fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Харків Маркетинг

22/ 01/ 2019
  У світі бізнесу успіх, зазвичай, вимірюється цифрами. Із соціальними мережами так само – ось візьмемо, наприклад, Facebook (FB): 15 років існування = 1,5 млрд користувачів! Вражає, так? А ось яким чином привернути увагу до свого бізнесу хоча б тисячі юзерів і перетворити їх на своїх клієнтів - з’ясовували на засіданні Маркетингового комітету: «Клієнти з FB – стратегії залучення» 22 січня 2019 року. Альона Котляр, керуючий партнер Консалтингової компанії FSS, фахівець із систематизації й просування бізнесу в FB (250+ успішних рекламних кампаній і 50+ проектів з просування під ключ!), розповіла учасникам про останні тренди соцмережі, такі як Instagram-магазин, оновлення Messenger 4, збільшення рекламних площадок та інше. Говорили про можливості FB для B2B & B2C, про інструменти взаємодії з онлайн-аудиторією; розібрали ефективні воронки продажів; ділились корисними лайфхаками щодо розробки й втілення у життя рекламної FB-стратегії тощо. Спікер порадила присутнім перекласти нові знання з теоретичної площини на практику якомога скоріше – тільки так, без зайвих зволікань і з урахуванням нових віянь FB, можна змусити соціальну мережу працювати на користь Вашого бізнесу!

У світі бізнесу успіх, зазвичай, вимірюється цифрами. Із соціальними мережами так само – ось візьмемо, наприклад, Facebook (FB): 15 років існування = 1,5 млрд користувачів! Вражає, так? А ось яким чином привернути увагу до свого бізнесу хоча б тисячі юзерів і перетворити їх на своїх клієнтів – з’ясовували на засіданні Маркетингового комітету: «Клієнти з FB – стратегії залучення» 22 січня 2019 року.

Альона Котляр, керуючий партнер Консалтингової компанії FSS, фахівець із систематизації й просування бізнесу в FB (250+ успішних рекламних кампаній і 50+ проектів з просування під ключ!), розповіла учасникам про останні тренди соцмережі, такі як Instagram-магазин, оновлення Messenger 4, збільшення рекламних площадок та інше. Говорили про можливості FB для B2B & B2C, про інструменти взаємодії з онлайн-аудиторією; розібрали ефективні воронки продажів; ділились корисними лайфхаками щодо розробки й втілення у життя рекламної FB-стратегії тощо.

Спікер порадила присутнім перекласти нові знання з теоретичної площини на практику якомога скоріше – тільки так, без зайвих зволікань і з урахуванням нових віянь FB, можна змусити соціальну мережу працювати на користь Вашого бізнесу!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: