fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес гра: «На передовій»: Зверхпродажі і високе обслуговування клієнтів

  • Дата: 10/07/2019 (СР)
  • Мова: російська
  • Час: 16:00 - 19:00
  • Внесок:безкоштовно для членів EBA
Місце проведення:

офіс Європейської Бізнес Асоціації (Андріївський узвіз, 1А, конференц-зал STEFES)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  Бізнес гра: «На передовій»: Зверхпродажі і високе обслуговування клієнтів. Дата: 10 липня2019. Час: 16:00 19:00. Мова: російська. Внесок: безкоштовно для членів EBA. Місце проведення: офіс Європейської Бізнес Асоціації (Андріївський узвіз, 1А, конференц-зал STEFES). Реєстрацію закрито! «На передовій» - це настільна гра про просування та хороше обслуговування клієнтів, що складається з двох частин. Перша частина - про принципи продажу та хороше обслуговування клієнтів. Друга частина - про навчання навичкам продажів і обслуговування клієнтів в конкурентному ігровому форматі. Команда EBA Management Development Centre спільно з NORDIC Training International запрошують Вас взяти участь у Бізнес грі: «На передовій»: Зверхпродажі і високе обслуговування клієнтів. Бізнес-гра «На передовій» створена для прокачування наступних навичок: Навчання навичкам додаткових продажів і стратегій. Розуміння ключових складових гарного обслуговування клієнтів. Принципи і відношення якісного обслуговування клієнтів. Навчання навичкам обслуговування клієнтів. Підвищена мотивація обслуговування клієнтів і продажі. Повторне введення теми обслуговування клієнтів в новому форматі. Спікер: Олексій Куклєєв, директор і бізнес тренер Nordic Training International в Україні з 2004 року, проводить ігри і тренінги по управлінню, продажам, формуванню команд, переговорам та інше. Партнер: NORDIC Training International. Цільова аудиторія: роздрібні продавці і їхні менеджери, персонал служби підтримки клієнтів і їх менеджери, менеджери по роботі з ключовими клієнтами, команди обслуговування клієнтів в сфері роздрібної торгівлі, готельного бізнесу, авіакомпаній, комунальних послуг, медицини, фінансів та інші. Етапи гри: Гра складається з 2-х частин - гри концепцій, яка дає знання про принципи й підходи продажів і хорошого обслуговування, і гри навичок, яка навчає поведінковим навичкам для гри концепцій. Гра Концепцій Ми хочемо лояльності клієнтів, а не задоволення. 20 принципів хорошого обслуговування клієнтів. 20 методів продажів. 20 факторів, чому клієнти не повернуться в вашу компанію. 20 WOW факторів. 20 заборонених фраз обслуговування клієнтів. Принцип +1 - робити більше, ніж просив клієнт. Стратегії продажів. Гра навичок Перше враження і контакт. Жахливе обслуговування. Додаткові продажі. Вирішення проблемних ситуацій. Робота з конфліктуючим клієнтом. Почніть свою відповідь з «так». Принцип +1 - робити більше, ніж просив клієнт. Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.Спікери. Олексій Куклєєв. Директор і бізнес тренер Nordic Training International в Україні з 2004 року, проводить ігри та тренінги з управління, продажу, формування команди, переговорам. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Анна Ващенко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 044 496 06 01.

Реєстрацію закрито!

«На передовій» – це настільна гра про просування та хороше обслуговування клієнтів, що складається з двох частин. Перша частина – про принципи продажу та хороше обслуговування клієнтів. Друга частина – про навчання навичкам продажів і обслуговування клієнтів в конкурентному ігровому форматі.

Команда EBA Management Development Centre спільно з NORDIC Training International запрошують Вас взяти участь у Бізнес грі: «На передовій»: Зверхпродажі і високе обслуговування клієнтів.

Бізнес-гра «На передовій» створена для прокачування наступних навичок:

  • Навчання навичкам додаткових продажів і стратегій.
  • Розуміння ключових складових гарного обслуговування клієнтів.
  • Принципи і відношення якісного обслуговування клієнтів.
  • Навчання навичкам обслуговування клієнтів.
  • Підвищена мотивація обслуговування клієнтів і продажі.
  • Повторне введення теми обслуговування клієнтів в новому форматі.

Спікер: Олексій Куклєєв, директор і бізнес тренер Nordic Training International в Україні з 2004 року, проводить ігри і тренінги по управлінню, продажам, формуванню команд, переговорам та інше.

Партнер: NORDIC Training International.

Цільова аудиторія: роздрібні продавці і їхні менеджери, персонал служби підтримки клієнтів і їх менеджери, менеджери по роботі з ключовими клієнтами, команди обслуговування клієнтів в сфері роздрібної торгівлі, готельного бізнесу, авіакомпаній, комунальних послуг, медицини, фінансів та інші.

Етапи гри: Гра складається з 2-х частин – гри концепцій, яка дає знання про принципи й підходи продажів і хорошого обслуговування, і гри навичок, яка навчає поведінковим навичкам для гри концепцій.

Гра Концепцій

  • Ми хочемо лояльності клієнтів, а не задоволення.
  • 20 принципів хорошого обслуговування клієнтів.
  • 20 методів продажів.
  • 20 факторів, чому клієнти не повернуться в вашу компанію.
  • 20 WOW факторів.
  • 20 заборонених фраз обслуговування клієнтів.
  • Принцип +1 – робити більше, ніж просив клієнт.
  • Стратегії продажів.

Гра навичок

  • Перше враження і контакт.
  • Жахливе обслуговування.
  • Додаткові продажі.
  • Вирішення проблемних ситуацій.
  • Робота з конфліктуючим клієнтом.
  • Почніть свою відповідь з «так».
  • Принцип +1 – робити більше, ніж просив клієнт.

Реєстрація обов’язкова. Для того, щоб стати учасником, будь ласка, натисніть на кнопку «Реєстрація». Лише члени Асоціації можуть зареєструватись на захід. Кількість слухачів обмежена. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть на [email protected] або зателефонуйте (044) 496-06-01.

Спікери

1 / 1
Олексій Куклєєв
Директор і бізнес тренер Nordic Training International в Україні з 2004 року, проводить ігри та тренінги з управління, продажу, формування команди, переговорам
Олексій Куклєєв

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Анна Ващенко

Зв'язатись
044 496 06 01

Партнери

Реєстрація
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: