fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Конференція Асоціації: Споживчі настрої: реакції на кризу

  • Дата: 22/04/2020 (СР)
  • Мова: українська/російська без перекладу
  • Час: 16:00 - 17:30
Місце проведення:

ONLINE через Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Конференція Асоціації: Споживчі настрої: реакції на кризу. Дата: 22 квітня2020. Час: 16:00 17:30. Мова: українська/російська без перекладу. Місце проведення: ONLINE через Zoom. Поточна криза впливає практично на всі категорії бізнесу, і компанії мають пристосуватися до нової динаміки роботи. Однак, до рітейлу як до галузі, найбільш чутливої до коливань споживчих настроїв, прикута особлива увага. Зміни у щоденних звичках людей змушують рітейлерів шукати нестандартні рішення, щоб залишатися актуальними для своїх споживачів.  Тож, найбільші гравці українського рітейлу поділяться своїм досвідом переоцінки пріоритетів та адаптації до нових реалій ринку, а також розкажуть нам про: Поточний стан рітейл ринку: дані по секторах нерухомості, споживчих товарів, та інше; Показники компанії до та під час кризи; Зміни на ринку праці: зайнятість та безробіття; Хто виграє, а хто програє від глобальної кризи; Нові засоби комунікації із клієнтами: перехід в онлайн простір; Майбутнє роздрібної торгівлі в Україні. Ця онлайн зустрічзапланована на 22 квітня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ольга Двігун. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 0672180903.

Поточна криза впливає практично на всі категорії бізнесу, і компанії мають пристосуватися до нової динаміки роботи. Однак, до рітейлу як до галузі, найбільш чутливої до коливань споживчих настроїв, прикута особлива увага. Зміни у щоденних звичках людей змушують рітейлерів шукати нестандартні рішення, щоб залишатися актуальними для своїх споживачів.  Тож, найбільші гравці українського рітейлу поділяться своїм досвідом переоцінки пріоритетів та адаптації до нових реалій ринку, а також розкажуть нам про:

  • Поточний стан рітейл ринку: дані по секторах нерухомості, споживчих товарів, та інше;
  • Показники компанії до та під час кризи;
  • Зміни на ринку праці: зайнятість та безробіття;
  • Хто виграє, а хто програє від глобальної кризи;
  • Нові засоби комунікації із клієнтами: перехід в онлайн простір;
  • Майбутнє роздрібної торгівлі в Україні.

Ця онлайн зустрічзапланована на 22 квітня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ольга Двігун

Зв'язатись
0672180903
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: