fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: Як співробітникам компаній навчитися фільтрувати інформацію

Комунікація Управління людьми
  • Дата: 12/04/2022 (ВТ)
  • Мова: українська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Місце проведення:

Відбудеться онлайн

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: Як співробітникам компаній навчитися фільтрувати інформацію. Дата: 12 квітня2022. Час: 11:00 12:30. Мова: українська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Місце проведення: Відбудеться онлайн. Реєстрація відкрита для всіх охочих. Половина українців вважають, що вміють розпізнавати фейки, проте тільки 3% насправді можуть це зробити. 32% українців визначає достовірність новини інтуїтивно, 42% – ніколи не перевіряють інформацію на достовірність. 73% українських користувачів Facebook не дотримуються інфогігієни. 78 млрд доларів США втрачають в рік компанії від інформаційних атак та поширення фейків. Спираючись на власний життєвий досвід та освіту, люди вважають що можуть розпізнати правду і брехню. Проте вони не розуміють, як функціонує нова цифрова реальність, і як вона маніпулює нами. В рамках лекції будуть презентовані результати дослідження інфогігієни співробітників компаній з ТОП-50 найкращих роботодавців за версією Forbes. EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Мороз запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як співробітникам компаній навчитися фільтрувати інформацію. Спікерка: Оксана Мороз, Засновниця волонтерської ініціативи Як не стати овочем, авторка і ведуча радіо-/телепрограм з інфогігієни. Понад 20 років працювала в комунікаціях – у корпораціях, агенціях, стартапах та власному бізнесі. Серед її клієнтів – політики й бізнесмени, відомі кожному. Оксана спеціалізується на аналізі та формуванні інформаційного поля, вивчає поведінку людей у ньому. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес-школи. Авторка трьох книг з інфогігієни. Дві з них стали переможцями Всеукраїнського рейтингу Книжка року-2020 (номінація Обрії). Має мету – до 2024 року навчити 7 млн українців інформаційної гігієни. Цільова аудиторія: Керівники бізнесів, директори з розвитку, комерційні директори, фахівці різних ролей та рівнів. Питання для обговорення: Як українці споживають інформацію та де вузькі місця. Чим відрізняється інфогігієна пересічного українця та працівника компанії з ТОП-50. Як поточний рівень інфогігієни співробітників / клієнтів впливає на діяльність компанії: при роботі в звичному режимі/при інформаційній атаці/в період нестабільності. Що варто підготувати заздалегідь, щоб мінімізувати ризики. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Оксана Мороз. Засновниця волонтерської ініціативи Як не стати овочем, авторка і ведуча радіо-/телепрограм з інфогігієни. Понад 20 років працювала в комунікаціях – у корпораціях, агенціях, стартапах та власному бізнесі. Серед її клієнтів – політики й бізнесмени, відомі кожному. Оксана спеціалізується на аналізі та формуванні інформаційного поля, вивчає поведінку людей у ньому. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес-школи. Авторка трьох книг з інфогігієни. Дві з них стали переможцями Всеукраїнського рейтингу Книжка року-2020 (номінація Обрії). Має мету – до 2024 року навчити 7 млн українців інформаційної гігієни.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Меркулова. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Реєстрація відкрита для всіх охочих.

Половина українців вважають, що вміють розпізнавати фейки, проте тільки 3% насправді можуть це зробити. 32% українців визначає достовірність новини інтуїтивно, 42% – ніколи не перевіряють інформацію на достовірність. 73% українських користувачів Facebook не дотримуються інфогігієни.

78 млрд доларів США втрачають в рік компанії від інформаційних атак та поширення фейків.

Спираючись на власний життєвий досвід та освіту, люди вважають що можуть розпізнати правду і брехню. Проте вони не розуміють, як функціонує нова цифрова реальність, і як вона маніпулює нами.

В рамках лекції будуть презентовані результати дослідження інфогігієни співробітників компаній з ТОП-50 найкращих роботодавців за версією Forbes.

EBA Management Development Centre спільно з Оксаною Мороз запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: Як співробітникам компаній навчитися фільтрувати інформацію.

Спікерка: Оксана Мороз, Засновниця волонтерської ініціативи “Як не стати овочем”, авторка і ведуча радіо-/телепрограм з інфогігієни. Понад 20 років працювала в комунікаціях – у корпораціях, агенціях, стартапах та власному бізнесі. Серед її клієнтів – політики й бізнесмени, відомі кожному. Оксана спеціалізується на аналізі та формуванні інформаційного поля, вивчає поведінку людей у ньому. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес-школи. Авторка трьох книг з інфогігієни. Дві з них стали переможцями Всеукраїнського рейтингу “Книжка року-2020” (номінація “Обрії”). Має мету – до 2024 року навчити 7 млн українців інформаційної гігієни.

Цільова аудиторія: Керівники бізнесів, директори з розвитку, комерційні директори, фахівці різних ролей та рівнів.

Питання для обговорення:

  • Як українці споживають інформацію та де вузькі місця.
  • Чим відрізняється інфогігієна пересічного українця та працівника компанії з ТОП-50.
  • Як поточний рівень інфогігієни співробітників / клієнтів впливає на діяльність компанії: при роботі в звичному режимі/при інформаційній атаці/в період нестабільності.
  • Що варто підготувати заздалегідь, щоб мінімізувати ризики.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Оксана Мороз
Засновниця волонтерської ініціативи "Як не стати овочем", авторка і ведуча радіо-/телепрограм з інфогігієни. Понад 20 років працювала в комунікаціях – у корпораціях, агенціях, стартапах та власному бізнесі. Серед її клієнтів – політики й бізнесмени, відомі кожному. Оксана спеціалізується на аналізі та формуванні інформаційного поля, вивчає поведінку людей у ньому. З 2015 року постійний запрошений спікер Києво-Могилянської бізнес-школи. Авторка трьох книг з інфогігієни. Дві з них стали переможцями Всеукраїнського рейтингу "Книжка року-2020" (номінація "Обрії"). Має мету – до 2024 року навчити 7 млн українців інформаційної гігієни.
Оксана Мороз

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Меркулова

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: