fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works: Ліцензійний Маркетинг

  • Дата: 30/08/2018 (ЧТ)
  • Час: 17:00 - 19:00
Місце проведення:

Creative Women Space, Михайлівський провулок, 9б, м. Київ

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: Ліцензійний Маркетинг. Дата: 30 серпня2018. Час: 17:00 19:00. Місце проведення: Creative Women Space, Михайлівський провулок, 9б, м. Київ. Агов, друзі! Dariia Korniichuk продовжує відкривати для нас усі можливі відтінки маркетингу. Наприкінці літа ми обов`язково зустрінемося та поговоримо про те, як ваша компанія може обрати та використовувати добре відомий бренд. Помічали, що у дітей іграшки частіше за все - це герої відомих мультфільмів або книжок? І не тільки іграшки - на одязі, блокнотах, і навіть печиві часто-густо зображені улюблені персонажі, яких знає весь світ. У дорослих ми можемо побачити лейбли 007, Harley Davidson на куртках чи бейсболках, а також ноутбуках (наприклад, Ferrari) тощо.  Усі ці приклади - саме про ліцензування брендів. Спікер - Tetiana Ruban, Директор з маркетингу в UDC Licensing Agencyта засновниця й коуч у Marketing GYM Тези зустрічі або про що ви дізнаєтеся: звідки беруться ліцензійні бренди світові практики ліцензування брендів  навіщо правовласникам ділитися: ризики та вигоди які задачі можна вирішувати шляхом ліцензування брендів: кейси як зрозуміти, чи потрібно вашій компанії ліцензування брендів  як обрати бренд і як налагодити процес  інші не менш цікаві лайфхаки по темі ДУЖЕ ВАЖЛИВО! Попередня реєстрація є обов’язковою. Ми відкриємо посилання на реєстрацію незабаром. Зустріч відкрита для компаній-членів European Business Association.  Партнер нашої події нова чудова локація в Києві - Creative Women Space! Дуже радимо слідкувати за ними на Фейсбуці - безліч подій для саморозвитку та вдосконалення. До зустрічі 30 серпня!Спікери. Тетяна Рубан. к.е.н., CEO агентства стратегічного маркетингу Marketing GYM. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Катерина Тригуб. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Агов, друзі!

Dariia Korniichuk продовжує відкривати для нас усі можливі відтінки маркетингу.

Наприкінці літа ми обов`язково зустрінемося та поговоримо про те, як ваша компанія може обрати та використовувати добре відомий бренд.

Помічали, що у дітей іграшки частіше за все – це герої відомих мультфільмів або книжок? І не тільки іграшки – на одязі, блокнотах, і навіть печиві часто-густо зображені улюблені персонажі, яких знає весь світ. У дорослих ми можемо побачити лейбли 007, Harley Davidson на куртках чи бейсболках, а також ноутбуках (наприклад, Ferrari) тощо. 

Усі ці приклади – саме про ліцензування брендів.

Спікер – Tetiana Ruban, Директор з маркетингу в UDC Licensing Agencyта засновниця й коуч у Marketing GYM

Тези зустрічі або про що ви дізнаєтеся:

  • звідки беруться ліцензійні бренди
  • світові практики ліцензування брендів 
  • навіщо правовласникам ділитися: ризики та вигоди
  • які задачі можна вирішувати шляхом ліцензування брендів: кейси
  • як зрозуміти, чи потрібно вашій компанії ліцензування брендів 
  • як обрати бренд і як налагодити процес 
  • інші не менш цікаві лайфхаки по темі

ДУЖЕ ВАЖЛИВО! Попередня реєстрація є обов’язковою. Ми відкриємо посилання на реєстрацію незабаром. Зустріч відкрита для компаній-членів European Business Association

Партнер нашої події нова чудова локація в Києві – Creative Women Space! Дуже радимо слідкувати за ними на Фейсбуці – безліч подій для саморозвитку та вдосконалення.

До зустрічі 30 серпня!

Спікери

1 / 1
Тетяна Рубан
к.е.н., CEO агентства стратегічного маркетингу Marketing GYM
Тетяна Рубан

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Катерина Тригуб

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: