fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Тренінг: Клієнтський сервіс та діловий етикет як ключ до успіху та досконалості компанії

Клієнтський сервіс Особистісний розвиток
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Тренінг: Клієнтський сервіс та діловий етикет як ключ до успіху та досконалості компанії. Дата: 09 червня2021. Час: 10:00 18:00. Мова: українська/російська. Місце проведення: HUB 4.0, Ярославський провулок, 1/3. Висока якість обслуговування клієнтів, етикет, протокол, манери і навички міжкультурної взаємодії стають головними пунктами, що вирізняють компанію в конкурентному середовищі. Щоб задовільнити і перевищити очікування вимогливих клієнтів потрібно володіти кодексами бездоганного обслуговування, знаннями як застосовувати етикет та діловий протокол на практиці. Це дозволить відчувати себе впевнено в комунікації з клієнтами і партнерами та створити стратегічну конкурентну перевагу в майбутньому. Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з Innovation Luxury Consuting запрошує вас взяти участь у Тренінгу: Клієнтський сервіс та діловий етикет як ключ до успіху та досконалості компанії, під час якого будуть розглянуті дві головні ідеї: створення переваги в обслуговуванні клієнтів, (Леонардо Да Вінчі: “Деталі створюють різницю, досконалість – це не деталь”). міжкультурна частина коммунікації: “В світі не єдина правда”. Не потрібно недооцінювати те, як професійний світ дивиться на гарні манери. Помилки в гарних манерах і неповага до культурних кодексів іншої людини можуть поставити під загрозу бізнес-інтереси компанії. Тренер: Інесса Пшенична, Президент і засновник видатної консалтингової компанії  Innovation Luxury Consuting (Kyiv – Baku – Dubai – Almaty – Athens); спікер міжнародних конференцій, присвячених питанням впровадження стандартів сервісу, етикету, індустрії розкоші, та розвитку рітейл проектів. З 2007 року Інесса реалізує консалтингові проекти в сегментах люкс, преміум, та середньому, сфокусовані на створенні бездоганного сервісу. Серед клієнтів Інесси: ЦУМ (Україна), Marriott Hotel Group (Greece), Andakulova Gallery (UAE, DUBAI), KAMINSKYI CLINIC, INTERGALBUD, MOTIVA IMPLANTS KAZAKHSTAN, Bateel, Porsche, Audi, Land Rover, Lexus, Volvo, Bugatti, Pagani, Mclaren, Stephen Webster, Private Banking Укрсиббанк BNP Paribas Group тощо. Цільова аудиторія:  власники, топ-менеджери, керівники середньої ланки, директори з розвитку, комерційні директори, керівники відділів Custom Relationship і обслуговування клієнтів, директори по персоналу, представники відділів маркетингу та PR, співробітники 5-ти зіркових готелей, ресторанів, персональні конс’єржи, співробітники департаментів Private Banking, менеджери з продажу, з обслуговування клієнтів, e-commerce менеджери.  Які знання та навички Ви опануєте? Знання і інструменти створення бездоганного сервісу Навички ділового етикету Перехід від мінімальних стандартів обслуговання до стандартів обслуговування і трансформуючого досвіду клієнта. Три виміри сервісу. Коефіцієнти бездоганного сервісу. Як виміряти вартість сервісу? Професійний вимір сервісу. Коммунікаційний вимір сервісу. Естетичний вимір сервісу. Почуття обов’язку перед клієнтами. Концепція дару. Узгодженість, щирість і тривалість сервісу. Вартості емоцій не існує. Як створити емоційний сервіс? Люди приходять за брендом, купляють продукт, і повинні вертатись за чоловіками і жінками, які створюють цей бренд. Digital інструменти створення сервісу. Концепція “Ви тут не для того, щоб обслуговувати клієнтів, ви тут для того, щоб доставити клієнтам задоволення” Діловий етикет, мистецтво спілкування і роботи в команді. Обмін візитними картками. Дресс-коди. Етикет на робочому місці, етикет на співбесіді. Листи вдячності і професійна переписка. Етикет електронної пошти, соціальні мережі в діловому світі, мережевий етикет, мобільні телефони, розв’язання складних ситуацій. Вишуканий обід для досягнення високих результатів в перемовинах. Ввічливий гість або господар. Правила поведінки. Розсадка і розміщення карток. Етикет серветок. Континентальний або Американський стиль. Інтернаціональна кухня, закуски/хліб/супи/салати, складна їжа, замовлення їжі, десерт. Дотримання дієтичних обмежень, фуршет і банкет, французьске обсулговування, чайний і кавовий етикет. Вишукане поводження з чеком, замовлення вина і багато іншого. Топ-10 помилок ділового етикету. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Тренери. Інесса Пшенична. Президент і засновник консалтингової компанії Innovation Luxury Consuting (Kyiv – Baku – Dubai – Almaty – Athens); спікер міжнародних конференцій, присвячених питанням впровадження стандартів сервісу, етикету, індустрії розкоші, та розвитку рітейл проектів. З 2007 року Інесса реалізує консалтингові проекти в сегментах люкс, преміум, та середньому, сфокусовані на створенні бездоганного сервісу. Серед клієнтів Інесси: ЦУМ (Україна), Marriott Hotel Group (Greece), Andakulova Gallery (UAE, DUBAI), KAMINSKYI CLINIC, INTERGALBUD, MOTIVA IMPLANTS KAZAKHSTAN, Bateel, Porsche, Audi, Land Rover, Lexus, Volvo, Bugatti, Pagani, Mclaren, Stephen Webster, Private Banking Укрсиббанк BNP Paribas Group тощо.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (67) 218-27-41.

Висока якість обслуговування клієнтів, етикет, протокол, манери і навички міжкультурної взаємодії стають головними пунктами, що вирізняють компанію в конкурентному середовищі. Щоб задовільнити і перевищити очікування вимогливих клієнтів потрібно володіти кодексами бездоганного обслуговування, знаннями як застосовувати етикет та діловий протокол на практиці. Це дозволить відчувати себе впевнено в комунікації з клієнтами і партнерами та створити стратегічну конкурентну перевагу в майбутньому.

Команда Центру Професійного Розвитку EBA спільно з Innovation Luxury Consuting запрошує вас взяти участь у Тренінгу: Клієнтський сервіс та діловий етикет як ключ до успіху та досконалості компанії, під час якого будуть розглянуті дві головні ідеї:

  • створення переваги в обслуговуванні клієнтів, (Леонардо Да Вінчі: “Деталі створюють різницю, досконалість – це не деталь”).
  • міжкультурна частина коммунікації: “В світі не єдина правда”. Не потрібно недооцінювати те, як професійний світ дивиться на гарні манери. Помилки в гарних манерах і неповага до культурних кодексів іншої людини можуть поставити під загрозу бізнес-інтереси компанії.

Тренер: Інесса Пшенична, Президент і засновник видатної консалтингової компанії  Innovation Luxury Consuting (Kyiv – Baku – Dubai – Almaty – Athens); спікер міжнародних конференцій, присвячених питанням впровадження стандартів сервісу, етикету, індустрії розкоші, та розвитку рітейл проектів. З 2007 року Інесса реалізує консалтингові проекти в сегментах люкс, преміум, та середньому, сфокусовані на створенні бездоганного сервісу. Серед клієнтів Інесси: ЦУМ (Україна), Marriott Hotel Group (Greece), Andakulova Gallery (UAE, DUBAI), KAMINSKYI CLINIC, INTERGALBUD, MOTIVA IMPLANTS KAZAKHSTAN, Bateel, Porsche, Audi, Land Rover, Lexus, Volvo, Bugatti, Pagani, Mclaren, Stephen Webster, Private Banking Укрсиббанк BNP Paribas Group тощо.

Цільова аудиторія: 

  • власники, топ-менеджери,
  • керівники середньої ланки,
  • директори з розвитку, комерційні директори,
  • керівники відділів Custom Relationship і обслуговування клієнтів,
  • директори по персоналу,
  • представники відділів маркетингу та PR,
  • співробітники 5-ти зіркових готелей, ресторанів, персональні конс’єржи,
  • співробітники департаментів Private Banking,
  • менеджери з продажу, з обслуговування клієнтів, e-commerce менеджери.

 Які знання та навички Ви опануєте?

  • Знання і інструменти створення бездоганного сервісу
  • Навички ділового етикету
  • Перехід від мінімальних стандартів обслуговання до стандартів обслуговування і трансформуючого досвіду клієнта.
  • Три виміри сервісу.
  • Коефіцієнти бездоганного сервісу. Як виміряти вартість сервісу?
  • Професійний вимір сервісу.
  • Коммунікаційний вимір сервісу.
  • Естетичний вимір сервісу.
  • Почуття обов’язку перед клієнтами. Концепція дару.
  • Узгодженість, щирість і тривалість сервісу.
  • Вартості емоцій не існує. Як створити емоційний сервіс? Люди приходять за брендом, купляють продукт, і повинні вертатись за чоловіками і жінками, які створюють цей бренд.
  • Digital інструменти створення сервісу.
  • Концепція “Ви тут не для того, щоб обслуговувати клієнтів, ви тут для того, щоб доставити клієнтам задоволення”
  • Діловий етикет, мистецтво спілкування і роботи в команді.
  • Обмін візитними картками.
  • Дресс-коди.
  • Етикет на робочому місці, етикет на співбесіді.
  • Листи вдячності і професійна переписка.
  • Етикет електронної пошти, соціальні мережі в діловому світі, мережевий етикет, мобільні телефони, розв’язання складних ситуацій.
  • Вишуканий обід для досягнення високих результатів в перемовинах.
  • Ввічливий гість або господар. Правила поведінки.
  • Розсадка і розміщення карток.
  • Етикет серветок.
  • Континентальний або Американський стиль. Інтернаціональна кухня, закуски/хліб/супи/салати, складна їжа, замовлення їжі, десерт. Дотримання дієтичних обмежень, фуршет і банкет, французьске обсулговування, чайний і кавовий етикет. Вишукане поводження з чеком, замовлення вина і багато іншого.
  • Топ-10 помилок ділового етикету.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку “Реєстрація”, яку Ви можете знайти нижче. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникли запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Тренери

1 / 1
Інесса Пшенична
Президент і засновник консалтингової компанії Innovation Luxury Consuting (Kyiv – Baku – Dubai – Almaty – Athens); спікер міжнародних конференцій, присвячених питанням впровадження стандартів сервісу, етикету, індустрії розкоші, та розвитку рітейл проектів. З 2007 року Інесса реалізує консалтингові проекти в сегментах люкс, преміум, та середньому, сфокусовані на створенні бездоганного сервісу. Серед клієнтів Інесси: ЦУМ (Україна), Marriott Hotel Group (Greece), Andakulova Gallery (UAE, DUBAI), KAMINSKYI CLINIC, INTERGALBUD, MOTIVA IMPLANTS KAZAKHSTAN, Bateel, Porsche, Audi, Land Rover, Lexus, Volvo, Bugatti, Pagani, Mclaren, Stephen Webster, Private Banking Укрсиббанк BNP Paribas Group тощо.
Інесса Пшенична

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак

Зв'язатись
+380 (67) 218-27-41

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від тренінгу
Вкажіть, будь ласка, мобільний номер телефону.
Звідки Ви дізнались про тренінг? ( сайт, сторінка FB, розсилка)
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: