fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ONLINE ТРЕНІНГ Асоціації у Дніпрі: Бізнес-сторітеллінг: як закохати у компанію з першого слова

  • Дата: 24/03/2020 (ВТ)
  • Час: 10:00 - 14:00
  • Умови участі:500 грн для членів Асоціації, для інших - 800 грн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  ONLINE ТРЕНІНГ Асоціації у Дніпрі: Бізнес-сторітеллінг: як закохати у компанію з першого слова. Дата: 24 березня2020. Час: 10:00 14:00. Умови участі: 500 грн для членів Асоціації, для інших - 800 грн. Дратує одноманітна реклама? Набридли штамповані фрази у статтях про компанії? Погано сприймаються стандартизовані тексти вакансій і на них немає відгуку? Все можна вирішити. Такий маркетинговий інструмент як бізнес-сторітеллінг може успішно подолати ці проблеми. Тепер сторітеллінг – не тільки засіб комунікації, але й інструмент ведення бізнесу. Недарма журнал Harvard Business Review ще в 2006 році назвав його однією з кращих бізнес-ідей року. Отже, що може сторітелінг: покращити імідж компанії, залучити до цінностей співробітників, зробити вакансії більш яскравими та ефективними, навчитися доносити сухі цифри в емоційно залучуючих історіях. Саме цим ми й займемося на тренінгу! Програма: Що таке сторітеллінг взагалі і чому це не забавка, а серйозний бізнес-інструмент  В чому перевага бізнес-сторітеллінгу та як його застосувати Як побудувати хорошу історію – теорія та практикум Питання-відповіді. Цільова аудиторія: HR-менеджери, маркетологи, керівники компаній. Спікер: Тетяна Пашкіна, експерт-практик, автор статей та спікер профільних конференцій. Колумніст НВ Бізнес, Обозреватель, Лига Бизнес, Блоги 1+1, PROMAN, автор статей для Управление персоналом, Менеджер по персоналу, Pink, експерт ринку праці.Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Катерина Присяжнюк. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 (056) 731 93 14.

Дратує одноманітна реклама? Набридли штамповані фрази у статтях про компанії? Погано сприймаються стандартизовані тексти вакансій і на них немає відгуку? Все можна вирішити. Такий маркетинговий інструмент як бізнес-сторітеллінг може успішно подолати ці проблеми.

Тепер сторітеллінг – не тільки засіб комунікації, але й інструмент ведення бізнесу. Недарма журнал Harvard Business Review ще в 2006 році назвав його однією з кращих бізнес-ідей року.

Отже, що може сторітелінг:

  • покращити імідж компанії,
  • залучити до цінностей співробітників,
  • зробити вакансії більш яскравими та ефективними,
  • навчитися доносити сухі цифри в емоційно залучуючих історіях.

Саме цим ми й займемося на тренінгу!

Програма:

  1. Що таке сторітеллінг взагалі і чому це не забавка, а серйозний бізнес-інструмент 
  2. В чому перевага бізнес-сторітеллінгу та як його застосувати
  3. Як побудувати хорошу історію – теорія та практикум
  4. Питання-відповіді.

Цільова аудиторія: HR-менеджери, маркетологи, керівники компаній.

Спікер:

Тетяна Пашкіна, експерт-практик, автор статей та спікер профільних конференцій. Колумніст НВ Бізнес, Обозреватель, Лига Бизнес, Блоги 1+1, PROMAN, автор статей для “Управление персоналом”, “Менеджер по персоналу”, “Pink”, експерт ринку праці.

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Катерина Присяжнюк

Зв'язатись
+38 (056) 731 93 14
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: