fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Як завдяки аудіо-рекламі побудувати не лише знання про бренд, а й любов до нього

  • Дата: 07/06/2022 (ВТ)
  • Мова: українська/російська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесокбезкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Як завдяки аудіо-рекламі побудувати не лише знання про бренд, а й любов до нього. Дата: 07 червня2022. Час: 11:00 12:30. Мова: українська/російська. Внесок безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Реєстрація відкрита для усіх охочих. Spotify в Україні зʼявився порівняно недавно і вже зарекомендував себе як ефективний інструмент для побудови якісної комунікації. Протягом онлайн-лекції ми обговоримо як за допомогою нестандартних інструментів аудіо-реклами бренд може будувати комунікацію «на одній хвилі» зі своєю аудиторією. EBA Management Development Centre спільно з HTTPOOL запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Як завдяки аудіо-рекламі побудувати не лише знання про бренд, а й любов до нього. Спікер: Максим Крот, Spotify Client Partner компанії HTTPOOL. Цільова аудиторія: маркетологи, CEO, бренд-менеджери, HR-менеджери. Питання для обговорення: Кількісні і якісні показники в комунікації з аудиторією. Як бренд може виділитися в digital в 2022 році. Spotify як спосіб нестандартної комунікації в Україні. Спікери. Максим Крот. Spotify Client Partner компанії HTTPOOL. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067-406-65-40.

Реєстрація відкрита для усіх охочих.

Spotify в Україні зʼявився порівняно недавно і вже зарекомендував себе як ефективний інструмент для побудови якісної комунікації. Протягом онлайн-лекції ми обговоримо як за допомогою нестандартних інструментів аудіо-реклами бренд може будувати комунікацію «на одній хвилі» зі своєю аудиторією.

EBA Management Development Centre спільно з HTTPOOL запрошують вас взяти участь в Online-лекції: Як завдяки аудіо-рекламі побудувати не лише знання про бренд, а й любов до нього.

Спікер: Максим Крот, Spotify Client Partner компанії HTTPOOL.

Цільова аудиторія: маркетологи, CEO, бренд-менеджери, HR-менеджери.

Питання для обговорення:

  • Кількісні і якісні показники в комунікації з аудиторією.
  • Як бренд може виділитися в digital в 2022 році.
  • Spotify як спосіб нестандартної комунікації в Україні.

Спікери

1 / 1
Максим Крот
Spotify Client Partner компанії HTTPOOL
Максим Крот

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067-406-65-40

Партнери

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: