fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Як вирішити конфлікти

  • Дата: 17/10/2018 (СР)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 18:00
  • Внесок:1500 грн для компаній Асоціації
Місце проведення:

вул. Хрещатик, 29, ЦеХаб

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Тренінг: Як вирішити конфлікти. Дата: 17 жовтня2018. Час: 10:00 18:00. Мова: російська. Внесок: 1500 грн для компаній Асоціації. Місце проведення: вул. Хрещатик, 29, ЦеХаб. Щоденно ми зустрічаємось з великою кількістю конфліктів, як в особистому, так і професійному житті. Як не дивно, спори мають власну структуру, в яку входять об’єкт, суб’єкт, умови перебігу та масштаб. Аналізуючи таку схему та розуміючи як працює кожен з елементів, Ви можете управляти власним емоційним станом та поводити себе гідно. Проте яку стратегію поведінки обрати для виходу зі складної та конфліктної ситуації? Яка природа конфлікту та яку можна робити профілактику спірних питань? Команда EBA Management Development Centre спільно з Наталією Байкаловою запрошує Вас взяти участь у Тренінгу: Як вирішити конфлікти. Результат:  Отримання цілісне системне уявлення про природу конфліктів і динаміку їх розвитку; Відпрацювання навичок, схем та технологій аналізу конфлікту, визначення першопричин конфлікту й прихованих підстав; Усвідомлення неефективної стратегії поведінки в конфлікті, вироблення нових успішних моделей поведінки; Посилення індивідуальних навичок комунікації, необхідних для ефективного управління емоціями в конфліктній ситуації; Освоєння способів профілактики конфліктів і методів управління емоційним станом; Зниження персональної емоційної «вартості» конфліктної взаємодії. Тренер: Наталія Байкалова, сертифікований бізнес-тренер. Цільова аудиторія: ті, хто хоче отримати необхідне вміння швидко і ефективно справлятися з конфліктами у всіх сферах життя: бізнесі, сімейних та міжособистісних відносинах. Теми для обговорення: Види конфліктів. Діагностика та стратегії вирішення       1. Конфлікти. Поняття, класифікація, види: Природа конфлікту. Класифікація та види конфліктів. Типи конфліктів; Динаміка конфлікту; Конфліктні і безконфліктні комунікації; Причини виникнення конфліктів в переговорах, в діловому спілкуванні і міжособистісній взаємодії       2. Стратегії вирішення конфлікту: Стратегічна модель управління конфліктом; Конструктивний та деструктивний конфлікт; Ставлення до конфлікту з точки зору управління; Переговори, як метод вирішення конфлікту; Посередництво і медіація у вирішенні конфліктів: етапи роботи посередника, завдання та дії на кожному етапі; Визначення індивідуальної стратегії поведінки в конфлікті; Уміння вибрати і правильно використовувати потрібну стратегію поведінки в залежності від ситуації; Алгоритм конструктивного вирішення конфліктних та складних ситуацій.       3. Робота в конфліктних та складних ситуаціях: Типи конфліктних особистостей. Стратегії поведінки з різними типами; Робота з агресією співрозмовника; Ефективні способи зняття афекту й негативних емоцій; Відповіді на образливі фрази і «нападки»; Збереження власних ресурсів; Конструктивна відмова і вимога: як твердо відмовити / вимагати і при цьому зберегти нормальні відносини? Види маніпуляцій в конфлікті. Методи протистояння при маніпулюванні. Реєстрація обовязкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку Реєстрація, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.  Тренери. Наталія Байкалова. Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Щоденно ми зустрічаємось з великою кількістю конфліктів, як в особистому, так і професійному житті. Як не дивно, спори мають власну структуру, в яку входять об’єкт, суб’єкт, умови перебігу та масштаб. Аналізуючи таку схему та розуміючи як працює кожен з елементів, Ви можете управляти власним емоційним станом та поводити себе гідно. Проте яку стратегію поведінки обрати для виходу зі складної та конфліктної ситуації? Яка природа конфлікту та яку можна робити профілактику спірних питань?

Команда EBA Management Development Centre спільно з Наталією Байкаловою запрошує Вас взяти участь у Тренінгу: Як вирішити конфлікти.

Результат: 

  • Отримання цілісне системне уявлення про природу конфліктів і динаміку їх розвитку;
  • Відпрацювання навичок, схем та технологій аналізу конфлікту, визначення першопричин конфлікту й прихованих підстав;
  • Усвідомлення неефективної стратегії поведінки в конфлікті, вироблення нових успішних моделей поведінки;
  • Посилення індивідуальних навичок комунікації, необхідних для ефективного управління емоціями в конфліктній ситуації;
  • Освоєння способів профілактики конфліктів і методів управління емоційним станом;
  • Зниження персональної емоційної «вартості» конфліктної взаємодії.

Тренер: Наталія Байкалова, сертифікований бізнес-тренер.

Цільова аудиторія: ті, хто хоче отримати необхідне вміння швидко і ефективно справлятися з конфліктами у всіх сферах життя: бізнесі, сімейних та міжособистісних відносинах.

Теми для обговорення:

Види конфліктів. Діагностика та стратегії вирішення

      1. Конфлікти. Поняття, класифікація, види:

  • Природа конфлікту. Класифікація та види конфліктів. Типи конфліктів;
  • Динаміка конфлікту;
  • Конфліктні і безконфліктні комунікації;
  • Причини виникнення конфліктів в переговорах, в діловому спілкуванні і міжособистісній взаємодії

      2. Стратегії вирішення конфлікту:

  • Стратегічна модель управління конфліктом;
  • Конструктивний та деструктивний конфлікт;
  • Ставлення до конфлікту з точки зору управління;
  • Переговори, як метод вирішення конфлікту;
  • Посередництво і медіація у вирішенні конфліктів: етапи роботи посередника, завдання та дії на кожному етапі;
  • Визначення індивідуальної стратегії поведінки в конфлікті;
  • Уміння вибрати і правильно використовувати потрібну стратегію поведінки в залежності від ситуації;
  • Алгоритм конструктивного вирішення конфліктних та складних ситуацій.

      3. Робота в конфліктних та складних ситуаціях:

  • Типи конфліктних особистостей. Стратегії поведінки з різними типами;
  • Робота з агресією співрозмовника;
  • Ефективні способи зняття афекту й негативних емоцій;
  • Відповіді на образливі фрази і «нападки»;
  • Збереження власних ресурсів;
  • Конструктивна відмова і вимога: як твердо відмовити / вимагати і при цьому зберегти нормальні відносини?
  • Види маніпуляцій в конфлікті. Методи протистояння при маніпулюванні.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

 

Тренери

1 / 1
Наталія Байкалова
Бізнес-тренер, психолог з 12 річним досвідом. З 2001 року займається розробкою та впровадженням навчальних програм у таких сферах, як управління змінами, проведення переговорів, емоційна компетентність та міжкультурна комунікація. Фахівець з профілактики емоційного вигорання працівників. КПТ психолог, травматерапевт. Протягом 14 років супроводжує переговори та готує команди до переговорів. Фахівець з медіації конфліктів та складних переговорів. Авторка та ведуча «Школи переговорів» ЕВА, «Школи розв’язання конфліктів», авторської програми «Профілактика емоційного вигорання».
Наталія Байкалова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від тренінгу
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: