fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Вікторія Закревська, Партнер TRUMAN Agency

30/ 01/ 2017
  Вікторіє, сфера діяльності TRUMAN Agency значнo складніша, ніж, наприклад, звичайних PR-агенцій. Яку освіту Ви отримали? Які навички та знання стали корисними на поточній посаді? Дякую, що не запитали, що ж це за сфера діяльності, і в чому саме полягає наша робота, адже єдиною більш-менш відвертою відповіддю було б сказати, що ми перекладаємо з корпоративної на людську. У роботі з кризою нам важливо зрозуміти конкретну ситуацію, побачити її з максимальної кількості сторін. Ми повинні знати, в чому саме проблема клієнта, чиї інтереси вона зачіпає в країні і за кордоном, чи можливий консенсус по ній, як вплинути на розстановку сил в цій системі на нашу користь, хто грає проти нас на тій стороні, які можливості у них на руках, і т.д. Насправді відповіді на ці питання шукає будь-який стратег: від керівника міжнародної організації до власника кіоску на будівельному ринку. Тому я не вважаю, що моя скромна освіта в сфері соціальних і політичних наук - це запорука успіху. Я вчилася в Білорусії, Литві, Данії, працювала аналітиком, але ... Я також знаю колег, які досягли успіху в управлінні ризиками як з блискучою американською бізнес-освітою, так і людей з радянською технічною, і навіть тих, хто свого часу з труднощами закінчив школу. Вірніше, школа насилу позбулася їх. Більш важливо бути цікавою людиною, щиро цікавитися життям і людьми. З чого Ви починали? Розкажіть про свою першу роботу та кар’єрний шлях. Перші гроші я заробила здавши яблука з сусідського саду. Памятаю, що мені вистачило на одну порцію морозива, і їдке почуття образи на своїх старших «колег», які контролювали переговори з приймальниками. Вони переконали мене в тому, що частка в 5% краще, ніж у 10%. Так я в 7 років засвоїла концепцію відсотків, і зрозуміла, в чому полягає вигода переконання. З тих пір я працювала менеджером з продажу, журналістом, перекладачем, аналітиком, PR-менеджером. І хоча в ті моменти так не здавалося, я точно можу сказати, що не було ні дня, проведеного даремно - в роботі з ризиками корисним буває що завгодно, навіть просто згадати хороший жарт. Яким був найцікавіший кейс TRUMAN Agency? Які задачі стояли перед агенцією, як їх було вирішено? Нашому агентству всього рік у якості самостійної одиниці, і найцікавіші кейси сьогодні знаходяться в активній фазі, а значить є предметом договору про нерозголошення. Проте, можна сказати, що всі наші клієнти приходять з завданням в тій чи іншій мірі пов’язану з репутацією. Це і персони, власники компаній, які стикаються з тим, що в світі не дуже чекають на них самих і нажитий ними капітал, причому з різних причин. Це і компанії, що знаходяться в стані судових процесів, які зіткнулися з тим, що їх блискуча юридична позиція нікому не цікава. Це прогресивні молоді компанії, які не можуть прорватися до сердець і думок інвесторів, здатних допомогти їм реалізувати свої найсміливіші задуми. За допомогою до нас звертаються і великі виробники, які стикаються з несприятливими наслідками введення нових технічних регламентів торгівлі. У всіх цих ситуаціях наше завдання полягає в тому, щоб переконати значущі сторони в тому, що їм і суспільству вигідно підтримати позицію нашого клієнта або цілу індустрію. Розкажіть більше про «Аудит зовнішньої політики України. Індекс відносин». Протягом якого часу Ви проводите дане дослідження та яка динаміка даного індексу? Ідеєю цього проекту я завдячую своїм колегам з BISS (Belarusian Institute for Strategic Studies). Саме там я зрозуміла, що індекс «похолодання» або «потепління» двосторонніх відносин - це цікавий формат, добре зрозумілий широкій аудиторії і ЗМІ, причому як в Україні, так і за кордоном. При цьому я знала від своїх західних колег зі сфери журналістики, від практикуючих бізнес-консультантів та політиків про те, що Україна була і залишається незрозумілою і маловідомою країною. Тому ми вирішили робити аналітику про Україну і просувати інформацію про те, що відбувається як в країні, так і за кордоном. У жовтні 2016 року ми випустили пілотний випуск звіту про Україну спільно з Інститутом світової політики (IWP), які вже багато років успішно проводять аудит зовнішньої політики України і готують рекомендації для МЗС, до яких прислухаються. Ми будемо презентувати наш спільний продукт кожен квартал, і тому про динаміку зможемо вперше говорити тільки в наступному році. Які поради з власного досвіду Ви могли б дати читачам? Як професіонал в області комунікацій я точно знаю, що давати поради, про які прямо не просять - справа невдячна і навіть шкідлива. Тому від відповіді на це питання ухилюся, але із задоволенням відповім на будь-які питання читачів EBA. Пишіть на адресу [email protected]

Вікторіє, сфера діяльності TRUMAN Agency значнo складніша, ніж, наприклад, звичайних PR-агенцій. Яку освіту Ви отримали? Які навички та знання стали корисними на поточній посаді?

Дякую, що не запитали, що ж це за сфера діяльності, і в чому саме полягає наша робота, адже єдиною більш-менш відвертою відповіддю було б сказати, що ми перекладаємо з корпоративної на людську. У роботі з кризою нам важливо зрозуміти конкретну ситуацію, побачити її з максимальної кількості сторін. Ми повинні знати, в чому саме проблема клієнта, чиї інтереси вона зачіпає в країні і за кордоном, чи можливий консенсус по ній, як вплинути на розстановку сил в цій системі на нашу користь, хто грає проти нас на тій стороні, які можливості у них на руках, і т.д.

Насправді відповіді на ці питання шукає будь-який стратег: від керівника міжнародної організації до власника кіоску на будівельному ринку. Тому я не вважаю, що моя скромна освіта в сфері соціальних і політичних наук – це запорука успіху. Я вчилася в Білорусії, Литві, Данії, працювала аналітиком, але … Я також знаю колег, які досягли успіху в управлінні ризиками як з блискучою американською бізнес-освітою, так і людей з радянською технічною, і навіть тих, хто свого часу з труднощами закінчив школу. Вірніше, школа насилу позбулася їх. Більш важливо бути цікавою людиною, щиро цікавитися життям і людьми.

З чого Ви починали? Розкажіть про свою першу роботу та кар’єрний шлях.

Перші гроші я заробила здавши яблука з сусідського саду. Пам’ятаю, що мені вистачило на одну порцію морозива, і їдке почуття образи на своїх старших «колег», які контролювали переговори з приймальниками. Вони переконали мене в тому, що частка в 5% краще, ніж у 10%. Так я в 7 років засвоїла концепцію відсотків, і зрозуміла, в чому полягає вигода переконання.

З тих пір я працювала менеджером з продажу, журналістом, перекладачем, аналітиком, PR-менеджером. І хоча в ті моменти так не здавалося, я точно можу сказати, що не було ні дня, проведеного даремно – в роботі з ризиками корисним буває що завгодно, навіть просто згадати хороший жарт.

Яким був найцікавіший кейс TRUMAN Agency? Які задачі стояли перед агенцією, як їх було вирішено?

Нашому агентству всього рік у якості самостійної одиниці, і найцікавіші кейси сьогодні знаходяться в активній фазі, а значить є предметом договору про нерозголошення. Проте, можна сказати, що всі наші клієнти приходять з завданням в тій чи іншій мірі пов’язану з репутацією. Це і персони, власники компаній, які стикаються з тим, що в світі не дуже чекають на них самих і нажитий ними капітал, причому з різних причин. Це і компанії, що знаходяться в стані судових процесів, які зіткнулися з тим, що їх блискуча юридична позиція нікому не цікава. Це прогресивні молоді компанії, які не можуть прорватися до сердець і думок інвесторів, здатних допомогти їм реалізувати свої найсміливіші задуми. За допомогою до нас звертаються і великі виробники, які стикаються з несприятливими наслідками введення нових технічних регламентів торгівлі. У всіх цих ситуаціях наше завдання полягає в тому, щоб переконати значущі сторони в тому, що їм і суспільству вигідно підтримати позицію нашого клієнта або цілу індустрію.

Розкажіть більше про «Аудит зовнішньої політики України. Індекс відносин». Протягом якого часу Ви проводите дане дослідження та яка динаміка даного індексу?

Ідеєю цього проекту я завдячую своїм колегам з BISS (Belarusian Institute for Strategic Studies). Саме там я зрозуміла, що індекс «похолодання» або «потепління» двосторонніх відносин – це цікавий формат, добре зрозумілий широкій аудиторії і ЗМІ, причому як в Україні, так і за кордоном. При цьому я знала від своїх західних колег зі сфери журналістики, від практикуючих бізнес-консультантів та політиків про те, що Україна була і залишається незрозумілою і маловідомою країною. Тому ми вирішили робити аналітику про Україну і просувати інформацію про те, що відбувається як в країні, так і за кордоном.

У жовтні 2016 року ми випустили пілотний випуск звіту про Україну спільно з Інститутом світової політики (IWP), які вже багато років успішно проводять аудит зовнішньої політики України і готують рекомендації для МЗС, до яких прислухаються. Ми будемо презентувати наш спільний продукт кожен квартал, і тому про динаміку зможемо вперше говорити тільки в наступному році.

Які поради з власного досвіду Ви могли б дати читачам?

Як професіонал в області комунікацій я точно знаю, що давати поради, про які прямо не просять – справа невдячна і навіть шкідлива. Тому від відповіді на це питання ухилюся, але із задоволенням відповім на будь-які питання читачів EBA. Пишіть на адресу [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: