fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Online-лекція: IT як конкурентна перевага бізнесу чи маркетинг у next normal

  • Дата: 02/03/2021 (ВТ)
  • Мова: українська/російська
  • Час: 11:00 - 12:30
  • Внесок:безкоштовно для членських компаній Асоціації
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Online-лекція: IT як конкурентна перевага бізнесу чи маркетинг у next normal. Дата: 02 березня2021. Час: 11:00 12:30. Мова: українська/російська. Внесок: безкоштовно для членських компаній Асоціації. Вже рік як бізнес у всьому світу працює в нових умовах, які змінили звичні підходи до розбудови ефективних процесів. Зміни торкнулися стилю споживання продуктів та послуг, традиційних механізмів їх виробництва та доставки, а отже і маркетингу. В новій Covid – пост Covid ері панує концепція «online first; digital by default», де ІТ та Маркетинг взаємодіють однією мовою. Як побудувати взаємодію ІТ та маркетингу, і перетворити таку синергію в конкурентну перевагу бізнесу - поговоримо протягом онлайн-лекції. EBA Management Development Centre спільно з Укртелеком запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: IT як конкурентна перевага бізнесу чи маркетинг у next normal. Дана лекція запланована на 02 березня об 11:00 і буде доступна на ресурсі Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події. Спікер: Кирило Гончарук, ІТ директор ПАТ «Укртелеком». Кирило – менеджер з понад 15-річним досвідом управління ІТ-підрозділами українських та міжнародних компаній. Володіє досвідом побудови гібридної «хмарної» інфраструктури, модернізації телекомунікаційної мережі, розробки стратегії інвестицій у нові напрямки бізнесу та виводу нових продуктів на ринки. Основний партнер: Укртелеком. Цільова аудиторія: засновники компаній, CEO, СІО, маркетологи, продакт-менеджери, стратеги. Питання для обговорення: Що змінилось у СOVID – пост СOVID ері: переваги, механізми виробництва та доставки продуктів. Як змінилося сприйняття і цінність ІТ- інструментів в пост-СOVID ері. Як побудувати взаємодію ІТ та маркетингу і який буде з цього результат. Цифровий пил – визначення поведінкової моделі онлайн, яка допомагає рішенням офлайн. Автоматизація процесів з точки зору «Total Experience». Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Кирило Гончарук. ІТ директор ПАТ «Укртелеком». Кирило – менеджер з понад 15-річним досвідом управління ІТ-підрозділами українських та міжнародних компаній. Володіє досвідом побудови гібридної «хмарної» інфраструктури, модернізації телекомунікаційної мережі, розробки стратегії інвестицій у нові напрямки бізнесу та виводу нових продуктів на ринки. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Овдій. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Вже рік як бізнес у всьому світу працює в нових умовах, які змінили звичні підходи до розбудови ефективних процесів. Зміни торкнулися стилю споживання продуктів та послуг, традиційних механізмів їх виробництва та доставки, а отже і маркетингу. В новій Covid – пост Covid ері панує концепція «online first; digital by default», де ІТ та Маркетинг взаємодіють однією мовою. Як побудувати взаємодію ІТ та маркетингу, і перетворити таку синергію в конкурентну перевагу бізнесу – поговоримо протягом онлайн-лекції.

EBA Management Development Centre спільно з Укртелеком запрошують Вас взяти участь в Online-лекції: IT як конкурентна перевага бізнесу чи маркетинг у next normal.

Дана лекція запланована на 02 березня об 11:00 і буде доступна на ресурсі Zoom.us. Посилання на онлайн зустріч буде доступно зареєстрованим учасникам за день до події.

Спікер: Кирило Гончарук, ІТ директор ПАТ «Укртелеком». Кирило – менеджер з понад 15-річним досвідом управління ІТ-підрозділами українських та міжнародних компаній. Володіє досвідом побудови гібридної «хмарної» інфраструктури, модернізації телекомунікаційної мережі, розробки стратегії інвестицій у нові напрямки бізнесу та виводу нових продуктів на ринки.

Основний партнер: Укртелеком.

Цільова аудиторія: засновники компаній, CEO, СІО, маркетологи, продакт-менеджери, стратеги.

Питання для обговорення:

  • Що змінилось у СOVID – пост СOVID ері: переваги, механізми виробництва та доставки продуктів.
  • Як змінилося сприйняття і цінність ІТ- інструментів в пост-СOVID ері.
  • Як побудувати взаємодію ІТ та маркетингу і який буде з цього результат.
  • Цифровий пил – визначення поведінкової моделі онлайн, яка допомагає рішенням офлайн.
  • Автоматизація процесів з точки зору «Total Experience».

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Кирило Гончарук
ІТ директор ПАТ «Укртелеком». Кирило – менеджер з понад 15-річним досвідом управління ІТ-підрозділами українських та міжнародних компаній. Володіє досвідом побудови гібридної «хмарної» інфраструктури, модернізації телекомунікаційної мережі, розробки стратегії інвестицій у нові напрямки бізнесу та виводу нових продуктів на ринки
Кирило Гончарук

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Овдій

Зв'язатись
067 406 65 40

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: