fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-Програмa розвитку з дизайн-мислення

Клієнтський сервіс Тренди та інновації
  • Тривалість:17 - 25 жовтня
  • Мова: українська/російська
  • Час: 11:00 - 15:00
  • Особливості:4 заняття по 4 години; 17-18 жовтня; 24-25 жовтня
  • Внесок для компаній Асоціації:8200 грн для членів Асоціації
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:7400 грн до 17 вересня для членів Асоціації
  • Місце проведення: Відбудеться онлайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-Програмa розвитку з дизайн-мислення. Дата: 17 жовтня2022. Час: 11:00 15:00. Мова: українська/російська. Особливості: 4 заняття по 4 години; 17-18 жовтня; 24-25 жовтня. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Дизайн-мислення – методологія, що дозволяє створювати ідеї, орієнтовані на покращення клієнтського досвіду. Вона застосовується при розробці нових продуктів та послуг, вдосконалення процесів та сервісу, розробці стратегії взаємодії з клієнтами. Команда Центру Професійного Розвитку спільно з Ольгою Шаповаловою запускає нову Online-Програму розвитку з дизайн-мислення. ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: Власники та керівники бізнесу, менеджери середньої ланки та експерти різних галузей, які мають потребу створювати нові ідеї продуктів/cервісів та покращувати існуючі. Фахівці різних напрямків, які зацікавлені в темі дизайн-мислення. ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ УЧАСНИКИ: Пройдуть етапами дизайн-мислення та дізнаються про інструменти кожного з них. Спробують найбільш ефективні засоби генерації ідей та креативного мислення. Опрацюють вивчені прийоми на кейсах. Отримають to-do-list для подальшого розвитку нестандартного мислення. Дана Online-Програма розрахована на початковий рівень знань учасників з дизайн-мислення з опануванням середнього рівня протягом Online-Програми. Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку. ПРОГРАМА МОДУЛЬ 1. – 17 жовтня Занурення в методологію: Вправа-знайомство «Перший UX (User Experience) в дизайн-мисленні». Де брати нові ідеї, що відповідають потребам бізнесу? Етапи процесу. Експертиза Дизайнера. Рівні дизайну. Надихаючі кейси методології та їх розбір. Емпатія. Інструменти емпатії: Мапа стейкхолдерів. Інтерв’ю. Мокасини клієнта. Спостереження та сервіс-сафарі. Кейс-вправи на відпрацювання інструментів емпатії. МОДУЛЬ 2. – 18 жовтня Фокусування. Очима клієнта: Портфоліо інсайтів. Мапа емпатії. Шлях користувача (Customer Journey). Формування точки болю клієнта. Формулювання точки зору клієнта (POV). Відбір стратегій. Кейс-вправа на побудову Customer Journey, карти емпатії та формулювання POV. МОДУЛЬ 3. – 24 жовтня Техніки генерації ідей: Метод «6-3-5». Морфологічний аналіз. Синектика, Аналогії. Метод «Фокальних об’єктів». Інверсія. «3 стільці» Уолта Діснея. 6 шляп Де Боно. SCAMPER. Відбір ідей: Критерії відбору. Діаграма Венна. Кейс-вправа Ideation Session. МОДУЛЬ 4. – 25 жовтня Методи створення прототипів: Паперове прототипування. Візуалізація. Моделювання. Прототипування досвіду. Вейфреймінг. Тестування: що важливо? Тестування з користувачем. A/B тестування Сітка зворотного зв’язку. Кейс-вправа прототипування / тестування. Втілення ідей в життя: Калібрування Customer Journey. Блюпрінт. Про специфіку управління проектами. Підведення підсумків.Спікери. Ольга Шаповалова. Сертифікований бізнес та лайф-коуч, Master Coach Ukraine (EMCC), Licence II on Economics and Management, Université Pierre Mendes-France Grenoble, Навчання програмі гнучкої методології управління проектами Scrum for Teams (2017), Scrum for Business (2017), Global HR Pro (2021). • 12 років досвіду в командах інноваційних проєктів • 86 проектів із навчання та розвитку команд • 9 років тренерського досвіду • 4 роки роботи у клієнтському сервісі • 2100+ людей навчено. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 0665709987.

Дизайн-мислення – методологія, що дозволяє створювати ідеї, орієнтовані на покращення клієнтського досвіду. Вона застосовується при розробці нових продуктів та послуг, вдосконалення процесів та сервісу, розробці стратегії взаємодії з клієнтами.

Команда Центру Професійного Розвитку спільно з Ольгою Шаповаловою запускає нову Online-Програму розвитку з дизайн-мислення.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ:

  • Власники та керівники бізнесу, менеджери середньої ланки та експерти різних галузей, які мають потребу створювати нові ідеї продуктів/cервісів та покращувати існуючі.
  • Фахівці різних напрямків, які зацікавлені в темі дизайн-мислення.

ПРОТЯГОМ НАВЧАННЯ УЧАСНИКИ:

  • Пройдуть етапами дизайн-мислення та дізнаються про інструменти кожного з них.
  • Спробують найбільш ефективні засоби генерації ідей та креативного мислення.
  • Опрацюють вивчені прийоми на кейсах.
  • Отримають to-do-list для подальшого розвитку нестандартного мислення.

Дана Online-Програма розрахована на початковий рівень знань учасників з дизайн-мислення з опануванням середнього рівня протягом Online-Програми.

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.

ПРОГРАМА

МОДУЛЬ 1. – 17 жовтня

Занурення в методологію:

  • Вправа-знайомство «Перший UX (User Experience) в дизайн-мисленні».
  • Де брати нові ідеї, що відповідають потребам бізнесу?
  • Етапи процесу.
  • Експертиза Дизайнера.
  • Рівні дизайну.
  • Надихаючі кейси методології та їх розбір.

Емпатія. Інструменти емпатії:

  • Мапа стейкхолдерів.
  • Інтерв’ю.
  • Мокасини клієнта.
  • Спостереження та сервіс-сафарі.
  • Кейс-вправи на відпрацювання інструментів емпатії.

МОДУЛЬ 2. – 18 жовтня

Фокусування. Очима клієнта:

  • Портфоліо інсайтів.
  • Мапа емпатії.
  • Шлях користувача (Customer Journey).
  • Формування точки болю клієнта.
  • Формулювання точки зору клієнта (POV).
  • Відбір стратегій.
  • Кейс-вправа на побудову Customer Journey, карти емпатії та формулювання POV.

МОДУЛЬ 3. – 24 жовтня

Техніки генерації ідей:

  • Метод «6-3-5».
  • Морфологічний аналіз.
  • Синектика, Аналогії.
  • Метод «Фокальних об’єктів».
  • Інверсія.
  • «3 стільці» Уолта Діснея.
  • 6 шляп Де Боно.
  • SCAMPER.

Відбір ідей:

  • Критерії відбору.
  • Діаграма Венна.
  • Кейс-вправа Ideation Session.

МОДУЛЬ 4. – 25 жовтня

Методи створення прототипів:

  • Паперове прототипування.
  • Візуалізація.
  • Моделювання.
  • Прототипування досвіду.
  • Вейфреймінг.

Тестування: що важливо?

  • Тестування з користувачем.
  • A/B тестування Сітка зворотного зв’язку.
  • Кейс-вправа прототипування / тестування.

Втілення ідей в життя:

  • Калібрування Customer Journey.
  • Блюпрінт.
  • Про специфіку управління проектами.

Підведення підсумків.

Спікери

1 / 1
Ольга Шаповалова
Сертифікований бізнес та лайф-коуч, Master Coach Ukraine (EMCC), Licence II on Economics and Management, Université Pierre Mendes-France Grenoble, Навчання програмі гнучкої методології управління проектами Scrum for Teams (2017), Scrum for Business (2017), Global HR Pro (2021). • 12 років досвіду в командах інноваційних проєктів • 86 проектів із навчання та розвитку команд • 9 років тренерського досвіду • 4 роки роботи у клієнтському сервісі • 2100+ людей навчено
Ольга Шаповалова

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
0665709987
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Online-Програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Online-Програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: