fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нейромаркетинг: як працює мозок покупця

  • Дата: 27/03/2018 (ВТ)
  • Час: 19:00 - 21:00
Місце проведення:

HUB 4.0 (м. Київ, Ярославський провулок, 1/3, зала Intelligence)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Нейромаркетинг: як працює мозок покупця. Дата: 27 березня2018. Час: 19:00 21:00. Місце проведення: HUB 4.0 (м. Київ, Ярославський провулок, 1/3, зала Intelligence). Привіт! Запрошуємо на подію EBA HOW IT WORKS: Як працює мозок покупця або все про нейромаркетинг. Захід відбудеться в рамках Комітету з маркетингу Європейської Бізнес Асоціації, 27 березня, початок о 16:00. Локація: HUB 4.0 (Ярославський провулок, 1/3, зала Intelligence). На попередній зустрічі, коли ми говорили про контент-маркетинг, стало зрозуміло, що зараз споживач є критичним до зухвалої прямої реклами. Тепер ми хочемо буквально «залізти» в голову клієнту, щоб зрозуміти природу його вибору. Чому зараз все частіше говорять саме про нейромаркетинг як про ключ до аналізу споживацької поведінки і як маркетолог може це застосувати на практиці? – Дізнаємося від наших спікерів: Катерина Ильченко (Kateryna Ilchenko), CEO Havas Media Ukraine – • Методи нейромаркетингових досліджень: Facial Expressions, GSR, EEG, fMRI • Ключова роль емоцій у прийнятті рішень. Емоційна залученість. • Нейрохаки для маркетологів. Сергей Данилов, CEO в Beehiveor Lab; нейрофізиолог, phD в КНУ имени Тараса Шевченка – • Неврологічні теорії. Софт і хард нейромаркетинг: чому теорії недостатньо? • Айтрекінг – що це таке? • Дослідження електричної активності мозку. • Типи сегментації, таргетинг та Bigdata-аналіз. Крім теоретичної частини на вас чекає багато прикладів та реальних кейсів. До зустрічі!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Kateryna Trygub. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Привіт!

Запрошуємо на подію EBA HOW IT WORKS: Як працює мозок покупця або все про нейромаркетинг.

Захід відбудеться в рамках Комітету з маркетингу Європейської Бізнес Асоціації, 27 березня, початок о 16:00. Локація: HUB 4.0 (Ярославський провулок, 1/3, зала Intelligence).

На попередній зустрічі, коли ми говорили про контент-маркетинг, стало зрозуміло, що зараз споживач є критичним до зухвалої прямої реклами. Тепер ми хочемо буквально «залізти» в голову клієнту, щоб зрозуміти природу його вибору.

Чому зараз все частіше говорять саме про нейромаркетинг як про ключ до аналізу споживацької поведінки і як маркетолог може це застосувати на практиці? – Дізнаємося від наших спікерів:

Катерина Ильченко (Kateryna Ilchenko), CEO Havas Media Ukraine –

• Методи нейромаркетингових досліджень: Facial Expressions, GSR, EEG, fMRI
• Ключова роль емоцій у прийнятті рішень. Емоційна залученість.
• Нейрохаки для маркетологів.

Сергей Данилов, CEO в Beehiveor Lab; нейрофізиолог, phD в КНУ имени Тараса Шевченка –

• Неврологічні теорії. Софт і хард нейромаркетинг: чому теорії недостатньо?
• Айтрекінг – що це таке?
• Дослідження електричної активності мозку.
• Типи сегментації, таргетинг та Bigdata-аналіз.

Крім теоретичної частини на вас чекає багато прикладів та реальних кейсів.

До зустрічі!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Kateryna Trygub

Зв'язатись
044 496 06 01
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: