fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Стратегія лідерства: Імідж → Бренд → Репутація

  • Дата: 09/11/2018 (ПТ)
  • Мова: російська
  • Час: 10:00 - 12:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Відкрита лекція: Стратегія лідерства: Імідж → Бренд → Репутація. Дата: 09 листопада2018. Час: 10:00 12:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: офіс EBA у м. Київ, Андріївський узвіз, 1а. Лідери ринку, і персональні, і корпоративні, формуються на основі декількох факторів. Найважливіший і безумовний - професіоналізм. Ми апріорі беремо, що Ви - професіонал у своїй справі і розглядаємо інші фактори. Фактор I - це Ваш зовнішній імідж. Це фотографія, Ваш образ, який Ви презентуєте собі і світу. Фактор II - Ваш бренд. Це альбом, в якому знаходяться Ваші фотографії, Ваші образи. Алегорично кажучи, альбом один, фотографій в ньому завжди кілька. До речі, чим менше фотографій - тим стабільніший альбом. Фактор II - Ваша репутація. Це стіл, на якому лежить альбом, в якому фотографії. І хоч би яким красивим і розкішним не був ваш альбом, якщо впаде стіл - завалиться все. Якщо бренд - це про продукт і про відносини зі споживачем, то репутація - це відносини з усіма стейкхолдерами. Якщо ж правильно і професійно працювати з трьома складовими, то при професійному підході і до просування, можна і треба стати лідером думки на своєму полі. Команда EBA Management Development Centre спільно з Вікторією Єсауленко запрошує Вас взяти участь у Відкритій лекції: Стратегія лідерства: Імідж → Бренд → Репутація. На тренінгу ми будемо розбиратися, як правильно будувати імідж, бренд і репутацію, щоб стати лідером думки. Конкуренція в світі зростає, ринок насичений і іноді навіть перенасичений продуктами. Ваш продукт, що б це не було - товар чи послуга, повинен бути помічений тими, кому він може бути потрібен. Цілі:  Робити продукт відомим серед існуючих на ринку для ваших перспективних клієнтів; Побудувати сприйняття вашого продукту клієнтами: визначити унікальність, основні цінності і позиціонування; Зрозуміти, як задовольнити потреби ваших клієнтів і створити в них лояльність; Розібратися, що таке репутація, як накопичується репутаційний капітал і зростає goodwill бізнесу; І найголовніше, побудувати комунікаційні стратегії, щоб перспективний і потенційний клієнт Вас знали і почули, а існуючий – залишився з вами назавжди. У результаті проходження тренінгу Ви:  Отримаєте практичні інструменти і готові рішення для максимального висвітлення свого професіоналізму Дізнаєтеся, як зробити так, щоб ті, кому ви потрібні, знали і цінували Вас Знатимете, як достукатися до своєї цільової аудиторії Матимите всі складові успіху та канали його досягнення Будете забезпеченими робочим зошитом і домашнім завданням, яке треба виконати Спікер: Вікторія Єсауленко, Директор з маркетингу юридичної фірми Астерс, досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер. Цільова аудиторія: керівники і власники бізнесу, представники консультуючих професій, представники допоміжних професій, представники творчих професій, і всі ті, хто готовий стати і бути лідерами думки. Теми для обговорення: Створення прибуткового іміджу Позиціонування (Хто я? Де я? Чого я хочу? Скільки я вартий? Хто за все це платитиме?) Цільова аудиторія: аналіз, сегментування, підходи Перетворюємо репутацію в goodwill   Хто лідер? Я лідер! - Інструменти просування в лідери думок Реєстрація обовязкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку Реєстрація, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Вікторія Єсауленко. Директор з маркетингу юридичної фірми Астерс, досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, Новое время, MMR, автор книги Жіночі секрети в PR технологіях, кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва Юридична практика, спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анастасія Мутас. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Лідери ринку, і персональні, і корпоративні, формуються на основі декількох факторів. Найважливіший і безумовний – професіоналізм. Ми апріорі беремо, що Ви – професіонал у своїй справі і розглядаємо інші фактори.

  1. Фактор I – це Ваш зовнішній імідж. Це фотографія, Ваш образ, який Ви презентуєте собі і світу.
  2. Фактор II – Ваш бренд. Це альбом, в якому знаходяться Ваші фотографії, Ваші образи. Алегорично кажучи, альбом один, фотографій в ньому завжди кілька. До речі, чим менше фотографій – тим стабільніший альбом.
  3. Фактор II – Ваша репутація. Це стіл, на якому лежить альбом, в якому фотографії. І хоч би яким красивим і розкішним не був ваш альбом, якщо впаде стіл – завалиться все. Якщо бренд – це про продукт і про відносини зі споживачем, то репутація – це відносини з усіма стейкхолдерами.

Якщо ж правильно і професійно працювати з трьома складовими, то при професійному підході і до просування, можна і треба стати лідером думки на своєму полі.

Команда EBA Management Development Centre спільно з Вікторією Єсауленко запрошує Вас взяти участь у Відкритій лекції: Стратегія лідерства: Імідж → Бренд → Репутація. На тренінгу ми будемо розбиратися, як правильно будувати імідж, бренд і репутацію, щоб стати лідером думки. Конкуренція в світі зростає, ринок насичений і іноді навіть перенасичений продуктами. Ваш продукт, що б це не було – товар чи послуга, повинен бути помічений тими, кому він може бути потрібен.

Цілі: 

  • Робити продукт відомим серед існуючих на ринку для ваших перспективних клієнтів;
  • Побудувати сприйняття вашого продукту клієнтами: визначити унікальність, основні цінності і позиціонування;
  • Зрозуміти, як задовольнити потреби ваших клієнтів і створити в них лояльність;
  • Розібратися, що таке репутація, як накопичується репутаційний капітал і зростає goodwill бізнесу;
  • І найголовніше, побудувати комунікаційні стратегії, щоб перспективний і потенційний клієнт Вас знали і почули, а існуючий – залишився з вами назавжди.

У результаті проходження тренінгу Ви: 

  • Отримаєте практичні інструменти і готові рішення для максимального висвітлення свого професіоналізму
  • Дізнаєтеся, як зробити так, щоб ті, кому ви потрібні, знали і цінували Вас
  • Знатимете, як достукатися до своєї цільової аудиторії
  • Матимите всі складові успіху та канали його досягнення
  • Будете забезпеченими робочим зошитом і домашнім завданням, яке треба виконати

Спікер: Вікторія Єсауленко, Директор з маркетингу юридичної фірми “Астерс”, досвід в PR і маркетингу – 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер.

Цільова аудиторія: керівники і власники бізнесу, представники консультуючих професій, представники допоміжних професій, представники творчих професій, і всі ті, хто готовий стати і бути лідерами думки.

Теми для обговорення:

  • Створення прибуткового іміджу
  • Позиціонування (Хто я? Де я? Чого я хочу? Скільки я вартий? Хто за все це платитиме?)
  • Цільова аудиторія: аналіз, сегментування, підходи
  • Перетворюємо репутацію в goodwill  
  • Хто лідер? Я лідер! – Інструменти просування в лідери думок

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Вікторія Єсауленко
Директор з маркетингу юридичної фірми "Астерс", досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, "Новое время", MMR, автор книги "Жіночі секрети в PR технологіях", кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва "Юридична практика", спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій
Вікторія Єсауленко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анастасія Мутас

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Ваші очікування від тренінгу
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: