fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works. Guerrilla Marketing

  • Дата: 07/11/2018 (СР)
  • Час: 17:00 - 19:00
Місце проведення:

Life Work Balance HUB, вул. Дегтярна, 11

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works. Guerrilla Marketing. Дата: 07 листопада2018. Час: 17:00 19:00. Місце проведення: Life Work Balance HUB, вул. Дегтярна, 11. Вибачте, на жаль, реєстрацію вже закрито Запрошуємо вас на черговий захід нашої сесії EBA How It Works. Головним героєм цієї зустрічі стане, мабуть, найбільш хуліганський відтінок маркетингу – партизанський маркетинг! Чи є рамки у маркетингу та де їх шукати? Чому ідея важливіша за великий бюджет? Як зрозуміти, яку ідею обрати та скільки часу є на втілення сміливих рішень? Ці та інші питання, а також специфіку партизанського і вірусного маркетингу обговоримо вже 7 листопада зі спеціальною гостею нашого заходу. Наш спікер – Ольга Кокошко, бренд-стратег, власник премії Effie Grand Prix 2017. Ольга займається створенням та розвитком брендів, має досвід роботи в Україні, Росії та США. Випускниця Miami Ad School, першою представила Україну в Roger Hatchuel Academy в рамках Cannes Lions. Працювала з брендами: Ahmad Tea, Think With Google, Mini Cooper, Audi, KFC, Huawei, Beer Point, Ощадбанк, Пирятинъ, Профессиональная Футбольная Лига, Коблево, Карпатська Джерельна та інші. Зустрінемось у самому серці затишної Воздвиженки – у новому освітньому просторі Life Work Balance HUB. Дякуємо нашим колегам за гостинність! Нагадуємо, що попередня реєстрація на захід є обов’язковою. Чекаємо на вас, до зустрічі на події!Спікери. Ольга Кокошко. Бренд-стратег, власник премії Effie Grand Prix 2017. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Вибачте, на жаль, реєстрацію вже закрито

Запрошуємо вас на черговий захід нашої сесії EBA How It Works. Головним героєм цієї зустрічі стане, мабуть, найбільш хуліганський відтінок маркетингу – партизанський маркетинг!

Чи є рамки у маркетингу та де їх шукати? Чому ідея важливіша за великий бюджет? Як зрозуміти, яку ідею обрати та скільки часу є на втілення сміливих рішень? Ці та інші питання, а також специфіку партизанського і вірусного маркетингу обговоримо вже 7 листопада зі спеціальною гостею нашого заходу.

Наш спікер – Ольга Кокошко, бренд-стратег, власник премії Effie Grand Prix 2017.

Ольга займається створенням та розвитком брендів, має досвід роботи в Україні, Росії та США. Випускниця Miami Ad School, першою представила Україну в Roger Hatchuel Academy в рамках Cannes Lions. Працювала з брендами: Ahmad Tea, Think With Google, Mini Cooper, Audi, KFC, Huawei, Beer Point, Ощадбанк, Пирятинъ, Профессиональная Футбольная Лига, Коблево, Карпатська Джерельна та інші.

Зустрінемось у самому серці затишної Воздвиженки – у новому освітньому просторі Life Work Balance HUB. Дякуємо нашим колегам за гостинність!

Нагадуємо, що попередня реєстрація на захід є обов’язковою. Чекаємо на вас, до зустрічі на події!

Спікери

1 / 1
Ольга Кокошко
Бренд-стратег, власник премії Effie Grand Prix 2017
Ольга Кокошко

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: