fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Нуль ризику: як стати безризиковою компанією для своїх клієнтів

  • Дата: 11/07/2019 (ЧТ)
  • Мова: українська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

Офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а, конференц-зал STEFES

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Нуль ризику: як стати безризиковою компанією для своїх клієнтів. Дата: 11 липня2019. Час: 10:00 12:00. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: Офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а, конференц-зал STEFES. Зі зростанням конкуренції серед усіх галузей промисловості, клієнтський сервіс став невідємною частиною компанії. Якісне обслуговування повинне утримати клієнтів, зробити їх щасливими - достатньо щасливим, щоб клієнти передавали позитивні відгуки про свій бізнес іншим людям, які спробують запропонований Вами продукт або послугу. Чому так важко забезпечити позитивний досвід обслуговування клієнтів? Як підтримувати гарну репутацію компанії? Команда EBA Management Development Centre спільно з Anastasia Vladychynska Consulting запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Нуль ризику: як стати безризиковою компанією для своїх клієнтів. Спікер: Анастасія Владичинська, засновник Anastasia Vladychynska Consulting, автор та викладач першої в Україні Школи сервісу, єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDijulius Group. Партнер: Anastasia Vladychynska Consulting. Цільова аудиторія: виконавчі директори, власники і CEO компаній, менеджери, що відповідають за маркетинг, розвиток бізнесу, маркетологи, менеджери департаментів з клієнтського сервісу, менеджери середньої ланки. Питання для обговорення: Що таке нуль ризику і чому це так важливо. Як не бути компанією, про яку погано говорять співробітники і клієнти. Негативні сигнали для клієнтів. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. Спікери. Анастасія Владичинська. Консультантка та спікерка з міжнародного обслуговування клієнтів, сертифікована консультантка з питань клієнтського досвіду, засновниця Vladychynska Consulting, професорка Києво-Могилянської бізнес-школи, допомагає брендам вищого рівня утримувати своїх клієнтів шляхом переосмислення досвіду своїх співробітників і клієнтів, щоб вони могли порушити роботу своєї галузі.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Ващенко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Зі зростанням конкуренції серед усіх галузей промисловості, клієнтський сервіс став невід’ємною частиною компанії. Якісне обслуговування повинне утримати клієнтів, зробити їх щасливими – достатньо щасливим, щоб клієнти передавали позитивні відгуки про свій бізнес іншим людям, які спробують запропонований Вами продукт або послугу. Чому так важко забезпечити позитивний досвід обслуговування клієнтів? Як підтримувати гарну репутацію компанії?

Команда EBA Management Development Centre спільно з Anastasia Vladychynska Consulting запрошують Вас взяти участь у Відкритій лекції: Нуль ризику: як стати безризиковою компанією для своїх клієнтів.

Спікер: Анастасія Владичинська, засновник Anastasia Vladychynska Consulting, автор та викладач першої в Україні Школи сервісу, єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією TheDijulius Group.

Партнер: Anastasia Vladychynska Consulting.

Цільова аудиторія: виконавчі директори, власники і CEO компаній, менеджери, що відповідають за маркетинг, розвиток бізнесу, маркетологи, менеджери департаментів з клієнтського сервісу, менеджери середньої ланки.

Питання для обговорення:

  • Що таке “нуль ризику” і чому це так важливо.
  • Як не бути компанією, про яку погано говорять співробітники і клієнти.
  • Негативні сигнали для клієнтів.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01. 

Спікери

1 / 1
Анастасія Владичинська
Консультантка та спікерка з міжнародного обслуговування клієнтів, сертифікована консультантка з питань клієнтського досвіду, засновниця Vladychynska Consulting, професорка Києво-Могилянської бізнес-школи, допомагає брендам вищого рівня утримувати своїх клієнтів шляхом переосмислення досвіду своїх співробітників і клієнтів, щоб вони могли порушити роботу своєї галузі.
Анастасія Владичинська

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Ващенко

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: