fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works: Медіа-мікс

  • Дата: 13/11/2019 (СР)
  • Час: 17:00 - 19:00
Місце проведення:

HUB 4.0. зала Intelligence (Ярославський провулок, 1/3, Київ)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: Медіа-мікс. Дата: 13 листопада2019. Час: 17:00 19:00. Місце проведення: HUB 4.0. зала Intelligence (Ярославський провулок, 1/3, Київ). Колеги, вітаємо! Медіа-мікс – комбінація каналів комунікації, яку використовує бізнес для досягнення своїх маркетингових цілей. Одночасне використання різних інформаційних майданчиків дозволяє комунікувати у найбільш ефективний спосіб з різними аудиторіями та на різних етапах просування продукту чи послуги. Вибір каналів комунікації – одна з ключових задач при розробці медіа-стратегії. Правильний медіа-мікс допоможе оптимізувати рекламний бюджет, підвищити конкурентоспроможність та загальну ефективність рекламного повідомлення. Але як вибрати ефективний медіа-мікс? Про це ми поговоримо під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу. Спікер: Олексій Філановський, співзасновник, управляючий партнер агентства маркетингового консалтингу «Filberry», архітектор таких брендів, як Prime, Сніжна панда, Фокстрот, Prom, автор «Головної маркетингової книги» та «Гри в бренди». Разом з Олексієм ми поговоримо про: Канали комунікації – улюблені та потрібні Як влучити в матрицю комунікацій Комунікацію як частину стратегії бренда Чому не варто плутати комунікацію та лідогенерацію Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас! Партнери: HUB 4.0.  Спікери. Олексій Філановський. співзасновник агентства маркетингового консалтингу «Filberry» та автор книги «Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх». Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 067 218 27 38.

Колеги, вітаємо!

Медіа-мікс – комбінація каналів комунікації, яку використовує бізнес для досягнення своїх маркетингових цілей. Одночасне використання різних інформаційних майданчиків дозволяє комунікувати у найбільш ефективний спосіб з різними аудиторіями та на різних етапах просування продукту чи послуги.

Вибір каналів комунікації – одна з ключових задач при розробці медіа-стратегії. Правильний медіа-мікс допоможе оптимізувати рекламний бюджет, підвищити конкурентоспроможність та загальну ефективність рекламного повідомлення. Але як вибрати ефективний медіа-мікс? Про це ми поговоримо під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу.

Спікер: Олексій Філановський, співзасновник, управляючий партнер агентства маркетингового консалтингу «Filberry», архітектор таких брендів, як Prime, Сніжна панда, Фокстрот, Prom, автор «Головної маркетингової книги» та «Гри в бренди».

Разом з Олексієм ми поговоримо про:

  • Канали комунікації – улюблені та потрібні
  • Як влучити в матрицю комунікацій
  • Комунікацію як частину стратегії бренда
  • Чому не варто плутати комунікацію та лідогенерацію

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!

Партнери: HUB 4.0.  

Спікери

1 / 1
Олексій Філановський
співзасновник агентства маркетингового консалтингу «Filberry» та автор книги «Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх»
Олексій Філановський

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38 067 218 27 38

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: