогою ароматів. Запахи використовують у готелях, банківській і фінансовій сфері, роздрібній торгівлі, автомобільній індустрії та ін. Під час зустрічі учасники дізнались як за допомогою ароматів виділитися серед конкурентів, стимулювати розумову діяльність працівників, спонукати споживачів до покупки, знизити почуття страху в клініці, залишити після себе незабутні враження… Ольфакторний експерт Христина Курганська поділилась власним досвідом створення аромабрендів для різних сфер бізнесу. «Аромат – це інструмент підвищення глибини відносин з клієнтом через його емоції. Для цього потрібно лише 30 секунд. Отже, не ігноруйте такий потужний засіб у бізнесі», – радить Христина.Спікери. Христина Курганська. Засновниця та управляючий партнер Ol.factory - сервісу управління ароматами; ольфакторний експерт.

Нюх – це найпотужніше почуття людини. 75 % щоденних емоцій пов’язані саме з ним. Ми робимо 15 вдохів та видихів у хвилину, що складає 20 000 разів на день. Більше ніж 1000 генів ДНК людини по’вязані з відчуттям ароматів та підсвідомим сприйняттям світу. Запахи і аромати викликають емоції, образи й асоціації, створюють настрій, впливаючи на прийняття рішень і поведінку. Вони одразу діють на підсвідомість, оминаючи раціональне мислення, і є потужним інструментом впливу на людину. Саме з цих причин в останні часи бурхливо розвивається аромамаркетинг – мистецтво створення емоцій і настрою за допомогою ароматів. Запахи використовують у готелях, банківській і фінансовій сфері, роздрібній торгівлі, автомобільній індустрії та ін.

Під час зустрічі учасники дізнались як за допомогою ароматів виділитися серед конкурентів, стимулювати розумову діяльність працівників, спонукати споживачів до покупки, знизити почуття страху в клініці, залишити після себе незабутні враження… Ольфакторний експерт Христина Курганська поділилась власним досвідом створення аромабрендів для різних сфер бізнесу. «Аромат – це інструмент підвищення глибини відносин з клієнтом через його емоції. Для цього потрібно лише 30 секунд. Отже, не ігноруйте такий потужний засіб у бізнесі», – радить Христина.

Спікери

1 / 1
Христина Курганська
Засновниця та управляючий партнер Ol.factory - сервісу управління ароматами; ольфакторний експерт
Христина Курганська

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: