fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro PR & Marketing HUB: Навички для маркетологів майбутнього

  • Дата: 27/01/2022 (ЧТ)
  • Час: 11:00 - 12:30
Місце проведення:

Microsoft Teams

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA Dnipro PR & Marketing HUB: Навички для маркетологів майбутнього. Дата: 27 січня2022. Час: 11:00 12:30. Місце проведення: Microsoft Teams. Попит на кваліфікованих маркетологів ніколи не був вищим, ніж сьогодні. Та в  галузі  існує постійна проблема через недостатню кількість талантів з належним набором навичок, які б у повній мірі  покривали потреби бізнесу.  Майбутнє маркетингу буде залежати не тільки від організацій, які інвестують в останні передові технологічні досягнення. Для розробки ефективних маркетингових стратегій потрібні кваліфіковані маркетингові команди, які впроваджують інновації, аналізують дані, взаємодіють з клієнтами та повідомляють вищому керівництву останні тенденції.  Одна з важливих навичок для маркетологів – руйнувати звичні патерни мислення. Тому що світ змінюється з шаленою швидкістю, і спиратися на попередній досвід не лише безглуздо, а й небезпечно. Тож під час зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing Hub разом з Ольгою Корневою, директоркою з маркетингу компанії Listat Software, розглянемо наступні питання: Як бути гнучким? Які підходи до вирішення завдань завжди працюватимуть?  Які звичні логічні ланцюжки необхідно розмикати? Реєструйтеся та приєднуйтеся! Спікери. Ольга Корнева. директорка з маркетингу компанії Listat Software, криптомаркетологиня, кандидатка економічних наук, яка має досвід роботи на більш ніж 30 національних ринках . Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Алла Чуприна. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +380965051311.

Попит на кваліфікованих маркетологів ніколи не був вищим, ніж сьогодні. Та в  галузі  існує постійна проблема через недостатню кількість талантів з належним набором навичок, які б у повній мірі  покривали потреби бізнесу. 

Майбутнє маркетингу буде залежати не тільки від організацій, які інвестують в останні передові технологічні досягнення. Для розробки ефективних маркетингових стратегій потрібні кваліфіковані маркетингові команди, які впроваджують інновації, аналізують дані, взаємодіють з клієнтами та повідомляють вищому керівництву останні тенденції. 

Одна з важливих навичок для маркетологів – руйнувати звичні патерни мислення. Тому що світ змінюється з шаленою швидкістю, і спиратися на попередній досвід не лише безглуздо, а й небезпечно. Тож під час зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing Hub разом з Ольгою Корневою, директоркою з маркетингу компанії Listat Software, розглянемо наступні питання:

  • Як бути гнучким?
  • Які підходи до вирішення завдань завжди працюватимуть? 
  • Які звичні логічні ланцюжки необхідно розмикати?
Реєструйтеся та приєднуйтеся! 

Спікери

1 / 1
Ольга Корнева
директорка з маркетингу компанії Listat Software, криптомаркетологиня, кандидатка економічних наук, яка має досвід роботи на більш ніж 30 національних ринках 
Ольга Корнева

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Алла Чуприна

Зв'язатись
+380965051311
Зареєструватися
Ім'я
Прізвище
Назва компанії
Посада
Контактний телефон
E-mail
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: