fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Як провідні компанії створюють клієнтський досвід та досягають успіху з Service Design

  • Дата: 11/09/2018 (ВТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів Асоціації
Місце проведення:

HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Як провідні компанії створюють клієнтський досвід та досягають успіху з Service Design. Дата: 11 вересня2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членів Асоціації. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3. В епоху сервісної економіки традиційний продуктових підхід швидко застаріває навіть в продуктових та торгових компаніях, не кажучи вже про сервісні компанії взагалі та сучасні digital-компанії зокрема. В2С та В2В клієнтам потрібні не продукти та послуги, а вирішення проблем.  Сервіс-дизайн – це клієнтоцентрична методологія створення продуктів та сервісів, які є цікавими та зручними для клієнтів і в той же час прибутковими для бізнесу. Методологію використовують провідні компанії як Google, IBM, SAP, OTIS, Capital One, Pepsi. Певні успіхи у впровадженні сервіс-дизайну мають й українські компанії – Київстар, Лінія магазинів Eva, ПУМБ, Comfy тощо. Команда EBA Management Development Centre спільно з CXdesign запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Як провідні компанії створюють клієнтський досвід та досягають успіху з Service Design. Спікер: Олег Косс, партнер-співзасновник першої української агенції з сервіс дизайну CXdesign. Основний партнер: CXdesign  Партнери заходу: HUB 4.0, Coca-Cola Ukraine, 2Amovers Цільова аудиторія:  власники та CEO компаній топ-менеджери, які відповідають за маркетинг, розвиток бізнесу, прийняття інноваційних рішень та втілення інновацій менеджери продуктів, маркетологи всі бажаючі, хто цікавиться передовими управлінськими технологіями в бізнесі Теми для обговорення: Які компанії і індустрії використовують сервіс-дизайн в роботі? З якими викликами стикаються компанії і як їх вирішують? Як виглядає майбутнє сервіс-дизайну в найближчі 10 років ? Як повязані Agile, AI, Digitalization і Service Design? Після відвідання лекції учасники дізнаються: Як сервіс-домінантна логіка впливає на бізнес. З чого почати впровадження сервіс-дизайну в компанії. З якими викликами стикаються піонери сервіс-дизайну. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Олег Косс. Партнер-співзасновник першої української сервіс-дизайн агенції Lanka.CX. Допомагає провідним українським та міжнародним компаніям створювати нові продукти та послуги з використанням сучасних клієнтоцентричних методологій. Має ступінь Executive MBA від IE Business School (Madrid). Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

В епоху сервісної економіки традиційний продуктових підхід швидко застаріває навіть в продуктових та торгових компаніях, не кажучи вже про сервісні компанії взагалі та сучасні digital-компанії зокрема. В2С та В2В клієнтам потрібні не продукти та послуги, а вирішення проблем. 

Сервіс-дизайн – це клієнтоцентрична методологія створення продуктів та сервісів, які є цікавими та зручними для клієнтів і в той же час прибутковими для бізнесу. Методологію використовують провідні компанії як Google, IBM, SAP, OTIS, Capital One, Pepsi. Певні успіхи у впровадженні сервіс-дизайну мають й українські компанії – Київстар, Лінія магазинів Eva, ПУМБ, Comfy тощо.

Команда EBA Management Development Centre спільно з CXdesign запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Як провідні компанії створюють клієнтський досвід та досягають успіху з Service Design.

Спікер: Олег Косс, партнер-співзасновник першої української агенції з сервіс дизайну “CXdesign”.

Основний партнер: CXdesign 

Партнери заходу: HUB 4.0Coca-Cola Ukraine2Amovers

Цільова аудиторія: 

  • власники та CEO компаній
  • топ-менеджери, які відповідають за маркетинг, розвиток бізнесу, прийняття інноваційних рішень та втілення інновацій
  • менеджери продуктів, маркетологи
  • всі бажаючі, хто цікавиться передовими управлінськими технологіями в бізнесі

Теми для обговорення:

  • Які компанії і індустрії використовують сервіс-дизайн в роботі?
  • З якими викликами стикаються компанії і як їх вирішують?
  • Як виглядає майбутнє сервіс-дизайну в найближчі 10 років ?
  • Як пов’язані Agile, AI, Digitalization і Service Design?

Після відвідання лекції учасники дізнаються:

  • Як сервіс-домінантна логіка впливає на бізнес.
  • З чого почати впровадження сервіс-дизайну в компанії.
  • З якими викликами стикаються піонери сервіс-дизайну.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Олег Косс
Партнер-співзасновник першої української сервіс-дизайн агенції Lanka.CX. Допомагає провідним українським та міжнародним компаніям створювати нові продукти та послуги з використанням сучасних клієнтоцентричних методологій. Має ступінь Executive MBA від IE Business School (Madrid)
Олег Косс

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: