fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Спільне ad-hoc засідання комітету Асоціації з управління персоналом та податкового комітету

  • Дата: 03/10/2018 (СР)
  • Мова: Українська
  • Час: 10:00 - 13:00
Місце проведення:

Харківське шосе, 201-203, 2 поверх, офіс компанії EVO

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Спільне ad-hoc засідання комітету Асоціації з управління персоналом та податкового комітету. Дата: 03 жовтня2018. Час: 10:00 13:00. Мова: Українська. Місце проведення: Харківське шосе, 201-203, 2 поверх, офіс компанії EVO. Запрошуємо Вас на спільне (ad-hoc) засідання комітету з управління персоналом та податкового комітету, яке заплановано на середу, 3 жовтня 2018 року, 10:00 - 13:00, офіс компанії EVO,  Харківське шосе, 201-203, 2 поверх. Теми зустрічі: ТОП-10 фішок електронного документообігу, які значно спростять життя компанії Як допомогти бухгалтеру налаштувати документообіг 100 компаній не виходячи з офісу Ризикові фактори та автоматизація перевірки контрагентів Спікери: Володимир Онучак - керівник відділу продажів та служби підтримки користувачів сервісу обміну документами онлайн “Вчасно” Владлена Телендій - бухгалтер в компанії Бюро Бумажкін, рік користується сервісом та одночасно веде електронний документообіг більше 100 компаній Максим Боровик - експерт з комплаєнс YouControl, більше 8-ми років досвіду роботи в В2В продажах, організації заходів державного рівня і навчання Захід буде корисним для: фінансових директорів, головних бухгалтерів, бухгалтерів менеджерів з персоналу учасників податкового комітету та комітету з управління персоналом власників бізнесу Розпорядок заходу: 9:00 – 9:30: реєстрація 9:30 – 10:00: Екскурсія офісом EVO 10:00 – 12:00: Презентації спікерів 12:00 – 13:00: Кава, нетворкінг та підбиття підсумків Умови реєстрації: онлайн реєстрація є обов’язковою.Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Віктор Деревянко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380 (67) 218 2731.

Запрошуємо Вас на спільне (ad-hoc) засідання комітету з управління персоналом та податкового комітету, яке заплановано на середу, 3 жовтня 2018 року, 10:00 – 13:00, офіс компанії EVO,  Харківське шосе, 201-203, 2 поверх.

Теми зустрічі:

  • ТОП-10 фішок електронного документообігу, які значно спростять життя компанії
  • Як допомогти бухгалтеру налаштувати документообіг 100 компаній не виходячи з офісу
  • Ризикові фактори та автоматизація перевірки контрагентів

Спікери:

  • Володимир Онучак – керівник відділу продажів та служби підтримки користувачів сервісу обміну документами онлайн “Вчасно”

  • Владлена Телендій – бухгалтер в компанії “Бюро Бумажкін”, рік користується сервісом та одночасно веде електронний документообіг більше 100 компаній

  • Максим Боровик – експерт з комплаєнс YouControl, більше 8-ми років досвіду роботи в В2В продажах, організації заходів державного рівня і навчання

Захід буде корисним для:

  • фінансових директорів, головних бухгалтерів, бухгалтерів
  • менеджерів з персоналу
  • учасників податкового комітету та комітету з управління персоналом
  • власників бізнесу

Розпорядок заходу:

  • 9:00 – 9:30: реєстрація
  • 9:30 – 10:00: Екскурсія офісом EVO
  • 10:00 – 12:00: Презентації спікерів
  • 12:00 – 13:00: Кава, нетворкінг та підбиття підсумків

Умови реєстрації: онлайн реєстрація є обов’язковою.

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Віктор Дерев'янко

Зв'язатись
+380 (67) 218 2731

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: