fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з PR

  • Статус:Ми працюємо над новим сезоном
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Програма розвитку з PR. Дата: 19 лютого2018. Час: 17:00 20:00. Місце проведення: офіс Асоціації у м. Києві, Андріївський узвіз 1-А. Роль комунікації на сьогоднішній день постійно трансформується. Наразі PR відіграє роль стратегічного та тактичного інструменту бренду. Найкращий PR спеціаліст повинен використовувати цей інструмент ефективно, а також створювати інформаційні приводи, які можуть бути цікавими для медіа, щоб бути на висоті. У турбулентні часи він/вона повинен також створити детальний анти-кризовий план, щоб ефективно реагувати на кризові ситуації, які виникають. Протягом програми найкращі професіонали у PR сфері поділяться їхнім досвідом, знаннями та практичними кейсами на всі вище-згадані теми. ЦЬОГО СЕЗОНУ НА ВАС ЧЕКАЄ: Більш детальний розгляд тем контент-стратегії та анти-кризових комунікацій у PR Командна робота над кейсами та шалений драйв Свіжий погляд на комунікації у власній компанії Унікальна можливість отримати консультації експертів з управління репутацією, антикризових та цифрових комунікацій, відносин з медіа та створення ефективних текстів Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ Зрозумієте яку роль відіграє стратегічний, тактичний та операційний PR Отримаєте інструменти анти-кризової комунікації Дізнаєтесь як створювати інформаційні приводи Зробите анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях антикризових операцій  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ PR спеціалісти та менеджери Маркетинг менеджери Усі, хто бажає підвищити рівень володіння PR стратегією, інструментами та брендінгом ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. СТРАТЕГІЧНИЙ, ТАКТИЧНИЙ ТА ОПЕРАЦІЙНИЙ PR – 19 ЛЮТОГО – ДАНИЛО ВАХОВСЬКИЙ Основні бізнес-моделі та роль PR у різних типах бізнесу Стратегії компанії та місце PR в ній 10 інструментів діагностики та визначення PR-задач Постановка цілей та задач Визначення цільових аудиторій (publics) Основні інструменти дослідження аудиторії Розробка карти стейкхолдерів організації Сегментація цільових аудиторій на прикладі типів клієнтів та внутрішної аудиторії Інструменти взаємодії з різними типами аудиторії Методи оцінки ефективності PR МОДУЛЬ 2. СТВОРЕННЯ КОНТЕНТ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ БРЕНДУ (ІНФОРМАЦІЙНІ ПРИВОДИ, ПОМИЛКИ У МЕДІА ПРОСУВАННІ, СЕКРЕТИ ПРОСУВАННЯ) – 21 ЛЮТОГО - ФЕДІР КРИКУН Розробка контент-стратегії та PR-стратегії для B2C Сучасні типи та формати контенту Інформприводи: про що писати (та про що точно не писати) від імені бренду Media relations: як бути цікавими для українських ЗМІ МОДУЛЬ 3. МІЖНАРОДНІ КОМУНІКАЦІЇ – 23 ЛЮТОГО - ОЛЕКСІЙ ПЕДОСЕНКО Хто і як працює з мижнародними комунікациями в України та як це допомагає бізнесу Стратегія та тактика міжнародних комунікацій Як правильно будувати та розвивати відносини з медіа Креатив для міжнародних комунікацій Практична сесія. Створюємо та плануємо історію для зарубіжніх медіа. МОДУЛЬ 4. 6 КРОКІВ АНТИКРИЗОВИХ КОМУНІКАЦІЙ – 26 ЛЮТОГО – ДЕНИС БОГУШ Антикризовий план Завоювання нового та збереження існуючого ринку МОДУЛЬ 5. КРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРША ЛІНІЯ ЗАХИСТУ ЧИ СЛАБКА ЛАНКА – 28 ЛЮТОГО – ОКСАНА МОНАСТИРСЬКА Визначення кризової ситуації Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації Команда кризового реагування Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи Тактика оголошення “поганих новин” Практичні вправи МОДУЛЬ 6. ПІДГОТОВКА СПІКЕРА ДО ІНТЕРВ`Ю У ВИПАДКУ КРИЗИ – 02 БЕРЕЗНЯ - МИХАЙЛО ШУРАНОВ План підготовки Порядок дій Підготовка першої кризової заяви Спікери. Данило Ваховський. Маркетинг-директор Uklon, спів-засновник агентства Brand Content, більш ніж 10 років досвіду, робота у Нова Пошта, COMFY, Укрзалізниця. Федір Крикун. Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України. Олексій Педосенко. PR директор Depositphotos, з 2004 до 2011 року робота журналістом та редактором у Экономических известиях, РБК-Україна, Главкомі, tochka.net, участь у запуску мобільного фотобанку Clashot, з 2015 розвиток комунікації усіх продуктів Depositphotos: міжнародного фотобанку, найбільшої фотостудії в Україні та креативного простору Lightfield Productions, графічного редактора Crello.. Денис Богуш. Засновник, Bohush Communications, має досвід у політичному PR. Оксана Монастирська. Керуючий директор, Changers, leadership consultancy, працювала керуючим директором, PBN Hill+Knowlton Strategies Україна, експерт у галузі корпоративних комунікацій із двадцятирічним досвідом роботи, керування проектами з розробки комунікаційних стратегій, корпоративного позиціонування та антикризових програм. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Про програму

Роль комунікації на сьогоднішній день постійно трансформується. Наразі PR відіграє роль стратегічного та тактичного інструменту бренду. Найкращий PR спеціаліст повинен використовувати цей інструмент ефективно, а також створювати інформаційні приводи, які можуть бути цікавими для медіа, щоб бути на висоті. У турбулентні часи він/вона повинен також створити детальний анти-кризовий план, щоб ефективно реагувати на кризові ситуації, які виникають. Протягом програми найкращі професіонали у PR сфері поділяться їхнім досвідом, знаннями та практичними кейсами на всі вище-згадані теми.

ЦЬОГО СЕЗОНУ НА ВАС ЧЕКАЄ:

  • Більш детальний розгляд тем контент-стратегії та анти-кризових комунікацій у PR
  • Командна робота над кейсами та шалений драйв
  • Свіжий погляд на комунікації у власній компанії
  • Унікальна можливість отримати консультації експертів з управління репутацією, антикризових та цифрових комунікацій, відносин з медіа та створення ефективних текстів

Після успішного проходження програми Ви отримаєте сертифікат про завершення програми.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ ВИ

  • Зрозумієте яку роль відіграє стратегічний, тактичний та операційний PR
  • Отримаєте інструменти анти-кризової комунікації
  • Дізнаєтесь як створювати інформаційні приводи
  • Зробите анти-кризовий план та візьмете участь у симуляціях антикризових операцій

 ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • PR спеціалісти та менеджери
  • Маркетинг менеджери
  • Усі, хто бажає підвищити рівень володіння PR стратегією, інструментами та брендінгом

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. СТРАТЕГІЧНИЙ, ТАКТИЧНИЙ ТА ОПЕРАЦІЙНИЙ PR – 19 ЛЮТОГО – ДАНИЛО ВАХОВСЬКИЙ

  • Основні бізнес-моделі та роль PR у різних типах бізнесу
  • Стратегії компанії та місце PR в ній
  • 10 інструментів діагностики та визначення PR-задач
  • Постановка цілей та задач
  • Визначення цільових аудиторій (publics)
  • Основні інструменти дослідження аудиторії
  • Розробка карти стейкхолдерів організації
  • Сегментація цільових аудиторій на прикладі типів клієнтів та внутрішної аудиторії
  • Інструменти взаємодії з різними типами аудиторії
  • Методи оцінки ефективності PR

МОДУЛЬ 2. СТВОРЕННЯ КОНТЕНТ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ БРЕНДУ (ІНФОРМАЦІЙНІ ПРИВОДИ, ПОМИЛКИ У МЕДІА ПРОСУВАННІ, СЕКРЕТИ ПРОСУВАННЯ) – 21 ЛЮТОГО – ФЕДІР КРИКУН

  • Розробка контент-стратегії та PR-стратегії для B2C
  • Сучасні типи та формати контенту
  • Інформприводи: про що писати (та про що точно не писати) від імені бренду
  • Media relations: як бути цікавими для українських ЗМІ

МОДУЛЬ 3. МІЖНАРОДНІ КОМУНІКАЦІЇ – 23 ЛЮТОГО – ОЛЕКСІЙ ПЕДОСЕНКО

  • Хто і як працює з мижнародними комунікациями в України та як це допомагає бізнесу
  • Стратегія та тактика міжнародних комунікацій
  • Як правильно будувати та розвивати відносини з медіа
  • Креатив для міжнародних комунікацій
  • Практична сесія. Створюємо та плануємо історію для зарубіжніх медіа.

МОДУЛЬ 4. 6 КРОКІВ АНТИКРИЗОВИХ КОМУНІКАЦІЙ – 26 ЛЮТОГО – ДЕНИС БОГУШ

  • Антикризовий план
  • Завоювання нового та збереження існуючого ринку

МОДУЛЬ 5. КРИЗОВІ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРША ЛІНІЯ ЗАХИСТУ ЧИ СЛАБКА ЛАНКА – 28 ЛЮТОГО – ОКСАНА МОНАСТИРСЬКА

  • Визначення кризової ситуації
  • Визначення потенційної загрози і можливих сценаріїв розвитку ситуації
  • Команда кризового реагування
  • Як побудувати виграшну комбінацію під час кризи
  • Тактика оголошення “поганих новин”
  • Практичні вправи

МОДУЛЬ 6. ПІДГОТОВКА СПІКЕРА ДО ІНТЕРВ`Ю У ВИПАДКУ КРИЗИ – 02 БЕРЕЗНЯ – МИХАЙЛО ШУРАНОВ

  • План підготовки
  • Порядок дій
  • Підготовка першої кризової заяви

Тренери

1 / 5
Данило Ваховський
Маркетинг-директор Uklon, спів-засновник агентства Brand Content, більш ніж 10 років досвіду, робота у Нова Пошта, COMFY, Укрзалізниця
Федір Крикун
Продюсер, ЩОГЛА, досвід роботи в якості PR директора в ЛІГА.net та в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України
Олексій Педосенко
PR директор Depositphotos, з 2004 до 2011 року робота журналістом та редактором у "Экономических известиях", РБК-Україна, Главкомі, tochka.net, участь у запуску мобільного фотобанку Clashot, з 2015 розвиток комунікації усіх продуктів Depositphotos: міжнародного фотобанку, найбільшої фотостудії в Україні та креативного простору Lightfield Productions, графічного редактора Crello.
Денис Богуш
Засновник, Bohush Communications, має досвід у політичному PR
Оксана Монастирська
Керуючий директор, Changers, leadership consultancy, працювала керуючим директором, PBN Hill+Knowlton Strategies Україна, експерт у галузі корпоративних комунікацій із двадцятирічним досвідом роботи, керування проектами з розробки комунікаційних стратегій, корпоративного позиціонування та антикризових програм
Данило Ваховський
Федір Крикун
Олексій Педосенко
Денис Богуш
Оксана Монастирська

Партнери

Якщо Ви бажаєте стати учасником, будь ласка, заповніть анкету.
до анкети

Для уточнення необхідних умов
та вимог щодо участі, напишіть нам

044 496 06 01

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
044 496 06 01
Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: