fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Комунікаційні стратегії та маркетингові моделі в Social Media

PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Тренінг: Комунікаційні стратегії та маркетингові моделі в Social Media. Дата: 16 червня2021. Час: 10:00 18:00. Мова: українська/російська. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3. Маркетингові комунікації –  це процес ефективного інформаційного обміну компанiї / бренду з її цiльовими аудиторіями з метою просування продукції або послуг, забезпечення поінформованості споживачів про діяльність компанiї / бренду, створення її позитивного іміджу, збiльшення лояльностi клiєнтiв i забезпечення на цій основі високого рівня конкурентоспроможності.  Просування в Social Media –  це можливість розвитку інноваційних форм комунікацій між компанією, клієнтами, підрядниками та потенційними споживачами. Соціальні мережі мають потужний потенціал для побудови діалогового відкритого спілкування, яке в свою чергу відкриває нові можливості для ведення маркетингу у компаніях, орієнтованих на задоволення всебічних потреб конкретної людини. Соцмережі є практичним механізмом підтримки маркетингових комунікацій компаній в Інтернеті.  Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з Євгеном Язвинським запрошує вас взяти участь у Тренінгу: “Комунікаційні стратегії та маркетингові моделі в Social Media”.  Учасники будуть розділені на групи із завданням розробити власну модель – будемо розбирати та обговорювати отриманi стратегії за темою “Структура рекламних кампаній і розробка комунікації”. У результаті проходження тренінгу ви: Дізнаєтесь про комунікаційну стратегію та її основні складові. Зрозумієте, які бувають етапи комунікаційної стратегії в performance-рекламi. Дізнаєтесь, що таке Jobs-To-Be-Done-концепція. Зможете ознайомитись зі структурою рекламних кампаній. Зрозумієте, як розробити комунікацію для різних етапів воронки. Навчитесь формувати і налаштовувати рекламні кампанії відповідно до воронки продажів і обраної моделі. Зможете розробити сітку креативів і  відповідно налаштовувати її для своєї ніші / продукту в соціальних мережах. Тренер: Євген Язвинський, директор міжнародного рекламного performance-агентства Median ads. Має 7-річний досвід роботи в digital-маркетингу та спеціалізується на рекламі в соцмедіа, розробці маркетингових та комунікаційних стратегій для локальних і міжнародних брендів. Вважає, що правильні настройки в рекламному кабінеті – це всього лише 20% успішної кампанії, інші 80% – за комунікацією. Цільова аудиторія:  Маркетинг-менеджери. Digital-менеджери, які беруть участь у просуванні продуктів своїх компаній у соціальних мережах, розробці маркетингових i комунікаційних стратегій або ж погодженні медіа та контент планів. PR-менеджери компаній, які відповідають за ведення соціальних мереж проектів. Представники некомерційних організацій, які хочуть покращити свої навички з просування проектів через соцмережі.  Які знання та навички Ви опануєте? Маркетингові моделі й етапи комунікаційної стратегії. JTBD vs Портрет цільової аудиторії. Маркетингова модель, комунікаційна стратегія та рекламний кабінет. Сітка креативів. Реєстрація обовязкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку Реєстрація, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Тренери. Євген Язвинський. Директор міжнародного рекламного performance-агентства Median ads. Має 7-річний досвід роботи в digital-маркетингу та спеціалізується на рекламі в соцмедіа, розробці маркетингових та комунікаційних стратегій для локальних і міжнародних брендів. Вважає, що правильні настройки в рекламному кабінеті – це всього лише 20% успішної кампанії, інші 80% – за комунікацією. У портфоліо Євгена Язвинського є успішні кейси для таких компаній, як Depositphotos, M1, Binotel, Eurovision Ukraine, Concert.ua, Parimatch, Ecoisme, Publicfast, MacPaw та iнших.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Маркетингові комунікації   це процес ефективного інформаційного обміну компанiї / бренду з її цiльовими аудиторіями з метою просування продукції або послуг, забезпечення поінформованості споживачів про діяльність компанiї / бренду, створення її позитивного іміджу, збiльшення лояльностi клiєнтiв i забезпечення на цій основі високого рівня конкурентоспроможності. 

Просування в Social Media   це можливість розвитку інноваційних форм комунікацій між компанією, клієнтами, підрядниками та потенційними споживачами. Соціальні мережі мають потужний потенціал для побудови “діалогового” відкритого спілкування, яке в свою чергу відкриває нові можливості для ведення маркетингу у компаніях, орієнтованих на задоволення всебічних потреб конкретної людини. Соцмережі є практичним механізмом підтримки маркетингових комунікацій компаній в Інтернеті. 

Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з Євгеном Язвинським запрошує вас взяти участь у Тренінгу: “Комунікаційні стратегії та маркетингові моделі в Social Media”.  Учасники будуть розділені на групи із завданням розробити власну модель будемо розбирати та обговорювати отриманi стратегії за темою Структура рекламних кампаній і розробка комунікації”.

У результаті проходження тренінгу ви:

  • Дізнаєтесь про комунікаційну стратегію та її основні складові.
  • Зрозумієте, які бувають етапи комунікаційної стратегії в performance-рекламi.
  • Дізнаєтесь, що таке Jobs-To-Be-Done-концепція.
  • Зможете ознайомитись зі структурою рекламних кампаній.
  • Зрозумієте, як розробити комунікацію для різних етапів воронки.
  • Навчитесь формувати і налаштовувати рекламні кампанії відповідно до воронки продажів і обраної моделі.
  • Зможете розробити сітку креативів і  відповідно налаштовувати її для своєї ніші / продукту в соціальних мережах.

Тренер: Євген Язвинський, директор міжнародного рекламного performance-агентства Median ads. Має 7-річний досвід роботи в digital-маркетингу та спеціалізується на рекламі в соцмедіа, розробці маркетингових та комунікаційних стратегій для локальних і міжнародних брендів. Вважає, що правильні настройки в рекламному кабінеті – це всього лише 20% успішної кампанії, інші 80% – за комунікацією.

Цільова аудиторія: 

  • Маркетинг-менеджери.
  • Digital-менеджери, які беруть участь у просуванні продуктів своїх компаній у соціальних мережах, розробці маркетингових i комунікаційних стратегій або ж погодженні медіа та контент планів.
  • PR-менеджери компаній, які відповідають за ведення соціальних мереж проектів.
  • Представники некомерційних організацій, які хочуть покращити свої навички з просування проектів через соцмережі.

 Які знання та навички Ви опануєте?

  • Маркетингові моделі й етапи комунікаційної стратегії.
  • JTBD vs Портрет цільової аудиторії.
  • Маркетингова модель, комунікаційна стратегія та рекламний кабінет.
  • Сітка креативів.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Тренери

1 / 1
Євген Язвинський
Директор міжнародного рекламного performance-агентства Median ads. Має 7-річний досвід роботи в digital-маркетингу та спеціалізується на рекламі в соцмедіа, розробці маркетингових та комунікаційних стратегій для локальних і міжнародних брендів. Вважає, що правильні настройки в рекламному кабінеті – це всього лише 20% успішної кампанії, інші 80% – за комунікацією. У портфоліо Євгена Язвинського є успішні кейси для таких компаній, як Depositphotos, M1, Binotel, Eurovision Ukraine, Concert.ua, Parimatch, Ecoisme, Publicfast, MacPaw та iнших.
Євген Язвинський

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваш мобільний номер телефону
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Вкажіть, будь ласка, на кого виставляти рахунок
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: