fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-тренінг: Як писати добре. Правила стилю

Комунікація Особистісний розвиток PR, Маркетинг, Реклама, Дизайн
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-тренінг: Як писати добре. Правила стилю. Дата: 22 листопада2021. Час: 10:00 14:00. Мова: українська/російська. Формат: 2 дні (22 та 24 листопада). Місце проведення: Онлайн Zoom. Геніальна комунікаційна стратегія, креативна платформа чи ідея бренду можуть бути… зведені нанівець поганими навичками написання текстів у тих, хто відповідає за їх реалізацію. Та чи можна навчити гарно писати людей, які ніколи не були і навряд чи планують стати професійними письменниками? Відповідь проста: уміння гарно писати це на 85% навички, які можна і треба розвивати, тому — так.  Письмо - це один з найважливіших інструментів які можуть знадобитися у сучасному надшвидкому світі. Ми пишемо майже завжди: від імейлів до повідомлень у месенджерах, від контенту до презентацій інвесторам чи клієнтам, від репортів до рекламних слоганів. Важливість уміння гарно писати очевидна. Та все ж таки, мало хто з тих, хто не має частинки «-райтер» у назві своєї посади, вкладає час та зусилля, щоб розвивати це уміння. Мовляв, то все для письменників, а ми, прості смертні, якось виживемо з заплутаними імейлами, скрипучими від натуги постами та барвистими полями кліше у кожному тексті.  EBA Management Development Centre спільно з Юлією Колесник запрошують Вас взяти участь в Онлайн-тренінгу: Як писати добре. Правила стилю. Цей дводенний воркшоп має на меті виштовхнути Вас зі сліпої зони та змусити Вас писати зрозумілі, логічно послідовні та емоційні тексти для будь-яких професійних потреб: статті та імейли, звіти та пости, нотатки та презентації. Жодних відмовок типу «Але у мене бакалавр у точних науках» або «А моя вчителька з літератури казала, що я безнадійний». Ми побудуємо шлях крізь ці внутрішні обмеження та доведемо, що Ви можете писати краще. Воркшоп передбачає одне домашнє завдання з персональним фідбеком тренера.  Тренер: Юлія Колесник, незалежний бренд-стратег з 13 роками досвіду у рекламному копірайтингу, створенні контенту та креативній стратегії, MA with Distinction in Creative, Digital & Professional Writing from London Metropolitan University, London, UK; куратор курсу “Storytelling in Marketing and Advertising” в Projector.School та гостьовий лектор у ЛітОсвіта і Свободная; її проєкти зібрали більше 40 національних та міжнародних рекламних нагород; з 2018 працює незалежно з клієнтами з України, Молдови, США, Великої Британії, Франції та інших країн. Вірить, що слова це найпотужніший інструмент в інформаційній економіці і тому кожен має вміти ефективно ними користуватися.  Цільова аудиторія: Ті, хто працює з комунікаціями бренду, внутрішніми та зовнішніми PR менеджери з комерційних та некомерційних організацій Стартапи та підприємці, які бажають просувати свій продукт/сервіс/ідею більш ефективно і потребують для цього якісної роботи з текстом Ті, хто замовляє послуги копірайтингу та контент-райтингу та хоче зробити свою співпрацю з цими підрядниками більш ефективною та продуктивною Інші професіонали, що знову і знову стикаються з необхідністю покращити свої навички роботи з текстом.  Під час тренінгу учасники працюють під супервайзингом тренера над розвиненням письмових навичок. Також, учасники онлайн-тренінгу надають змістовний фідбек колегам для розвинення «ефективного словника» для коментування та оцінки тексту. Воркшоп передбачає одне домашнє завдання з персональним фідбеком тренера. Під час нього учасники отримають мінімум 6 годин лекційного матеріалу. На тренінгу ми дізнаємось та опрацюємо на практиці:  Що вважається хорошим стилем Які потрібні основні навички, щоб писати краще Як подолати «страх чистого аркуша» Які основні структуру та підходи у роботі з текстом Послідовність та звязність: Як писати так, щоб текст був зрозумілим та логічним  Як використовувати знання про ЦА для написання ефективного тексту Як прийоми сторітелінгу можуть стати у нагоді у (майже) всьому, що ви пишете. Після онлайн-тренінгу у Вас з’явиться набір практичних інструментів та прийомів для написання хороших текстів, а також необхідна теоретична основа для розуміння правил гарного письма. Тренери. Юлія Колесник. Незалежний бренд-стратег з 14 роками досвіду у рекламному копірайтингу, створенні контенту та креативній стратегії, MA with Distinction in Creative, Digital & Professional Writing from London Metropolitan University, London, UK; куратор курсу “Storytelling in Marketing and Advertising” в Projector.School та гостьовий лектор у ЛітОсвіта і Свободная; її проєкти зібрали більше 40 національних та міжнародних рекламних нагород; з 2018 працює незалежно з клієнтами з України, Молдови, США, Великої Британії, Франції та інших країн. Вірить, що слова це найпотужніший інструмент в інформаційній економіці і тому кожен має вміти ефективно ними користуватися. . Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Шевчук. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 240 90 90.

Геніальна комунікаційна стратегія, креативна платформа чи ідея бренду можуть бути… зведені нанівець поганими навичками написання текстів у тих, хто відповідає за їх реалізацію. Та чи можна навчити гарно писати людей, які ніколи не були і навряд чи планують стати професійними письменниками? Відповідь проста: уміння гарно писати це на 85% навички, які можна і треба розвивати, тому — так. 

Письмо – це один з найважливіших інструментів які можуть знадобитися у сучасному надшвидкому світі. Ми пишемо майже завжди: від імейлів до повідомлень у месенджерах, від контенту до презентацій інвесторам чи клієнтам, від репортів до рекламних слоганів. Важливість уміння гарно писати очевидна. Та все ж таки, мало хто з тих, хто не має частинки «-райтер» у назві своєї посади, вкладає час та зусилля, щоб розвивати це уміння. Мовляв, то все для письменників, а ми, прості смертні, якось виживемо з заплутаними імейлами, скрипучими від натуги постами та барвистими полями кліше у кожному тексті. 

EBA Management Development Centre спільно з Юлією Колесник запрошують Вас взяти участь в Онлайн-тренінгу: Як писати добре. Правила стилю.

Цей дводенний воркшоп має на меті виштовхнути Вас зі сліпої зони та змусити Вас писати зрозумілі, логічно послідовні та емоційні тексти для будь-яких професійних потреб: статті та імейли, звіти та пости, нотатки та презентації. Жодних відмовок типу «Але у мене бакалавр у точних науках» або «А моя вчителька з літератури казала, що я безнадійний». Ми побудуємо шлях крізь ці внутрішні обмеження та доведемо, що Ви можете писати краще. Воркшоп передбачає одне домашнє завдання з персональним фідбеком тренера. 

Тренер: Юлія Колесник, незалежний бренд-стратег з 13 роками досвіду у рекламному копірайтингу, створенні контенту та креативній стратегії, MA with Distinction in Creative, Digital & Professional Writing from London Metropolitan University, London, UK; куратор курсу “Storytelling in Marketing and Advertising” в Projector.School та гостьовий лектор у ЛітОсвіта і Свободная; її проєкти зібрали більше 40 національних та міжнародних рекламних нагород; з 2018 працює незалежно з клієнтами з України, Молдови, США, Великої Британії, Франції та інших країн. Вірить, що слова це найпотужніший інструмент в інформаційній економіці і тому кожен має вміти ефективно ними користуватися. 

Цільова аудиторія:

  • Ті, хто працює з комунікаціями бренду, внутрішніми та зовнішніми
  • PR менеджери з комерційних та некомерційних організацій
  • Стартапи та підприємці, які бажають просувати свій продукт/сервіс/ідею більш ефективно і потребують для цього якісної роботи з текстом
  • Ті, хто замовляє послуги копірайтингу та контент-райтингу та хоче зробити свою співпрацю з цими підрядниками більш ефективною та продуктивною
  • Інші професіонали, що знову і знову стикаються з необхідністю покращити свої навички роботи з текстом. 

Під час тренінгу учасники працюють під супервайзингом тренера над розвиненням письмових навичок. Також, учасники онлайн-тренінгу надають змістовний фідбек колегам для розвинення «ефективного словника» для коментування та оцінки тексту. Воркшоп передбачає одне домашнє завдання з персональним фідбеком тренера. Під час нього учасники отримають мінімум 6 годин лекційного матеріалу.

На тренінгу ми дізнаємось та опрацюємо на практиці: 

  • Що вважається хорошим стилем
  • Які потрібні основні навички, щоб писати краще
  • Як подолати «страх чистого аркуша»
  • Які основні структуру та підходи у роботі з текстом
  • Послідовність та зв’язність: Як писати так, щоб текст був зрозумілим та логічним 
  • Як використовувати знання про ЦА для написання ефективного тексту
  • Як прийоми сторітелінгу можуть стати у нагоді у (майже) всьому, що ви пишете.

Після онлайн-тренінгу у Вас з’явиться набір практичних інструментів та прийомів для написання хороших текстів, а також необхідна теоретична основа для розуміння правил гарного письма. 

Тренери

1 / 1
Юлія Колесник
Незалежний бренд-стратег з 14 роками досвіду у рекламному копірайтингу, створенні контенту та креативній стратегії, MA with Distinction in Creative, Digital & Professional Writing from London Metropolitan University, London, UK; куратор курсу “Storytelling in Marketing and Advertising” в Projector.School та гостьовий лектор у ЛітОсвіта і Свободная; її проєкти зібрали більше 40 національних та міжнародних рекламних нагород; з 2018 працює незалежно з клієнтами з України, Молдови, США, Великої Британії, Франції та інших країн. Вірить, що слова це найпотужніший інструмент в інформаційній економіці і тому кожен має вміти ефективно ними користуватися. 
Юлія Колесник

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Шевчук

Зв'язатись
067 240 90 90
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Підтвердіть, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Тренінг буде оплачувати
Зареєструватися
Закрити - 2
Тренінг буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: