fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro PR & Marketing HUB: Івент маркетинг. Як просувати бренд за допомогою івентів

  • Дата: 13/06/2019 (ЧТ)
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Центр конференцій Parle

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA Dnipro PR & Marketing HUB: Івент маркетинг. Як просувати бренд за допомогою івентів. Дата: 13 червня2019. Час: 16:00 18:00. Місце проведення: Центр конференцій Parle. Якщо ви хороший маркетолог, то кожен день шукаєте нові способи закохати аудиторію в свій бренд або продукт. І, ви точно в курсі, що оголошення в газеті і привороти на кавовій гущі не працюють:)    Івент-маркетинг вважається одним з найкращих інстументів формування ставлення до продукту або послуги компанії, бо він, як ніхто інший - про почуття та емоції.    Галія Захарченко, керівник департаменту заходів корпорації «Біосфера», розповість про особливості та тонкощі цього напрямку маркетингу, поділиться фішками та живими прикладами свого досвіду на різних івентах.    Зокрема, ми дізнаємось: Як за допомогою event marketing створити емоційний звязок між брендом і споживачем Основні правила івент-маркетингу – що брати до уваги Як можна використовувати КСВ у своїх заходах Чи потрібен банер з логотипом Чого не варто робити ні в якому разі Для членів Асоціації участь безкоштовна. Для інших учасників - 300 грн.Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Марина Даценко. Контактний телефон. +38 (056) 731 93 14.

Якщо ви хороший маркетолог, то кожен день шукаєте нові способи закохати аудиторію в свій бренд або продукт. І, ви точно в курсі, що оголошення в газеті і привороти на кавовій гущі не працюють:) 
 
Івент-маркетинг вважається одним з найкращих інстументів формування ставлення до продукту або послуги компанії, бо він, як ніхто інший – про почуття та емоції. 
 
Галія Захарченко, керівник департаменту заходів корпорації «Біосфера», розповість про особливості та тонкощі цього напрямку маркетингу, поділиться фішками та живими прикладами свого досвіду на різних івентах. 
 
Зокрема, ми дізнаємось:

  • Як за допомогою event marketing створити емоційний зв’язок між брендом і споживачем
  • Основні правила івент-маркетингу – що брати до уваги
  • Як можна використовувати КСВ у своїх заходах
  • Чи потрібен банер з логотипом
  • Чого не варто робити ні в якому разі

Для членів Асоціації участь безкоштовна. Для інших учасників – 300 грн.

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Марина Даценко

+38 (056) 731 93 14

Партнери

Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: